IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : zijn er nog zmers die naar de Elf fantasy fair 2003 gaan ? Vorige pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-04-2003 17:38 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 17:23 schreef Nachtgruwel het volgende:
die laatste was er wel.

Ja maar het was niet echt duidelijk aangegeven waar hij te vinden was iig niet in het programma boekje, ik hoorde later van iemand dat hij in de dromen en demonen tent te vinden was...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 28-04-2003 18:04 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 28 april 2003 17:38 schreef FireFox het volgende:
Ja maar het was niet echt duidelijk aangegeven waar hij te vinden was iig niet in het programma boekje, ik hoorde later van iemand dat hij in de dromen en demonen tent te vinden was...


Ik vond t ook errug onoverzichtelijk....



Nachtgruwel
Usericon van Nachtgruwel
Posted 28-04-2003 19:34 by Nachtgruwel Wijzig reactieProfiel van NachtgruwelQuote dit bericht

Wij hebben dan ook een waslijst met klachten ingelverd aan de orginasatie,en ik heb in het park niet gezien, heb hem alleen na sluitings tijd gezein, toen hij toevallig in ons kamp was.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-04-2003 19:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 19:34 schreef Nachtgruwel het volgende:
Wij hebben dan ook een waslijst met klachten ingelverd aan de orginasatie,en ik heb in het park niet gezien, heb hem alleen na sluitings tijd gezein, toen hij toevallig in ons kamp was.

wat was jouw rol eigenlijk tijdens de fair ? was jij één van de rollenspelers ? Die waren wel weer leuk dit jaar vond ik, ik werd meteen aangesproken toen ik binnenstapte

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 28-04-2003 19:37]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-04-2003 20:01 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Die rollenspelers waren er belachelijk weinig, en deden pas wat als jij hun aansprak/aanviel.

En je bent mij ook tegengekomen hoor. Ik riep je naam nog toen je langs al die kraampjes rende. Je keek nog wel om, maar herkende mij waarschijnlijk niet (angezien ik wel verkleed was).


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-04-2003 20:02 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 19:37 schreef FireFox het volgende:
wat was jouw rol eigenlijk tijdens de fair ? was jij één van de rollenspelers ? Die waren wel weer leuk dit jaar vond ik, ik werd meteen aangesproken toen ik binnenstapte


Ik vond die Dorpsgek bij de ingang wel leuk


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 28-04-2003 21:31 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Ondanks het weer vond ik het doodzonde dat ik er niet bij was.En laten we aub ophouden erover te discussieren wat er nou aan is om er naar toe te gaan.De een vind het niks de andere fantastisch.Laat iedereen dan in zn waarde en hou er verder over op.Om terug te komen op het echte onderwerp.Roleplayen is erg leuk.Lijkt me erg gaaf om er verkleed rond te lopen en mensen lastig te vallen in de grappige zin van het woord.Toen ik eens op een ducosim conventie was in de jaarbeurs ben ik voor de gein als zwaar bewapende orc met de trein meegeweest.


Nachtgruwel
Usericon van Nachtgruwel
Posted 28-04-2003 23:17 by Nachtgruwel Wijzig reactieProfiel van NachtgruwelQuote dit bericht

Ik ben een re-enactor, dus stalen wapens enzo, iwj leverde voornamelijk het toernooi en de veldslag, maar wij liepen ook rond op slaven jacht en op zoek naar allerlei andere vreemd afwijkinede personen om die intesluiten en gevangen te nemen.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-04-2003 23:36 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 23:17 schreef Nachtgruwel het volgende:
Ik ben een re-enactor, dus stalen wapens enzo, iwj leverde voornamelijk het toernooi en de veldslag, maar wij liepen ook rond op slaven jacht en op zoek naar allerlei andere vreemd afwijkinede personen om die intesluiten en gevangen te nemen.

Godver, en dan ben je ons geneens tegen gekomen? Had een leuk schouwspel kunnen opleveren, aangezien wij ons door niemand laten becommanderen



Nachtgruwel
Usericon van Nachtgruwel
Posted 29-04-2003 10:25 by Nachtgruwel Wijzig reactieProfiel van NachtgruwelQuote dit bericht

Maar het grootste probleem is dat wij wel echte stalen wapens hebben, waarmee wij dus ook niet rond mee mogen zwaaien, tenminste niet naar personen die dat niet gewent zijn.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-04-2003 11:31 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 23:36 schreef Bintmeister het volgende:
Godver, en dan ben je ons geneens tegen gekomen? Had een leuk schouwspel kunnen opleveren, aangezien wij ons door niemand laten becommanderen


hehe ik stond nog ff met een paar van jullie te kletsen dat zijn namelijk m'n roleplay vriendjes.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-04-2003 11:34 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 29 april 2003 10:25 schreef Nachtgruwel het volgende:
Maar het grootste probleem is dat wij wel echte stalen wapens hebben, waarmee wij dus ook niet rond mee mogen zwaaien, tenminste niet naar personen die dat niet gewent zijn.
Dan maak je voor de volgende keer toch gewoon latex wapens?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 29-04-2003 15:18 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 11:31 schreef impaled succubus het volgende:
hehe ik stond nog ff met een paar van jullie te kletsen dat zijn namelijk m'n roleplay vriendjes.


Oja? Wie dan? Billy en Ward zeker.
Als jij hun kent, ken ik jou waarschijnlijk ook wel?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-04-2003 15:24 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik vond dr eerlijk gezegd weinig aan..

maar dat komt denk ik omdta ik geen zin had om alleen door het park te banjeren aangezien het meisje waarmee ik had afgesproken na 15 min verdwenen was (na 2 uur zoeken)

daarom maar 5 uur bij de stand van Angelque vertoefd , met gothic kleding en restpartijen actionfigures.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 30-04-2003 16:23 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik had jullie idd nog ergens zien zitten, laat op zondag.

Nog leuke goedkope action figures over?


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 05-05-2003 22:15 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 21:11 schreef Bintmeister het volgende:
Was wel taai, kut weer en heel veel afgelast....

Maargoed, morgen nog een dag.

Is toch gaaf, hoeveel bekijks je hebt, als je met een groep van 10 man met paarse mantels en wapenzooi rondloopt. Alleen waren wij wel vaak actiever dan de daadwerkelijk ingehuurde characters.

Foto's volgen zsm


Zijn er nou al foto's?


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-05-2003 22:50 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 23:36 schreef Bintmeister het volgende:
Godver, en dan ben je ons geneens tegen gekomen? Had een leuk schouwspel kunnen opleveren, aangezien wij ons door niemand laten becommanderen



lol, beetje brakke foto doch.


Suncross
Usericon van Suncross
Posted 06-05-2003 4:53 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

Ach ja het was weer leuk.

Maar nou zit ik met een paarse cloak. Ik hoop dat iemand snel een gekostumeerd feestje geeft. Heb ik er nog wat aan.


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen