|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ik was waarschijnlijk makkelijk te herkennen.... kale kop en een VILE shirt None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Sorry, ja ik heb jou wel gezien... was gezellie of niet dan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hee Lilith, toen jij met dinges van TMDC op zoek ging naar een pinautomaat liep je nog naar ons toe op dat grote plein, weet je nog? Arson (kaal met vile shirt) + vrouw van Arson en DMTR (ik dus)... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik ben degene in het midden(met pottie bier) De anderen zijn m'n wijffie en een maatje van me. spelfout weggehaald... |
|
Gaaf, Jenje staat er ook op |
|
quote: Hehe wijs em es aan.... spelfout weggehaald... |
|
naast die dame met de fotocamera. misschien kan je er trouwens beter een link van maken, varanus, aangezien er ook mensen zijn met een trage verbinding [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 31-07-2003 18:44] |
|
*wijst 'm aan* Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Haha,ben al blij een foto te kunnen plaatsen.Ben een totale kompjoeterkneus,dus vraag geen al te moeilijke dingen... spelfout weggehaald... |
|
Apart, dan was je toch iemand anders dan ik dacht, maar jou heb ik ook wel constant zien lopen. Goh, wat weer een hopeloze informatie post ik. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Foto's van het festival (alle bands op het buiten podium en I.N.R.I. op het binnen podium) zijn nu ook online op http://livepictures.stillonline.be www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
Nog even een late foto van mij en hammer. Hammer is hier duidelijk blij om mij te zien I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: fucking HELL foto van mij zonder toestemming! Die maat van je lijkt wat op de zanger van Centurian (RIP) trouwens. |
|
quote: Dat kan ik me alleen vaag herinneren... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Ja vogens mij waren jullie beide nogal sjikke. Die TMDC gast bleef me maar schouderkloppen geven en weet ik wat niet meer (oeh shit de TMDC foto's) |
|
quote: ach, aan het eind van de middag op Stonehenge.... dat moet kunnen ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Ik ben onschuldig,ik kon je namelijk niet,dus klaag me niet aan aub En die maat van me is erg goed in full contact karate,eeuuhh mua thay boksen,en is een goeie monteur,maar ik heb em nog nooit horen zingen en ik weet ook niet of ik dat wel wil spelfout weggehaald... |
|
Die maat van je kan ik me wel herinneren dat ie rondliep (omdat ik em dus op die zanger vond lijken) Ach volgend jaar weer |
|
quote: als jij volgend jaar weer gaat dan ga ik ook weer [Dit bericht is gewijzigd door Arson op 06-08-2003 15:47] None of us are saints - Albert Fish |
|
*Knielt richting mekka en dankt Mozes (of hoe die gast ook mag heten* Is er al een line-up bekend |
|
waarschijnlijk alle bands die binnen nu en volgend jaar iets uitbrengen op CBI en een death metal band uit de oude doos None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Bespeur ik hier afgunst? Wat kan CBI er nu aandoen dat ze de beste extreme bands van Nederland onder hun hoede hebben? |
|
Denk maar zo, als mensen jaloers zijn doe je het goed! |
|
quote: Niks mis met CBI natuurlijk, eindelijk een label die goeie Nederlandse metalbands onder hun hoede neemt en die daar veel en goed promotiewerk voor doet. Maar ik ben het er mee eens dat metalfestivals in Nederland een hele voorspelbare line-up hebben. Katafalk, Monolith, INRI, Altar(native), To Elysium etc...die zie je toch op elke bill staan. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |