|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nee hoor... t was meer dat het me opviel dat er veel bands van CBI speelden... komt mooi uit... meeste bands heerschen hard.... alleen dat TMDC dat weet ik niet hoor None of us are saints - Albert Fish |
|
Jammer, ik had net zin in een lekker robbertje verbaal bekvechten. Het is allemaal een beetje lafjes hierzo.. Krieg zit in het gesticht, Claw is met bebloede kop afgedropen en de rest wil maar niet happen.. jammer |
|
Hehehe nha je hebt blijkbaar iedereen omgelult. |
|
in tegenstelling tot veel andere labels leefd CBI echt mee met de bands die ze onder hun hoede nemen. Vandaar dat waar je ook kijkt je overal CBI bands tegenkomt! http://www.coldbloodindustries.com/forum/forum.php Nabua Vonveilla |
|
quote: en jij bent ook al minder scherp dan voorheen... None of us are saints - Albert Fish |
|
Er valt zo weinig de mond te snoeren hier |
|
quote: Waarover wilde je bekvechten? Zeg het maar hoor. this user is dead |
|
quote: Ach hou je bek man. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Yeah right! Da's een goeie. Wie zijn de vervangers voor drums en bas? Jij bent onvervangbaar, natuurlijk. quote:Stonehenge was voor mij toch wel één van de hoogtepunten van mijn bijna-carrière. quote:Da's een leuk vooruitzicht. quote:Het heeft vooral te maken met het feit dat CBI bij voorkeur bands uitkiest die zelf ook de armen de uit de mouwen steken, bands die sowieso al veel spelen (ook zonder label). En omdat ze een klein label zijn, zijn ze er natuurlijk op gebrand dat hun investering vruchten afwerpt. Vandaar de goede promotie. Er is toch ook een CBI-topic? En wie hebben we daar, rechtsachteraan? [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 07-08-2003 21:19] Touché, pussycat! |
|
quote: Mocht Sjoerd uitvallen dat valt William INRI voor hem in. Robbie Woning van Deadhead is mijn stand in en voor Robin hebben we er nog geen gevonden omdat we niemand kennen met en dermate brute strot. quote: Mijn hoogtepunt was toch wel om 3 uur na de officiele cd release op een europese tour te gaan. Stonehenge hadden we eigenlijk nog niet verdiend, daarvoor zijn we niet voldoende underground geweest begin dit jaar. |
|
quote: het schijnt dat de zang van TerdoR erg bruut schijnt te zijn Nabua Vonveilla |
|
Zo, en speelt die ook fretloze bas? Touché, pussycat! |
|
quote:Dat zijn niet de minste. Maar even serieus, ik vind het een sterk punt om als band stand-ins klaar te hebben staan, maar dat gaat toch vast niet van CBI uit? Touché, pussycat! |
|
Hey Sporty, in wat voor een band speel jij nou eigenlijk? (ja sorry, ik zal wel niet goed hebben opgelet) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
In het mateloos populaire Voleg, natuurlijk. Touché, pussycat! |
|
Mateloos populair ja. Beeeert! Vertel me meeeeer!!! Website of andere info? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Uit 'angst' voor represaillemaatregelen hebben we nog geen Voleg-topic op ZM gezet. Er is (als ik nog heel even on-topic mag zijn) een website onder re-constructie. Er is een product opgenomen, en dat mag je gerust bestellen, er zijn er nog genoeg. T.z.t. maak ik wel een geschikt topic aan, ok? [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 11-08-2003 21:08] Touché, pussycat! |
|
quote: Dat ben ik!?! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Nee het gaat niet van CBI uit, maar omdat we daar toppriroriteit hebben vonden ze het wel een erg prettig idee en hebben ze ons gestimuleerd om stand-ins aan te trekken |
|
quote: wordt moeilijk om net zulke lelijke lui als jullie te vinden None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Toch wel, hè? Ik had m'n bril niet op toen ik die foto's doorneusde (vond ik niet true genoeg ). Touché, pussycat! |
|
quote: Juist, daarom gaan we ook weer met paint spelen |
|
nee speel helaas geen fretloze bass hehe/// maar hoe kom je erbij dat Monolith toppreoriteit heeft bij CBI? voor zover ik weet hebben jullie dezelfde preorieiten als vele andere bands van CBI Nabua Vonveilla |
|
quote: Leuk, gaat dat al gebeuren op Occultfest....? hihihi Leuk om met jullie te spelen daar..... Gaan we een biertje drinke?? Nouja ik niet...maar zoiets dan?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |