|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Wow Jij moet een dichtbundel uitbrengen true disco chick |
|
Het zonnetje schijnt De lucht is blauw Ik ben niet stoned Wat zeik je nou? Mocht ik blowend sterven Mocht ik blowend vergaan Laat dan op mijn grafsteen kerven Ik ben te stoned om op te staan Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
applaus *klap klap klap* |
|
Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Mocht ik blowend sterven Mocht ik blowend vergaan Laat dan op mijn grafsteen kerven Ik ben te stoned om op te staan "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
hahaha! Is dit de humorversie van dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=343&page=1 ofzo? nu hopen dat de link werkt... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
wou al zeggen, meende al dat dit topic veel langer was ooit... Je moeder. |
|
ach, een nieuw begin is nooit weg Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
idd "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Het is vandaag inmiddels donderdag 1 mei en onderweg naar huis heb ik dit gedicht gemaakt: De schaduw draagt een bolhoed En loopt samen met mij langs de snelweg op een doordeweekse woensdagnacht In onze beide handen steekt een paraplu Ze vormen echter geen grote last Onderweg raken we in gesprek en ik vraag hem waarom het is zoals het is. Hij antwoordt niet omdat hij een niet-bestaande bolhoed draagt. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: true disco chick |
|
Roses are red, violets are blue I'm a schyzophrenic And so am I Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
There will be no revolution To lift our frustration THat comes forth out of this march This bleeding gore Cause in the end all our vain debauchery will be useless Useless as the worm we staked upo our faith We will be left hungry hungry as the worm that same worm that's eating our rotting corpses We killed them all to pleasure our empty lives With screams and dying eyes The deaths of lowest creatures Staked upon our fate Yes,we have crucified our enemies Crucified ourselves Our corpse For rotten worms true disco chick |
|
Ik heb eens met veel pijn, moeite en frustraties een gedichtenbundel geschreven voor school. Ik heb best bewondering voor wat sommige mensen met woorden kunnen doen maar doorgaans raken gedichten me niet. Het schrijven van een boek is weer een heel ander verhaal, op mijn vorige school moest ik als examen werkstuk een verhaal schrijven, ik heb een thriller/horror geschreven. Ik heb er geloof ik een maand of twee over gedaan en kwam ongeveer met een 200 pagina's tellend boek op de proppen. Ik kreeg er een 9.5 voor, het had nog hoger kunnen zijn maar ik mijn nederlands is helaas niet uitmuntend dus spelfouten allom. Ik zit er vrij regelmatig aan te denken om weer is wat op papier proberen te zetten maar tot nu toe komt het er niet van. Jammer eigenlijk. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Deze heb ik vroeger ooit eens geschreven. (Ja, het is bedoeld om in een keer gelezen te worden, zonder verdere 'punctuation') From the Dark, black eyes look on the light it fades, it shimmers, it fails the Darkness calls, oh hear its sound see the Dark, oh what wicked shades now a whisper, it softly speaks do you see, the multitude of possibilities? shades of black, too dark to see yet all are there, as sure as you or me. darkness calls, it whispers my name around me, wherever I look, I can see shades of black, too dark to see and shades of grey, hovering in between sweet words I hear, promises of pleasure, of power, of strength blackest Souls of Souls, my heart draws still the time is nigh, the time is near. yet here and there, tiny stars remain they float alone, seperate, and on their own their light is far, yet bright and warm yet down the paths of time all that is, is darkness for me alone... (The thoughts of a madman) "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Twee verhalen waarvan ik ooit van plan was om een fantasy boek/serie van te schrijven. Echter bij beide dus nooit afgemaakt en inspiratie kwijtgeraakt. Geen gedichten, maar gewoon verhalen dus. http://odyssey.sickminds.org/literature/stories/Fire Reborn.php en http://odyssey.sickminds.org/literature/stories/Sorynn.php "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Bij deze ook mijn bijdrage,Een wel zeer persoonlijke en serieuze bijdrage maar oke: Geestelijke vergrijzing door D.C.Selders Waarom denk ik zo en vertoon ik dit gedrag Is het een stem in mijn hoofd wat mij dit laat doen? Jaren heb ik al een hekel aan orde en gezag Menigmaal denk ik terug aan toen Toen,was ik nog zo onschuldig en was mijn leven een speelparadijs Nu begeef ik me dagelijks geestelijk op glad ijs Evalueren doe ik van A tot Z en lig wakker van geweten Dag en nacht word ik door mijn problemen op de hielen gezeten Ik ren weg,ik vlucht en verstop mij achter een glimlach Dagelijks voer ik een strijd met mijn eigen gedrag Is het goed of slecht,dom of slim Ik haal dagelijks geestelijke capriolen uit, leg mezelf in de knoop Kom er weer uit doe een koprol in mijn hoofd,het lijkt wel gym Hang in de ringen van blijdschap,zag iemand maar hoe ik door mijn innerlijke hoepel kroop Elke dag gym ik in mijn hoofd en bezorg ik mijn hersens overlast Overwerken dag en nacht omdat ik weer gymmen moet De emotionele bal aan de voet Overspelend tussen geluk en verdriet aanschouw hoe ik naast mijn levensdoel schiet Het winterpaleis der illusies door D.C.Selders Wanneer sneeuwvlokken vallen diep daar binnen Waar vuur en ijs regeren,waar moet ik dan beginnen? Als ik regeer in mijn winterpaleis met een ijskoude blik Zo regeer ik in mijn schijnwereld,ik word wakker en schrik Wakker geworden uit een droom die ik dagelijks projecteer Welkom tot de wereld waar ik als zwakkeling regeer Het lijkt me niks te doen Maar diep van binnen wissel ik van seizoen Het vierjaar getijde komt voorbij als een parade Een glimlach lijkt blijdschap te verraadde Een zon lijkt daar te schijnen Schijn bedriegt want ik zie mijn geluk als sneeuw voor de zon verdwijnen Als die innerlijke winter mijn hart doet bevriezen Komt er niemand meer in en zal ik vrienden verliezen |
|
quote: *geeft een vet applaus* Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: dank Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: quote: |
|
quote: *applaus* Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote:Hmm... 't kan zo bij de Aktueel. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
cosmetisch smeersel al 93 jaar oud maar nog jong van geest dit kado helpt u misschien om er nog steeds jong uit te zien op uw volgende verjaardagsfeest als u begint te verschrompelen kunt u namelijk proberen ook lichamelijk jong te blijven niet door dit rustig in te wrijfen maar stevig op uw gezicht te smeren van bram voor grootmoeder |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |