![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Pee Cee. oh, ik moest eek keuze maken uit die 2? PS2 wint hands down. Reputatie, verwachting, hoeveelheid games (=momentum in de markt). Waarom geen XBOX? Hij's van MIKRO$CHOFT! Die zijn sowieso met de verkeerde argumenten in de markt voor consoles gestapt en AL heeft de xbox meer rekenkracht, hij blijkt nu al te stotteren voor sommige spellen (heb ik gelezen) omdat die "te zwaar" geprogrameerd worden o.i.d. De PS2 heeft een gigantische community en die kunnen niet in de steek worden gelaten door Sony tenzij ze in 1 klap al hun goodwill onder de PS-spelers willen verliezen. Van M$ is het bekend dat dit xbox geintje hen honderden miljoenen $$$ per jaar verlies oplevert en hun doorzettingsvermogen is nihil. Wat experts verwachten: M$ heeft allang een EXIT-strategie en kan elk moment de markt voor consoles verlaten (wat er met de service contracten gebeuren?? verkocht voor peanuts). [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 22-04-2003 14:36] ![]() |
|
quote: Hmmm .. even denken. Zelda is nl. redelijk uniek. Ik vond het spel Baldur's Gate: Dark Alliance wel gaaf. Niet echt Zelda-esque, wel adventure, met flink wat hakken en beuken (met zwaarden, bijlen, enz), een leuke 2 player modus, mooie graphics en veel werelden. ![]() |
|
Als ik het geld had zou ik voor de PS2 gaan. GTA3, GT3 en Resident Evil ![]() Ik zou alleeneen XboX kopen voor Halo. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
quote: Baldur's Gate op de Xbox? Heersch! Is dat vergelijkbaar met de naamgenoot op de PC? En werkt dat goed met zo'n PS2 controller? Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
welk spel in de trant van 'soulreaver' of zo kan ik hier nu van internet downloaden? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" ![]() |
|
Koop het allebei niet want de games van tegenwoordig zijn gewoon troep ![]() ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
HEUY!!!! PSII natuurlijk ![]() ![]() |
|
quote: er is niet echt een spel dat op soul reaver lijkt. alleen soul reaver 2, ik dacht dattie ook op de ps2 is. Hijis iig wel op de pc uitgekomen ![]() |
|
quote: Halo is nou niet zo bijzonder..vind ik. ![]() Maar ik ben eerst ook voor de Xbox gegaan maar die beviel me niet echt. Ik heb hem dan ook geruild voor een Cube, daar heb ik echt geen spijt van. Zelda : WW ![]() Resident evil 0 en REmake. ![]() Metroid Prime ![]() Timesplitters 2, erg heerschende multiplayer. ![]() Eternal Darkness. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 22-04-2003 14:56] ![]() |
|
quote: en die is ook op de pc, zou ik dus geen xbox voor kopen. En natuurlijk is er maar één echte consle en dat is de gamecube ![]() ![]() |
|
Baldur's gate is een stuk meer actie dan de pc versie, dus ook een stuk minder D&D, maar toch lijkt hij me wel gaaf. Ik zit zelf ook nog te twijfelen tussen een x-box en een ps2. Het verschil dat ik kan zien ik lastig uit te leggen, maar de spellen van de ps2 zijn meer 'spelletjes'-achtig (geen slechte eigenschap) en die van de x-box wat serieuzer. Mijn keuze zou toch het meest bepaald worden door de rpg's e.d. Oja, voor de Game Cube bezitters, kijk eens op deze site: http://www.cube-europe.com Dat is de grootste nintendo (nu gamecube) site van europa (gestart door ene maat van mij ![]() ![]() |
|
quote: Cube rules! ![]() En Final Fantasy : Crystal Chronicles komt er ook nog aan. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 22-04-2003 14:58] ![]() |
|
quote: hmmmmm wat worden wij cubers toch lekker verwend ![]() ![]() |
|
quote: Jij hebt Resident Evil REmake en 0 zeker ook al uitgespeeld? ![]() ![]() |
|
quote: hehe wat denk jij dan hier zit de resident evil koning ![]() btw, als je van RE houdt is Eternal darkness op de cube een grote aanrader. ![]() |
|
tja PS2 hier thuis staan... ben dr dik tevreden over. veel leuke games enzo... k vermaak me dr nog dagelijks mee.. :D REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
MotoGP is het enige wat ik speel. Ik ben nu nog bezig met deel 2 maar nummertje 3 hoop ik binnenkort te scoren. Edit : oh ja, wat kies ik? PS2 natuurlijk. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 22-04-2003 18:46] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Zijn er eigenlijk nog versies van RE op pc? Als ik moet kiezen tussen PS2 en X-box, zou ik toch voor x-box kiezen, het heeft meer kracht, de grafics zijn heersend, het is gewoon een echte super console. Over de cube weet ik helaas niks. ![]() |
|
XboX heerst, je kan het modden, nieuwe hd erin van 120 gig, divx afspelen. Veel games en ook aardig wat goeie PS2 kan je ook modden, maar kan er toch wat minder mee "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ah, ik ben begonnen met X box, en dan nog een cube bijgekocht, en de laatste tijd speel ik bijna niet meer met m'n X box... omdat er niet veel uitkomt nu, maar ik wil m'n X box niet verkopen omdat er wel nog vrij veel uitkomt in de toekomst dat zeker de moeite waard is (zoals Ninja gaiden, Rainbow Six, halo 2, fable, sudeki, Wolfenstein, Brute Force, baldur's gate 2, ....) ![]() En gamecube heeft een hoop exclusive games en games die enkel op ps2 & gc uitkomen. Zoals Eternal darkness, Resident Evil , Resident Evil 0, Mario Sunshine, Starfox adventures, Super Smash brothers melee, Monkey ball, Zelda, Mario Kart straks, Def Jam Vendetta, Wrestlemania XXI, Metroid Prime, ... ![]() en de gc games zijn goedkoper ![]() En ps2 tja.... enkele goede games, maar die graphics zijn zo lelijk en crisp vergeleken met gc en xbox... en de ps2 is te duur.... en dan nog verplicht 45 euro voor memory card... (wat bij xbox niet moet), en bijna alle games zijn 70 euro voor ![]() ![]() ![]() occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more ![]() |
|
Dreamcast of pc. Dat is al. Of die oude 8 en 16 bit spelcomputers van sega en nintendo. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Waves naar Raj en Witch: CUBE!!!!!!!!!!!!! Echt Cube RULZ! gameplay is nog nooit zo geil geweest ![]() Metroid Prime RULED uberhard, Zelda gaat de xbox omver blazen.. ps2 is geen optie ![]() *zucht* cube rulz... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
ik vermaak me nog steeds met mn nintendo 8-bit, ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |