IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : zijn er nog zmers die naar de Elf fantasy fair 2003 gaan ? Vorige pagina | Volgende pagina
JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 26-04-2003 13:20 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com





Don't blush when I rip you open


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 26-04-2003 20:32 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Het weer was kut. Maar verder was het leuk


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-04-2003 21:08 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Het was ongelofelijk KUT weer ja!Maar wel heel erg leuk! *heeft nieuwe ijsblauwe dobbelstenen* en blauwe extensions..en een Eddings boek voor E3,80


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 26-04-2003 21:11 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Was wel taai, kut weer en heel veel afgelast....

Maargoed, morgen nog een dag.

Is toch gaaf, hoeveel bekijks je hebt, als je met een groep van 10 man met paarse mantels en wapenzooi rondloopt. Alleen waren wij wel vaak actiever dan de daadwerkelijk ingehuurde characters.

Foto's volgen zsm


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-04-2003 21:13 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 21:11 schreef Bintmeister het volgende:
Was wel taai, kut weer en heel veel afgelast....

Maargoed, morgen nog een dag.

Is toch gaaf, hoeveel bekijks je hebt, als je met een groep van 10 man met paarse mantels en wapenzooi rondloopt. Alleen waren wij wel vaak actiever dan de daadwerkelijk ingehuurde characters.

Foto's volgen zsm


Alleen niet zo snel he dooie?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-04-2003 21:17 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 april 2003 21:11 schreef Bintmeister het volgende:
Is toch gaaf, hoeveel bekijks je hebt, als je met een groep van 10 man met paarse mantels en wapenzooi rondloopt. Alleen waren wij wel vaak actiever dan de daadwerkelijk ingehuurde characters.
Viel me tegen inderdaad.. voorgaande jaren was Emphebion altijd aanwezig, die staan garant voor een flinke portie enthousiast en actief rollenspel.

Ik ga dat zeker nog naar de organisatie mailen, want ik vond het echt zonde. Twee jaar terug werd je bij binnenkomst van het park al 'in character' gedwongen door roleplayers die mensen aan het verwelkomen (en ondervragen) waren.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 26-04-2003 21:32 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

toch wel leuk als je in klederdracht een of andere ceremonie aan het verstoren bent, en een paar van die gasten fluisteren "he, ga eens weg, dit is onze act, doe die van jullie maar verderop". Toch leuk als de mensen van de fair denken dat je ook ingehuurd bent

Morgen nog wel ff zoeken naar een of andere fotograaf, die heeft een hele zooi foto's gemaakt. Ik ben alleen vergeten te vragen of hij ze kan opsturen en voor welk blad hij werkt...


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 26-04-2003 22:02 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

ben benieuwd, ik ga morgen....



ilyc
Usericon van ilyc
Posted 26-04-2003 23:13 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 22:02 schreef ratje het volgende:
ben benieuwd, ik ga morgen....


Hehe, zelfde hier.
Hadden ze nog van die gave drinkhoorns?


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 27-04-2003 10:32 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 23:13 schreef ilyc het volgende:
Hehe, zelfde hier.
Hadden ze nog van die gave drinkhoorns?




"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 27-04-2003 10:58 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

quote:
Op 26 april 2003 21:32 schreef Bintmeister het volgende:
toch wel leuk als je in klederdracht een of andere ceremonie aan het verstoren bent, en een paar van die gasten fluisteren "he, ga eens weg, dit is onze act, doe die van jullie maar verderop". Toch leuk als de mensen van de fair denken dat je ook ingehuurd bent

Morgen nog wel ff zoeken naar een of andere fotograaf, die heeft een hele zooi foto's gemaakt. Ik ben alleen vergeten te vragen of hij ze kan opsturen en voor welk blad hij werkt...
Heey was jij 1 van de gasten in paarse mantels en zelfgemaakte bijlen zeg maar? o vet ik heb jullie dan gezien! jullie wouden 'ik zie ik zie wat jij niet ziet' gaan doen ofzo met ons, whaha dat was lache

ohja en dit:
WAT HEBBEN WE NODIG?!

BIER EN TIETEN!!!



[Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 27-04-2003 10:59]


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 27-04-2003 11:22 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Bint was die gozer met die blauwe sik


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 27-04-2003 14:00 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Ik had wel gepland om te gaan, maar ik heb geen zin om in de regen/modder etc rondtestampen, kan ik net zo goed thuis in de tuin doen dan.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 27-04-2003 17:25 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

ben net terug, en ik heb me wel geamuseerd, alleen jammer van t weer...

T gevecht op t slagveld was lachuh...



Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 27-04-2003 17:26 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Heb je ook een elf pak aangedaan connie ?


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 27-04-2003 17:30 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 27 april 2003 17:26 schreef Triple-Dan het volgende:
Heb je ook een elf pak aangedaan connie ?


hehehhee, neee ik was gekleed als ridder



Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 27-04-2003 18:27 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl



NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 27-04-2003 21:05 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 21:11 schreef Bintmeister het volgende:
Was wel taai, kut weer en heel veel afgelast....

Maargoed, morgen nog een dag.

Is toch gaaf, hoeveel bekijks je hebt, als je met een groep van 10 man met paarse mantels en wapenzooi rondloopt. Alleen waren wij wel vaak actiever dan de daadwerkelijk ingehuurde characters.

Foto's volgen zsm


Hebben jullie die spullen speciaal laten maken hiervoor of had je dat nog liggen (mantels met zo'n teken erop met omgekeerd kruis e.d.)


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-04-2003 0:29 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 21:05 schreef NolthuarII het volgende:
Hebben jullie die spullen speciaal laten maken hiervoor of had je dat nog liggen (mantels met zo'n teken erop met omgekeerd kruis e.d.)


Die hebben we speciaal gemaakt. Een van de dames zit op de kunst/mode academie en heeft die gemaakt en gezeefdrukt. Die bijlen hebben we afgelopen week ook zelf in elkaar geklust. Waren geen Larp wapens, maar die gaan we binnenkort maken. Volgend jaar lopen we daar waarschijnlijk officieel rond.

en Chris. hahahah, lol. Zeer toevallig


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-04-2003 0:31 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 10:58 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
Heey was jij 1 van de gasten in paarse mantels en zelfgemaakte bijlen zeg maar? o vet ik heb jullie dan gezien! jullie wouden 'ik zie ik zie wat jij niet ziet' gaan doen ofzo met ons, whaha dat was lache

ohja en dit:
WAT HEBBEN WE NODIG?!

BIER EN TIETEN!!!




Dat is trouwens wel geavanceerd "ik zie, ik zie wat jij niet ziet". Kan er grof en geweldadig aan toe gaan


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2003 0:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Escapisme ...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-04-2003 0:55 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 0:34 schreef Jenje het volgende:
Escapisme ...


bull-shit

Heb je geen fantasie ofzo??


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2003 0:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 0:55 schreef Bintmeister het volgende:
bull-shit

Heb je geen fantasie ofzo??

Jawel .. maar dit gaat verder dan fantasie ..


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-04-2003 0:57 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Fantasie = escapisme.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-04-2003 0:59 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

dat is dus echt gelul. Verklaar dat dan eens?


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen