IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : zijn er nog zmers die naar de Elf fantasy fair 2003 gaan ? Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-04-2003 1:01 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik

Moet dat persé nu? Ik wil liever morgen, maar ik ga het zeker en vast omstandig uitleggen.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-04-2003 1:02 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

beide eigenlijk, aangezien ik jullie standpunten niet begrijp.

En nee hoor, het hoeft niet perse nu


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-04-2003 1:03 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Oki, ik ga eerst es goed slapen dan, morgen uitleg


Suncross
Usericon van Suncross
Posted 28-04-2003 1:03 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

Hoe bedoelen jullie dat?

Escapisme ...

es·ca·´pis·me (het ~)

1 neiging om zich aan taken, verantwoordelijkheden en/of verplichtingen te onttrekken


[Dit bericht is gewijzigd door Suncross op 28-04-2003 1:06]


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-04-2003 9:13 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hey Richard... De fair ook weer overleeft

Afgezien van het weer heb ik me goed vermaakt op de fair dit weekend. Alleen waarom ze in godsnaam alle activiteiten hebben afgelast is me een raadsel...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-04-2003 9:52 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Alhoewel ik vorig jaar de fair heel leuk vond, was het dit jaar echt 10x niets.
Het enige wat leuk was, was de omgeving, de sfeer en de mensen die in kostuum rondwandelden. Bv het steekspel wat naar mijn mening best spectaculair was vorig jaar, was nu ronduit lachwekkend. Er waren dit jaar geen paarden alleen hansworsten die fake elkaar in het trimmen waren met zwaarden.
(ook was er geen geluidsversterking dit jaar, dus was het absoluut niet te volgen) Qua activiteiten leek er dit jaar ook veel minder, zit je te wachten op een lezing blijkt de desbetreffende persoon niet op te dagen dat soort ongein,
ik heb een lezing bijgewoond, en verder kasteel de Haar weer eens bezichtigd (weer 5 euro per persoon, naast een entree van 14,50)
Er waren wel veel leuke kraampjes, waarvan sommige ook nog eens best goedkoop , maar voor mij was de fair dit jaar nogal teleurstellend.

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 28-04-2003 9:54]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 28-04-2003 12:59 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik heb me prima vermaakt op de Fair, wat wel een teleurstelling was, was dat we 40 minuten hebben zitten wachten op een lezing die uiteindelijk gewoon niet doorging, dat vond ik wat slordig, hadden ze wel even mogen melden.

Gelukkig liepen we per toeval langs het kasteelkerkje, alwaar een zeer interessante lezing gaande was, helaas soms verstoord door mensen die het nodig vonden het chips te nuttigen en hun telefoon te gebruiken. Beetje asociaal, maar goed, het mocht de pret niet drukken.

Verder heb ik me prima vermaakt in de omgeving; Heerlijk, heel de dag buiten vertoeven en de diverse kraampjes afstruinen en net het geluk hebben om een van de laatste drinkhoorns weten te bemachtigen.
Daarnaast nog heerlijke medelikeur (ofzo) gekocht en nog wat leuke middeleeuwse deuntjes aangehoord e.d.

Kortom; Was een leuke, geslaagde dag vond ik, zeker in vergelijking met het veel kleinere Archeon 2 jaar geleden (vorig jaar kon ik niet komen, dus daar kan ik geen vergelijking mee trekken).

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 28-04-2003 13:00]


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-04-2003 13:08 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 28 april 2003 12:59 schreef ilyc het volgende:
Kortom; Was een leuke, geslaagde dag vond ik, zeker in vergelijking met het veel kleinere Archeon 2 jaar geleden (vorig jaar kon ik niet komen, dus daar kan ik geen vergelijking mee trekken).
Hmm, ik vond het in het Archeon eigenlijk veel leuker. Vooral omdat ze toen geen acteurs ("Ja, ik loop wel te lachen, ik word betaald om hier rond te lopen") maar alleen maar LARPers ("Hebben jullie hier net een Orc met een kandelaar voorbij zien rennen?") rond hadden lopen... dat geeft wat mij betreft echt zo veel meer sfeer.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-04-2003 13:10 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Dit bedoel ik echt als een serieuze vraag, maar:

Is jullie leven dan echt zo leeg dat je met dit soort dingen je vermaak moet zoeken? ik begrijp het echt niet.



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-04-2003 13:11 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

FireFox..ik heb me de longen uit het lijf gegild..maar je hoorde me niet...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 28-04-2003 13:13 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 13:08 schreef helmet het volgende:
Hmm, ik vond het in het Archeon eigenlijk veel leuker. Vooral omdat ze toen geen acteurs ("Ja, ik loop wel te lachen, ik word betaald om hier rond te lopen") maar alleen maar LARPers ("Hebben jullie hier net een Orc met een kandelaar voorbij zien rennen?") rond hadden lopen... dat geeft wat mij betreft echt zo veel meer sfeer.


Hmmm .. daar zou je gelijk in kunnen hebben, de 'Fair' op zich (qua kraampjes, shows, oppervlakte, enzovoorts) was ditmaal toch leuker vond ik, de mensen die er rondliepen heb ik ditmaal niet echt opgemerkt, wat zou kunnen impliceren dat ze minder gedreven en dus minder opvallend waren.

quote:
Op 28 april 2003 13:10 schreef Azagthoth het volgende:
Dit bedoel ik echt als een serieuze vraag, maar:

Is jullie leven dan echt zo leeg dat je met dit soort dingen je vermaak moet zoeken? ik begrijp het echt niet.


Nee, wij stellen schijnbaar andere prioriteiten aan het begrip 'vermaak'. Wat houdt vermaak voor jou in?


Nachtgruwel
Usericon van Nachtgruwel
Posted 28-04-2003 13:18 by Nachtgruwel Wijzig reactieProfiel van NachtgruwelQuote dit bericht

Zou ik alle foto`s ie gemaakt zijn van de veld slag en van het toernooi in mijn kunnen krijgen, stuur ze maar naar dit adress trysburg@wanadoo.nl , bij voorbaat dank

Verder wil ik mijn excusses aanbieden voor het feit dat we geen paarden dit jaar hadden.
Maar de mensen die moesten jousten hebben volgende week een wedstrijd waarmee ze een plaats in het wereld kampioenschap te canada kunnen winnen, en ze dus niet een week in quartaine kunnen houden, want dan kunnen ze hun paarden niet vervoeren.dus hadden we maar een tijdelijke oplossing en dat was wat je zag.

en ik las ook ergens iets over geënsceneerde gevechten, wat niet waar is, dat 1 van mijn maten zijn elleboog heeft gebroken, moet toch genoeg zeggen.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-04-2003 13:19 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 28 april 2003 13:13 schreef ilyc het volgende:
Nee, wij stellen schijnbaar andere prioriteiten aan het begrip 'vermaak'. Wat houdt vermaak voor jou in?


Verkleden als fantasie figuurtjes vind ik een vreemd soort van vermaak. Maar misschien ben ik wel te simpel, ik zie er gewoon de lol niet van in. Een groep volwassenen die zich als kleine kinderen verkleden, oorlogje spelen... Hmm, misschien begrijp ik het toch wel een beetje, toen ik 6 jaar was vond ik het ook wel leuk. Heeft het misschien iets te maken met gebrek aan speelkameraatjes in je jeugd?



impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-04-2003 13:21 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

nat bier nat bier bier kben pas een paar uur terug


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-04-2003 13:22 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 28 april 2003 13:10 schreef Azagthoth het volgende:
Is jullie leven dan echt zo leeg dat je met dit soort dingen je vermaak moet zoeken? ik begrijp het echt niet.
Ik zie het verschil niet zo met 'activiteiten' als voor de TV zitten met een zak chips, jezelf in een of andere kroeg bezatten of een goed boek lezen. Het is allemaal vermaak en het heeft allemaal z'n serieuze en minder serieuze kanten.

quote:
Op 28 april 2003 13:13 schreef ilyc het volgende:
Hmmm .. daar zou je gelijk in kunnen hebben, de 'Fair' op zich (qua kraampjes, shows, oppervlakte, enzovoorts) was ditmaal toch leuker vond ik,
Ja, dat is wel waar inderdaad. Er waren een stuk meer en leukere kraampjes en dat maakt het wel tot een echte fair. Alleen jammer van die prijzen he

quote:
de mensen die er rondliepen heb ik ditmaal niet echt opgemerkt, wat zou kunnen impliceren dat ze minder gedreven en dus minder opvallend waren.
Ja precies, ze zag een enkele acteur rondlopen maar dat was het ook. Twee jaar terug werd je in allerlei plots betrokken.


I'm not being rude. You're just insignificant.


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 28-04-2003 13:24 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 13:19 schreef Azagthoth het volgende:
Verkleden als fantasie figuurtjes vind ik een vreemd soort van vermaak. Maar misschien ben ik wel te simpel, ik zie er gewoon de lol niet van in. Een groep volwassenen die zich als kleine kinderen verkleden, oorlogje spelen... Hmm, misschien begrijp ik het toch wel een beetje, toen ik 6 jaar was vond ik het ook wel leuk. Heeft het misschien iets te maken met gebrek aan speelkameraatjes in je jeugd?


Om even duidelijkheid te scheppen: Het leeuwendeel van de aanwezigen aldaar was niet verkleed of wat, waaronder ik dus ook val. Dus daar kan (en wil) ik verder geen uitspraken over doen, ik dacht dat je meer doelde op die fantasyfair op zich.

quote:
Ja, dat is wel waar inderdaad. Er waren een stuk meer en leukere kraampjes en dat maakt het wel tot een echte fair. Alleen jammer van die prijzen he


Inderdaad! Er was zoveel moois, van zwaarden tot schilden tot boeken tot weet ik veel wat, maar helaas was het allemaal ietwat onbetaalbaar, muv. de standaard runekettinkjes e.d. Maar goed, het is ook wel leuk je eraan te vergapen

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 28-04-2003 13:30]


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-04-2003 13:26 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 28 april 2003 13:19 schreef Azagthoth het volgende:
Verkleden als fantasie figuurtjes vind ik een vreemd soort van vermaak. Maar misschien ben ik wel te simpel, ik zie er gewoon de lol niet van in. Een groep volwassenen die zich als kleine kinderen verkleden, oorlogje spelen... Hmm, misschien begrijp ik het toch wel een beetje, toen ik 6 jaar was vond ik het ook wel leuk. Heeft het misschien iets te maken met gebrek aan speelkameraatjes in je jeugd?
Jezus, moet dat nou gelijk zo negatief? Het niet begrijpen is een ding, maar waarom moet je het nou gelijk zo afkraken?

(Live action) roleplayen een stuk verder dan alleen met zwaardjes op elkaar in slaan; zoals de term roleplayen al zegt kom je in aanraking met personages van anderen en de kunst is om die, met al hun eigenschappen, naar jouw richting uit te spelen (iets dat dus door bedrijven die trainingen organiseren voor hun personeel ook gebruikt wordt).


I'm not being rude. You're just insignificant.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-04-2003 13:33 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 13:11 schreef Vampie het volgende:
FireFox..ik heb me de longen uit het lijf gegild..maar je hoorde me niet...

ow sorry, ik heb echt helemaal niets gehoord, ik ben wel lm en lr tegen het lijf gelopen.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 28-04-2003 13:33 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

zo te horen is het maar goed dat ik mn laatste 40 euro in mn zak gehouden heb en thuis gebleven ben

al lijkt het me wel leuk om toch een kertje te gaan


My madness, my sadness


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-04-2003 13:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 13:19 schreef Azagthoth het volgende:
Verkleden als fantasie figuurtjes vind ik een vreemd soort van vermaak. Maar misschien ben ik wel te simpel, ik zie er gewoon de lol niet van in. Een groep volwassenen die zich als kleine kinderen verkleden, oorlogje spelen... Hmm, misschien begrijp ik het toch wel een beetje, toen ik 6 jaar was vond ik het ook wel leuk. Heeft het misschien iets te maken met gebrek aan speelkameraatjes in je jeugd?

uitleggen waarom je zoiets leuk vindt is net als uitleggen aan je oma waarom je metal leuk vindt. (althans in geval van mijn oma)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-04-2003 13:38 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 28 april 2003 13:26 schreef helmet het volgende:
Jezus, moet dat nou gelijk zo negatief? Het niet begrijpen is een ding, maar waarom moet je het nou gelijk zo afkraken?

Sorry, af en toe ben ik gewoon lekker kortzichtig. Maar meestal kan ik toch redelijk goed mijzelf in iemand anders belevings wereld plaatsen. Alleen hier faal ik totaal, misschien is het een frustratie dat ik het niet kan begrijpen.


quote:
(Live action) roleplayen een stuk verder dan alleen met zwaardjes op elkaar in slaan; zoals de term roleplayen al zegt kom je in aanraking met personages van anderen en de kunst is om die, met al hun eigenschappen, naar jouw richting uit te spelen (iets dat dus door bedrijven die trainingen organiseren voor hun personeel ook gebruikt wordt).


Tsjah, whatever floats your boat. Daar hou ik het maar bij.



Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 28-04-2003 13:55 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 13:11 schreef Vampie het volgende:
FireFox..ik heb me de longen uit het lijf gegild..maar je hoorde me niet...


Ik heb ook niks gehoord Hmm, we waren vast afgeleid door een gek in een masker die zijn groep opdroeg om FireFox op de brandstapel te gooien en mij vroeg of ik wel onderdanig genoeg was


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 28-04-2003 13:56 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ben zaterdag ook geweest vond het wel geslaagd ondanks het kut weer. Met name de muziek en de sfeer waren erg gaaf. volgend jaar weer


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 28-04-2003 14:10 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 12:59 schreef ilyc het volgende:
Ik heb me prima vermaakt op de Fair, wat wel een teleurstelling was, was dat we 40 minuten hebben zitten wachten op een lezing die uiteindelijk gewoon niet doorging, dat vond ik wat slordig, hadden ze wel even mogen melden.




Roelien de Lange zeker? Daar zaten wij ook, maar gelukkig zei iemand die voor ons zat dat ze ziek was, want dat stond op de site. Maar het was inderdaad raar dat dat nergens daar stond Net als de acteur uit LotR...


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Nachtgruwel
Usericon van Nachtgruwel
Posted 28-04-2003 17:23 by Nachtgruwel Wijzig reactieProfiel van NachtgruwelQuote dit bericht

die laatste was er wel.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen