|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Godver... .. . En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Koop maar gewoon een DS, de PSP heeft geen toffe games. |
|
yeah, twijfel een beetje, de games van de DS spreken me namelijk meer aan...maar op de psp kan je ook muziek zetten, internetten, films kijken etc... |
|
Als je het voor de multimedia doet dan zou ik een Creative Zen kopen. En anders gewoon een DS. Echt hoor! |
|
heb je voor de ds veel goofy games? sja ht is nintendo, dan zal het ook wel |
|
Goofy-games heb je ook wel op de PSP, maar je moet gewoon luisteren! |
|
sorry meneer schaep |
|
Nou oke. De Kingdom Hearts-serie is vet en met Goofy! |
|
ik bedoel toch goofy als in silly/maf/onzinnig! heb namelijk een hekel aan schieten en voetbal |
|
Pfff! Ja, dan moet je een DS kopen, die heeft de games voor jou. Wario Ware Touched moet je dan ook wel kunnen waarderen! http://nl.youtube.com/watch?v=_HZzu8PMlbg |
|
damn dat is echt wat voor mij!! vanavond maar weer aan de pushy pinguins, willflower en fish upon a star |
|
Klinkt veelbelovend. |
|
mario party schaep, vindt jij luigi ook zo'n homo? |
|
Ah, op Pushy Pinguins kreeg ik dat al wel als resultaat op Google, maar ik kende de rest niet, ik moet ook eens Mario Party gaan spelen! Die heb je ook op de DS, maar het is denk ik leuker in het groot. En ik zei inderdaad laatst nog tegen een kameraad dat ik Luigi een homo vind! |
|
luigi is een ranzige teringlijer, bah, wat een vuil mannetje. ja echt mario party gaan spelen, hele dikke vette heers! |
|
Weet iemand toevallig waar je een .iso van: Dream mix tv world fighters voor de Gamecube kan vinden? http://en.wikipedia.org/wiki/DreamMix_TV_World_Fighters The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-09-2008 21:33] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Verkeerde topic, mutilator. Van de drie moet ik alleen nog de ps2. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Morgen naar de playstaionunderground party in de fabrique in Utrecht. Gratis eten en drinken en goodies en de najaarsgames spelen. Zin an. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Inmiddels al een tijdje en nog 1 van mental gekocht. Die nog steeds bij burzum ligt, maar goed, hehehe. De laatste tijd helemaal aan de gamecube, ziet er goed uit, ondanks oud en een mega tv. Ik heb alleen super mario sunshine en rayman. Wat zijn nou echte aanraders voor de gamecube? En wat is een gave fps voor deze console? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-03-2010 22:34] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Zelda. |
|
quote: Mja. Daar heb ik nooit wat mee gehad, iig niet op de snes. Ik vond er geen reet aan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dan zal je het op de N64 en op de Gamecube ook wel niks vinden. |
|
Nee, daarom. Ik zat een beetje te loeren op sites, maar daar vragen ze nog steeds de hoofdprijs, zeker als je nagaat dat het tweedehands spellen zijn. Paper mario lijkt me wel gaaf, maar 55 euro... http://goohoo.biedmeer.nl/Webwinkel-Product-419935/Paper-Mario-The-Thousand-Year-Door.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |