![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
wat zijn "normale" gangbare prijzen voor een tweedehands gamecube of xbox 360? ![]() |
|
quote: mail me dan ff welke games en de prijs ![]() ![]() |
|
quote: U hebt mail! The trend is dead. ![]() |
|
![]() zeg, is 280 euries voor een xbox 360 met 2 spellen veel of juist erg weinig? [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 24-06-2007 19:44] ![]() |
|
Vraag je dat nou aan Cees? ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
ik vraag het aan iedereen ![]() ![]() |
|
Is wel een redelijke prijs, ligt er een beetje aan of het een premium of core pakket is! Voor een premium pakket een nette prijs in ieder geval! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Heb hem gratis gehad, maar volgens mij zal het wel een core zijn, maar goed. leg dan 20 euro er bij en je hebt een nieuwe ![]() The trend is dead. ![]() |
|
Njah, als het net games zijn die je graag wil hebben.. Scheelt weer ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ik ga ook maar sparen voor een xbox360,vrijdag gears of war gespeeld, wat een fantastische game!!!!! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik speel op mijn xbox ninja gaiden black. Dat spel kickt ninja ass!! ![]() |
|
Ik wil juist gaan sparen voor een Wii. Lijkt me zo vet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik denk weleens aan een ps3 of xbox360 maar de spellen zijn het geld niet waard. ga geen 600 eurie leggen voor zon ding. en xbo360 heeft erg weinig te bieden nog. ![]() |
|
nou kost een xbox360 alleen geen 600,00 ![]() [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 25-06-2007 14:44] But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Ja die niet, maar dan vind ik de "oude" nog goed genoeg. Ik wacht rustig tot de prijzen zakken ![]() ![]() |
|
quote:Die controllers zijn alleen om te janken zo slecht. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Heb wel een ps3 en blij mee. HEb nog een ps2 met 40 spellen te koop. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ook Tekken?, *jump jump jump* ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Nee..wel soulcaliber.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Die is tegenwoordig niet zo duur meer ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Lijstje met games? ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
zit er aan te denken om een psp aan te schaffen... zijn er hier mensen die er 1 hebben en denken; NEEE niet doen, dat ding is kut! of juist; ja kopen die handel, hardstikke vet? ![]() |
|
quote: Ik heb er 1 voor me Bday gekregen. Ja, kopen ![]() The trend is dead. ![]() |
|
Films kijken op zo'n klein kloteschermpje? Lijkt me niet echt tof. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |