|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Dude, reply me even als je toch bezig bent. //edit Of ben je een anti-geld commie geworden (Share the joy of metal en stuur die CD's alvast op dan ) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 15-04-2003 12:25] |
|
Dwaallicht???? Kheb je al paar mails gestuurd voor je adres. Ik ben nogal nieuwsgierig naar Trifixion!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
Ja ja ja ik ben bezig. Iedereen komt vandaag aan de beurt . |
|
quote: En degenen die van jou geen beurt willen? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Dat vind ik helemaal geen onschuldige vraag! Enfin, die beurten spaar ik op en geef ik aankomende vrijdag in één keer aan Rajackar, mijn grote mensen-die-geen-beurt-willen-sublimatievat... |
|
quote: Shit... dan heb ik weer niks aan um voor de rest van het weekend. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ja, mijn beurt is al gekomen! Je fooi wordt opgestuurd. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Mag ik je adres dan? Dan kan ik je dat hollandse houthakkershits CD'tje dat je wilde ook opsturen . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 15-04-2003 12:56] |
|
Hollandse houthakkershits CD'tje? Mag ik iets anders in de plaats kiezen? (adres is onderweg ) [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 15-04-2003 13:02] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Goed, ik wacht dus nog op reactie van: - Koen Smilde (??) wie's dat hier - Ironglory - Judge M. - Wishmastorrrr, wanneer-ie z'n CD komt ophalen - ryn voor z'n adres - attila om de discharge deal te regelen |
|
quote: Je hebt mail Dwaallicht. De centen zijn onderweg! |
|
dwaal, heb zojuist je geld overgeboekt Je moeder. |
|
Prachtig allemaal, prachtig. Ik heb zojuist 45 CD's in enveloppen gepleurd & dichtgeplakt . |
|
quote:Ik kan me herinneren dat ik je gemaild heb dat ik akkoord ging en dat je effe je rekeningnummer moest mailen.... |
|
quote: AHA! Nou, dat mailtje kan ik niet in m'n mailbox terugvinden... dat verklaart het. Ik stuur je een mail. |
|
En u heeft weer mail terug (althans dat hoop ik) |
|
quote: beschouw het maar als een zen-oefening of zoiets. maar jonge, 45 cd verkopen!! je lijkt de freercordshop wel .Vazal zou wel willen dat ze zoveel verkochten. Hou je nog wel van metal??(aan de andere kant: kwaliteit altijd boven kwantiteit)! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-04-2003 18:44] |
|
Oh ja, ik ben alleen maar meer van datgene wat overblijft gaan houden. Ook heb ik mijn inkoopbeleid wat, hmmmz, aangepast . |
|
quote: zoveel cd's hebben we niet eens gemaakt Je moeder. |
|
ik kan niet wachten tot ik mijn cd binnen heb gezien dwaallicht zijn posts hier zal dat ook niet lang meer duren "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hey m'n ceedees zijn binnen, bedankt dwaal Zenial |
|
Ik heb je gemaild Dwaal, het geld komt er deze week nog aan. |
|
quote: ben benieuwd of ik al een pakje heb Je moeder. |
|
Mijn CD-tje is ook al binnen gekomen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |