|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
wat ik schrijf is niet voor het grote publiek, dat zal ik jullie niet aandoen My madness, my sadness |
|
Ze zagen hem in Breegeland, Zijn zwaard had een gouden rand, Het oude zwaard van Isildur, Maar Stapper leek een arm figuur, Eigenlijk was hij een Koning, Zijn voorvader had een gouden Ring, De Ring die Frodo nu bezat, Het ding dat Sauron niet vergat. zo'n 4 jaar terug geschreven hehehe |
|
Biertje, biertje ik sal u suipen Al moet ik op mijn knieën naar huus to kruipen |
|
Drinken met je vrienden is lol.... Daarom zeg ik....T J O K K E F O L L |
|
quote: |
|
Zonder Bier...... Geen vertier !!!! |
|
zeer armzalige humor , volgens mij was het topic serieus bedoelt. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik ben serieus !!!! |
|
quote: En dat is nog het meest triest... Zenial |
|
ja nou en ? |
|
ik heb ooit voor in B6R6A6M zijn gedichtenbundel (opdracht voor school) een gedicht geschreven. Het zonnetje schijnt de lucht is blauw ik zit op een terras waar blijft mijn fucking biertje nou? *neemt applaus in ontvangst* dank u, dank u Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
lol |
|
In de hemel is geen bier Daarom drinken wij het hier |
|
de meest geniale hangen altijd in de plee: denk niet bij het laatste vel. ............. the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
deze heb ik drie jaar geleden geschreven (en nee, ik was niet stoned of dronken of onder enige invloed) Het eenzame leven van een stoeptegel Het eenzame leven van een stoeptegel Aan de zijkant van de straat Kan onmogelijk beslissen Wie er nu weer overgaat Hij voelt constant de voeten Eindeloos over zich heen verplaatsen En lacht om de neuroten en kinderen Die zijn randen mijden als melaatsen Ik zak neer op het trottoir En luister naar zijn verhaal En ik stel hem de vragen des levens En wat het nu betekent allemaal Weer een beetje wijzer sta ik op En loop ik door Een klein beetje waanzin kan geen kwaad Als het om de verhalen van een stoeptegel gaat "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Phriar! Geniaal! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Idd, goed zeg |
|
ik wist altijd wel dat stoeptegels heerschten |
|
dankjulliewel "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
gaaf geschreven dude ook niet een beetje ? [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 17-04-2003 16:18] |
|
Zuipen is al duur maar toch knalde ik tegen mijn stuur nee dat was geen plicht doet verdomme wel pijn in mijn gezicht daarom lig ik nu lekker in de zon oftewel met andere woorden TJOKKEFOLL |
|
Om het als een geheel te laten klinken moeten die laatste 2 zinnen ook rijmen hè Whenever you have to parachute out of a tank..you're driving it al wrong |
|
lol waarom ? |
|
quote: very nice dude ! alleen vervelend dat ik telkens de neiging heb "soepstengel" te lezen Misschien een idee voor een volgend gedicht In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
nope aerodis, compleet nuchter Nog eentje hoewel compleet andere sfeer. anderhalf jaar geleden ongeveer: The flirtations with suicide Drag the cold steel across the hide Watch as your life flows The darkness and heart slows As you try and recollect All the memories in retrospect Because the will to live abandoned this fight Already so long ago The making of peace seems such a hollow phrase Yet a silent prayer is made, just in case The only thing you pretend to know is the truth as you fade away... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |