|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
*serie vervloekingen tot in de 6e generatie* Natuurlijk post ie dat NET nadat ik uitlog he... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
dwaallicht heeft mail! I welcome you to a world pitch black |
|
je hebt mail Je kan me de bout hachelen! |
|
je hebt opnieuw mail Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: *zucht* quote: LE-ZEN mensen!! *oeps, ik was een beetje laat...maar alsnog...* [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 11-04-2003 10:38] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Deze graag ff vasthouden Grrr godver de godver, ben weeres te laat hoor [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 11-04-2003 11:52] |
|
quote: Nachtfalke is helaasch al vergeven |
|
Euhm, Dwaallicht, heb jij mail van mij gekregen, want ik krijg hier zo'n vaag berichtje terug.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: kwestie van op het goeie moment online komen, kwam online toen het topic op 0 posts stond Je moeder. |
|
je ziet het karnivoor...iedereen vind je een leut0r! hahaha We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Alweer mail Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: I am the infernal Leut0r! I'm going to rip your knopje with my blasphemic gehaktbalvlaai! dikke pret hehe Je moeder. |
|
unholy shit! |
|
verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 11-04-2003 13:21] |
|
ik ook cd Dit slaat nergens op. |
|
Heeft een van jullie al een mail terug? I welcome you to a world pitch black |
|
gisteren al kheb ze alle 5 weten te bemachtigen Je moeder. |
|
quote:Hoerrr... jij hebt zeker 3/4 van wat ik wilde hebben he? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Vermeth - Your Ruin Raaah, koop deze! Voor iedereen die geen zin heeft om Torgeist of Vlad Tepes releases te zoeken. Ik heb em al trouwens Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Abigail - Intercourse & Lust Abyssic Hate - Suicidal Emotions Megiddo - The Final War Mutiilation - Remains of a Ruined, Dead, Cursed Soul Veles - Black Hateful Metal niet echt cd's voor jou he Je moeder. |
|
Goffer.. post hij dit als ik in mijn nest lig en de dag erop tot 3 uur op school zit.. Maar goed... U heeft mail.. |
|
quote: moet je mij d'r nou elke keer aan herinneren dat je die cd's voor m'n neus hebt weggekaapt? |
|
quote: welke wilde jij hebben dan? Ik heb cruachan, samael, ancient en black sabbath [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 11-04-2003 18:17] |
|
quote:*pakt blasphemische bijl* Oh Remco.. kom eens hier... I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |