|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
nee, dat was de clou juist.... No meat is sweater |
|
Welke idioot heeft dit nou weer in onzin gezet?? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Euh? tstaat in algemeen hoor |
|
Elven heerschen. Jammer dat ik geen tijd heb, anders ging ik ook... Was getekend, Myléas Singollo What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ga misschien, ben wel officieel uitgenodigd door Unquendor (Nederlandsch Tolkien Genootschp) |
|
Fantasy is leuk, maar die fantasy fair gaat me allemaal weer net iets te ver. Daarbij heb ik geen zin om hiervoor een entreeprijs te gaan betalen (ook niet om jonge "gothics" uit te gaan lachen ). |
|
Ik hoopte eigenlijk dat de entree prijs dat soort volk zou tegenhouden Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Het werkt toch? *levend bewijs* |
|
kan helaas niet ivm Children of Bodom de dag ervoor... moet ook werken ....heb meelij... Bruce Banner |
|
quote: niet zeuren, het is 2 dagen |
|
quote: Jij bent een uitlachbare jonge gothic? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Volgens sommige ben ik dat wel... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Nee, ik ben meer een uitlacher als ik daar zin in heb . Communicatiefoutje . |
|
Neen, helaasch ik ga niet.....in een woord: blut. En ik durf niet te vragen aan menschen om geld te lenen, want dan moet ik gelijk mijn schulden afbetalen..... Do or do not. There is no try. |
|
Ha, ik heb een vrijkaartje |
|
Aaaah live action rolplayen doet me denken aan toen ik nog klein(er) was en oorlogje met mijn vriendjes ging spelen Jij bent dood !!! Nee jij ik schoot eerst!!!! NIETS LUL!! And my marlboro light |
|
quote: arme jij..ik heb medelijden |
|
dus die robin hood figuur die ik zaterdag over UCS zag lopen ging naar alle waarscheinlijkheid hier naartoe? owkeej ik had nog harder kunnen lache... WHAHAHAHA ow mijn god! echt die gast had een groene baard! nouja ik laat het hierbij... I am the 1%. |
|
Jups ik ga erheen. Uit mezelf zou ik het niet gedaan hebben daarvoor hou ik net te weinig van fantasie in deze vorm, maar mijn vriendin vroeg of ik meeging. Het lijkt me leuk en ik zal wel zien of ik ook aangestoken wordt. Je uitsloven om er als bvb. elf uit te zien is toch juist super. TotZiens |
|
GODVERDOMME IK MOET WERKEN |
|
ik ga al zekers niet, op de site pakken ze al ineens uit met een LOTR logo, dat zegt alles wat ik moet weten. SUCKY We Are BrederLord |
|
Mja..er komt dan ook een acteur uit LOTR. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik heb een kaartje voor de zaterdag, dus als het weer een beetje meevalt dan sjouw ik daar absoluut rond. Even het eerste Farseer-boek laten signeren door Robin Hobb en wat dingen afstruinen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik ga ook vandaag..zaterdag dus www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |