![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
hey ik wil mijn xbox gaan softmodden ,iemand hier ervaring mee?? ![]() |
|
quote: ja, tis vrij simpel, doch raad ik je aan een modchip te kopen, veel meer zekerheid en geen kans dat je je xbox sloopt door ongewilde dashboardupgrades enzo. Check xbox-scene.com ![]() ![]() |
|
ik ga toch voor de PC ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: PC is relaxt ja, ik ben groot fan van FPS & RTS games op de pc, echter is het heerlijck om op de bank te hangen met een draadloze xbox controller ![]() ![]() |
|
quote: mja... maar toch kan je met een PC heerlijk die graphics opschroeven en met de consoles niet Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
XBOX uber allesh! HATSEEEJ 120 gig HD erin Alladin chip en downloaden maar! ![]() lynux erop en klaar je je "PC" Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
![]() ![]() |
|
godsamme anders downsize je ff Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ik zal keertje langskomen met xbox dan, you'll be amazed ![]() ![]() |
|
quote: wat voor kaart zit er in die bak geschroefd eigenlijk en waar kan je de resolutie mee vergelijken? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
TI-4600 64 mb! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: tis feitelijk gecastreerde geforce3, maargoed niet echt te vergelijken met PC specs, omdat alles native draait zonder tussenkomst van driver layers enzo, check de screens maar hier http://awards.teamxbox.com/ daarnaast, je zit verder van je TV dan van je monitor, en tv's blurren het beeld. Geloof mij, graphics zijn erg strak! ![]() |
|
quote: wou eigenlijk de softmod wel zelf gaan doen.. maar modchip inbouwen kan beter door iemand laten doen denk ![]() |
|
quote: zo'n onding heb ik hier ook nog ergens ![]() ![]() |
|
Game Cube....schitterend ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-04-2005 20:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Heb je dit plaatje niet groter? Dan kan ik er een poster van maken! Another Day, Another Way .... ![]() |
|
quote: Hehe, dit was de grootste die ik kon vinden. ![]() ![]() |
|
quote: Laten we ook allemaal deze foto gaan quoten ![]() Maar twijfel ook nog steeds welke ik aan moet schaffen.. Heb nu een Dreamcast met 70 games ofzo, heerscht ook nog steeds de pan uit ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ik zou persoonlijk voor een Gamecube gaan. Deze dus: quote: ![]() ![]() |
|
De Cube heerst. Ik wil ook een Cube. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ps2 uiteraard ![]() There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. ![]() |
|
Tja, ik weet het niet met die consoles hoor, laatste wat ik hoorde over de PS3 was dat deze een 3Ghz chip zou hebben, een chip die ik alweer (ongeveer..) driekwart jaar in m'n pc heb zitten... Het lijkt dus dat de pc qua prestaties zowieso altijd voorloopt, dat geeft de pc een dikke voorkeur wat mij betreft, los van de mogelijkheid je systeem echt te upgraden... Another Day, Another Way .... ![]() |
|
quote: Welcome to the Atrocity Exhibition ![]() |
|
quote: Wij hebben er zelfs 2 tegenwoordig ![]() De nieuwe limited edition Resident Evil 4 versie MOEST er natuurlijk komen ![]() Gamecube! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 20-04-2005 8:06] ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |