|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij gaat een keer langskomen, gamen k? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik weet, ik weet... Misschien een kwestie van doorbijten. Bij Resident Evil (ja, deel 1.) heb ik het spel ook eerst 5x afgesloten voordat ik verder durfde maar ben uiteindelijk toch wel wat verder gekomen. Gelukkig hebben we een ge...erhm..*kucht*...modde Xbox dus hij staat er nog op. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Pfft ligt er aan waar ik precies naartoe met cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Met z'n vieren is het echt total carnage. En dan bedoel ik vooral buiten het spel in ons geval |
|
quote: utreg |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Oh, ligt eraan hoe lang ik moet lopen dan cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Vind die PS2 toch wel een machtig mooi ding hoor, al staat-ie wel bij mijn vriendin in Engeland. Die is helemaal weg van Final Fantasy en Kingdom Hearts etc., dus dan zit ik een beetje mee te kijken op de bank. Zal in elk geval zo snel mogelijk Tekken 5 kopen als ik verhuisd ben volgende maand. Ook tof dat-ie werkt als CD- en DVD-speler. Extra hulde toen ik daarachter kwam. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 21-03-2006 17:20] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-03-2006 21:31] |
|
LOLHAI [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 22-03-2006 17:11] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: "persoonlijke gegevens via msn ed" [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 22-03-2006 17:12] |
|
wel vet overigens dat we hier op zm dan nog zoveel gamende chicks hebben! |
|
Best wel idd ff denken. Zillah, Iron Maiden, Oscura, Saphire, M., Cadaveria,... |
|
quote: M On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hmmm...Dat wil ik nog best wel afleggen hoor Ik ben wel niet true, mag ik dan nog wel meespelen? [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 22-03-2006 17:12] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Nou untrue-er dan dat zooitje ongeregeld van zaterdag kun je denk ik niet zijn Op zich zou een poging doen om true te zijn tijdens mario football op zich al untrue zijn |
|
quote: GVD. ik was ziek en zat er gvd wel even ja??? En dronk nog uit solidariteit een drankje mee ook. Hoe trui wil je het hebben. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik las in het Financieel dagblad dat de aandelen VENCO met 30% gestegen zijn en GALL&GALL de jaaromzet nú al gerealiseerd heeft "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Najah laat eventjes weten wanneer jullie weer een avondje gaan gamen, als het een zaterdagavond is is er een grote kans dat ik kan komen En als het moet kan ik van vrienden wel wat GC spellen lenen. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: We houden je op de hoogte! Een zaterdag zal geen probleem zijn denk ik. Het enige dat ons tegenhoudt is de buurman |
|
quote: Jij jij....kleine... Ach laat maar, I beat your ass.....bigtime On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
whoei vandaag m'n tweede bongo set binnen, dat word multiplayer madness hier! nu nog dk1 met bongo's |
|
Ik kon het ook niet laten; tweede set bongo's binnen met Donky Konga 1 erbij; nu nog Jungle beat scoren.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
gisteren ook weer met z'n tweeen zitten bongo'en. echt vet koel! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |