|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ga ook! |
|
Not My Thing |
|
quote: Dank u! |
|
Ik ga liever naar de Cockring A'dam... is dichterbij. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik ga zondag. Edit: Naar Cockring A'dam uiteraar(s)(d). [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 23-04-2003 18:11] |
|
quote: Wanneer ga je die foto's posten zei je? |
|
Ik zal jullie plezieren en m'n digicam meenemen naar de Fantasy Fair. |
|
ok fotografeer wel idioten met vleugeltjes enzo "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Okay, kan het gebash en gezever over Live Roleplayen, Fantasy-liefhebbers en toneelspelers op een ander forum? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: en mij! |
|
Komt allen zondag! Nee, maar even zonder gekheid, ik vind het erg leuk hoor, zo'n fantasyfair. En als men zich voor een keertje fantasievol uit wil dossen heb ik daar echt geen moeite mee. Vrijheid blijheid, doe whatever pleases you. Ik ga wat lezingen bijwonen, kijken bij de zwaardgevechten (althans, die heb ik 2 jaar geleden in het Archeon bekeken, was leuk) .. en verder zie ik het wel. Ik heb er best zin in, en als het weer een beetje meezit kan het een leuke dag worden, onder het genot van een biertje. |
|
quote: ga je dan ook als 11 verkleed "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik snap niet wat daar zo lollig aan is. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: tis toch grappig om te zien hoe overdreven mensen sprookjesverhalen nemen. no offence aan fantasie liefhebbers maar om nou te zeggen dat je je moet verkleden als spookjesfiguur omdat je toevallig die dingen leuk vind "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dus metalheads zijn ook overdreven? die 'kleden' zich ook zo als de mensen op het podium. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Thanks voor de tip Firefox nu heb ik wel een verjaardagscadeau voor mn vriendin.Maar is er ook nog toegang voor extreem lui niet uit hun nest kunnen klimmende de vorige avond uitgeweeste mensen? |
|
Ik ga ook... daarna rijden we door naar Hilversum om de halve finale van MetalBash te zien. Een maat van me, moet met Ikstink spelen |
|
Ik ga niet......... Elf hahahahaha lol |
|
quote: die reactie had ik verwacht. het gaat mij een beetje over het willen lijken op een sprookjesfiguur als je je als elf verkleed. dat is hetzelfde als ik walvissen ga jagen omdat ik moby dick een goed boek vind "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ga als Erolsk de Kwade Elf. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: euh naja niet iedereen loopt daar verkleed rond hoor, maar velen idd wel moeten zij weten, ik heb wel wat nuttigers te doen daar daar om te gaan staan lachen daar. (btw soms vind ik het wel tof eruit zien, zo kan ik me een orc clan herinneren vorig jaar...) Maar goed er is bv ook een steekspel, gewoon serieus en geen show. Wat bijvoorbeeld best gaaf is om te zien. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik ga als pieter de lelijke trol. No meat is sweater |
|
quote:ja natuurlijk zij moeten het weten, maar sommigen maken er iets te overdreven een verkleedpartijtje van en nemen het iets te serieus. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ga je je daar nog voor verkleden ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |