|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Word weer druk Nu hopen dat ik niet weer zo'n rugpijn heb als vorig jaar |
|
Ja ,ja Aborted en Monolith Deathcult. De rest van het program is heersend. |
|
Ach ja, ik had er al vrij voor, en het zou de eerste keer zijn dat ik het zou missen; dus ga ik weer heen. Niet veel boeiende of nieuwe bands die ik nog niet gezien heb, maar ook weer voldoende leuk om al was het geen traditie tóch heen te gaan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Misschien dat ik ga, zal de 1e keer worden I.N.R.I rules!!! |
|
Leuk festival hoor, lekker relaxed ... Alleen INRI boeit mij weer niet |
|
quote: + The Provenance I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Cool! |
|
quote: er zijn ook al kaarten te reseveren, 14 euro I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Waldrock - kutline-up Stonehenge - kutline-up fuck metal festivals in Nederland dit jaar. Ik pak mijn biezen en peer 'm naar Noorwegen/ Zweden. |
|
*zwaait* |
|
ben dr denk ik wel.. |
|
Waldrock- Iron Maiden! Stonehenge- wel wat toffe Nederlandse deathmetal Ik ga naar beide en anders is de zomer ook zo kaal. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
kom wel een beetje in de knoei met geld, tijd en vervoer... ask ook nog naar Wacken wil.... en als wacken nie door gaat is dit altijd nog een leuk AltAr-natief we zien wel hoe het loopt |
|
Was vorig jaar wel heel erg gezellig inderdaad, dus dikke kans dat ik er weer sta dit jaar NP: Iced Earth - Written On The Walls For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
ik ook daar als usual. is weekend voor wacken jah. |
|
quote: Same here I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
't is een beetje ver weg, maar ik wil er wel graag heen.. Ik zal tegen die tijd nog eens moeten kijken hoe of wat.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ik ga der ook naar toe |
|
PRESENT None of us are saints - Albert Fish |
|
Ik zal er ook zijn...ik ben te herkennen aan een witte baard en een rode muts... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Zeg Doomenator, gaan wij ook nog heen? Zijn er trouwens nog wel kaarten? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Slomerds Moet je ff bellen, nummer staat op de website |
|
wie gaan hier allemaal heen??? zowiezo DMTR Arson None of us are saints - Albert Fish |
|
[quote]Op 21 juli 2003 21:23 schreef Arson het volgende: wie gaan hier allemaal heen??? zowiezo DMTR Arson Hammer & vriendin |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |