|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik word wel bang van dit gedicht Vanuit welk een zieke geest zag dit het licht? Dreigde het met sterven en is het toch voor onsterfelijkheid heid gezwicht? Allicht, allicht. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Zou onze Phriar zojuist een jointje hebben gerookt Of is zijn dichtkunst al van nature zo uitgekookt Hoe dan ook Het heerscht |
|
quote: Men keek mij aan, benauwd, bevreesd ik was niet naar de kapper geweest ik was net terug van een grondig feest Men zag mij als zoon van het beest Men gooide stenen, groot en klein zo voelt het om addergebroed te zijn hoorde in hen roepen door mijn pijn mijn baard was het water bij hun wijn Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Van Metalfan gejat: 'Blekkie' Daar zit je dan, op een kwart van je leven je doet geen zak, en voelt je verheven je doet soms boodschappen, en kijkt tv je bereikt er allemaal weinig mee muziek is je enige prioriteit cd's vol haat, cd's vol nijd ze schelden, schreeuwen en tieren op joden, christenen, arabieren satanistische pentagrammen boze heksen met grote prammen verdorven teksten, stuk voor stuk verwensingen van ongeluk iedereen dood, alles kapot als je nog leeft dan trappen we je verrot en ondertussen neurie je vrolijk mee van je lalala hoempa hadsekidee je voelt je necro, je voelt je kvlt terwijl de een giert en de ander brult het houdt niet op, het gaat maar door cut your flesh for satan, luid in koor plots sta je daar, midden in je kamer in de rechterhand een spijker, in de linker een hamer met een geit vastgenageld aan een klein houten kruis sleutels in het sleutelgat, je moeder komt thuis je zweet je een ongeluk, je zal het besterven nog snel wat runes in het beestje kerven je zegt het woord en de grond scheurt open moeders zet het gillend op een lopen de aardkorst bibbert en kraakt als nooit tevoren het komt omhoog, je bent verloren daar staat ie dan, omringd door rooie gedrochten satan himself, uit de diepste krochten en jij er tegenover, met je capeje om denkend 'o wat ik ben ik toch dom, dom dom' 'hallo meneer', pers je eruit 'gij dwaas, gij mensch', roept satan luid 'gij zult sterven, en wel direct' brult hij in stygiaans dialect je rent weg, maar zijn staart grijpt je vast 'jij bent alles en iedereen tot last' hij vermorzelt en verpulvert je, totdat je niets meer bent maar toch was je heel even een stoere vent. |
|
quote: Geprezen door het schaep Nam hij het recht voor iedere raap Nam hij het recht tot de Gouden Kaap dwong hij zijn lezers nimmer tot slaap Stenen in woordvorm doen niet veel pijn maar papierwonden zijn nimmer fijn al zijn ze nog zo schalig en klein Het is niet altijd makkelijk bebaard te zijn. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
@Phriar - Een mooi einde van de opus. @CoenV - Bedankt dat je me hier even promoot Phygor = Amibor. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
opus maximus "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Meerdere nickname's, da's gay! Maar hij is gaaf, ja, echt! |
|
Hehe bedankt. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Een paar van mijn werken: Wie zaait.. Steden gewijd aan de chaos van alledag Landen gewijd aan oorlog en religie De wereld gewijd aan dood en verderf Wie zaait zal oogsten. Into eternity Death, so far and yet close Hides itself within moments Makes it´s move when destiny decides When will I be taken? Taken to an unknown resort The eternal green fields Take me into etenity Where I finally will find peace potentiële songtekst: Fighting for religion *Fighting for religion Kill your own kind Love and peace forgotten Religion is to hide? Throw another bomb on christians Don´t forget to murder muslims In the name of god Falling into oblivion A deep, dark war Blinded by religion * Cursing words by forgotten people Staring into the dark night Destroy each other Keep on shooting No fear, only god Ashes to ashes * Dust we all become Destiny will send death In these times of fear Don´t forget to kill |
|
Blatend betreden zij de winkel in een kudde Het bord leest: lever u wollen vacht in bij de deur Ze gehoorzamen want de grote herder kijkt immer toe Zij die geen gras betalen kunnen, doen dit met wol Dag na dag en uur na uur stroomt de winkel vol De gehoorzaamheid kent geen grenzen meer, vanuit een nabije boom slaat een mus hen gade “Kent de Herder geen genade?” tjilpt de mus de schapen toe… "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Of je bent christen, of ik begrijp het gedicht niet. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
quote: Ik denk dat hij de mus is. |
|
het is een moeilijk te begrijpen christen mus rijmsel "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Nederpoëzie ten top: HET BOERENLEVEN (DAT WAT DE GEMOEDEREN VAN EEN GEMIDDELD AGRARIËRSGEZIN UIT HET GROENE HART BEZIGHOUDT) Wie zaait kan een oogst verwachten Wie naait kan een kind verwachten |
|
quote: het zal de leeftijd wel zijn.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Er was eens..... |
|
twee hoofdpersonen... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: kut commies [Dit bericht is gewijzigd door holtor op 13-09-2004 10:58] |
|
"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ik heb het ook maar gewoon ergens gevonden hoor... |
|
quote: Uhm euh... writersblock aarrrgghhh |
|
ik heb een tijd gehad dat ik veel gedichten schreef, zal eens kijken of ik nog een mooie kan vinden () |
|
quote:Oh Ik begon hier al bang te krijgen true disco chick |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |