IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Stonehenge 2003 Vorige pagina | Volgende pagina
Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 31-07-2003 14:04 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

ik was waarschijnlijk makkelijk te herkennen.... kale kop en een VILE shirt

None of us are saints - Albert Fish

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 31-07-2003 14:51 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 31 juli 2003 12:46 schreef 1i1ith het volgende:
Ik(met dat steile zwarte haar)op Stonehenge

He Anne ik heb jou wel ontmoet, haha
Dom hoor ik wist niet dat jij 1i1ith was
Ik zoek maar sta ook niet op deze foto...

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 31-07-2003 14:52 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 30 juli 2003 22:58 schreef Greycloak het volgende:

Sorry, ja ik heb jou wel gezien... was gezellie of niet dan

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 31-07-2003 16:54 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 31 juli 2003 12:46 schreef 1i1ith het volgende:
Ik(met dat steile zwarte haar)op Stonehenge

(foto)

Hee Lilith, toen jij met dinges van TMDC op zoek ging naar een pinautomaat liep je nog naar ons toe op dat grote plein, weet je nog? Arson (kaal met vile shirt) + vrouw van Arson en DMTR (ik dus)...

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-07-2003 18:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik ben degene in het midden(met pottie bier)
De anderen zijn m'n wijffie en een maatje van me.

spelfout weggehaald...

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-07-2003 18:40 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Gaaf, Jenje staat er ook op

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-07-2003 18:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 18:40 schreef aerodis het volgende:
Gaaf, Jenje staat er ook op

Hehe wijs em es aan....

spelfout weggehaald...

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-07-2003 18:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

naast die dame met de fotocamera.

misschien kan je er trouwens beter een link van maken, varanus, aangezien er ook mensen zijn met een trage verbinding

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 31-07-2003 18:44]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-07-2003 18:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

*wijst 'm aan*

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-07-2003 18:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 18:43 schreef aerodis het volgende:
naast die dame met de fotocamera.

misschien kan je er trouwens beter een link van maken, varanus, aangezien er ook mensen zijn met een trage verbinding

Haha,ben al blij een foto te kunnen plaatsen.Ben een totale kompjoeterkneus,dus vraag geen al te moeilijke dingen...

spelfout weggehaald...

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 31-07-2003 20:44 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Apart, dan was je toch iemand anders dan ik dacht, maar jou heb ik ook wel constant zien lopen.

Goh, wat weer een hopeloze informatie post ik.

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

The Gr!ndk!ller
Underground...why not!!!
Usericon van The Gr!ndk!ller
Posted 31-07-2003 20:49 by The Gr!ndk!ller Wijzig reactieProfiel van The Gr!ndk!llerQuote dit berichthttp://stillonline.be

Foto's van het festival (alle bands op het buiten podium en I.N.R.I. op het binnen podium) zijn nu ook online op http://livepictures.stillonline.be

www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-08-2003 11:31 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Nog even een late foto van mij en hammer. Hammer is hier duidelijk blij om mij te zien

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-08-2003 14:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 18:38 schreef varanus het volgende:
Ik ben degene in het midden(met pottie bier)
De anderen zijn m'n wijffie en een maatje van me.

PLAAAT

fucking HELL foto van mij zonder toestemming!
Die maat van je lijkt wat op de zanger van Centurian (RIP) trouwens.

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 04-08-2003 17:47 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 16:54 schreef DMTR het volgende:
Hee Lilith, toen jij met dinges van TMDC op zoek ging naar een pinautomaat liep je nog naar ons toe op dat grote plein, weet je nog? Arson (kaal met vile shirt) + vrouw van Arson en DMTR (ik dus)...

Dat kan ik me alleen vaag herinneren...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-08-2003 17:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 17:47 schreef 1i1ith het volgende:
Dat kan ik me alleen vaag herinneren...
Ja vogens mij waren jullie beide nogal sjikke.

Die TMDC gast bleef me maar schouderkloppen geven en weet ik wat niet meer (oeh shit de TMDC foto's)

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 04-08-2003 18:06 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 17:48 schreef Jenje het volgende:
Ja vogens mij waren jullie beide nogal sjikke.

Die TMDC gast bleef me maar schouderkloppen geven en weet ik wat niet meer (oeh shit de TMDC foto's)

ach, aan het eind van de middag op Stonehenge.... dat moet kunnen

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-08-2003 9:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 14:18 schreef Jenje het volgende:
fucking HELL foto van mij zonder toestemming!
Die maat van je lijkt wat op de zanger van Centurian (RIP) trouwens.

Ik ben onschuldig,ik kon je namelijk niet,dus klaag me niet aan aub

En die maat van me is erg goed in full contact karate,eeuuhh mua thay boksen,en is een goeie monteur,maar ik heb em nog nooit horen zingen en ik weet ook niet of ik dat wel wil

spelfout weggehaald...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2003 14:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die maat van je kan ik me wel herinneren dat ie rondliep (omdat ik em dus op die zanger vond lijken)

Ach volgend jaar weer

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 06-08-2003 15:46 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 14:12 schreef Jenje het volgende:
Die maat van je kan ik me wel herinneren dat ie rondliep (omdat ik em dus op die zanger vond lijken)

Ach volgend jaar weer

als jij volgend jaar weer gaat dan ga ik ook weer

[Dit bericht is gewijzigd door Arson op 06-08-2003 15:47]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2003 15:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*Knielt richting mekka en dankt Mozes (of hoe die gast ook mag heten*

Is er al een line-up bekend

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 06-08-2003 15:56 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

waarschijnlijk alle bands die binnen nu en volgend jaar iets uitbrengen op CBI en een death metal band uit de oude doos

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 06-08-2003 17:37 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
waarschijnlijk alle bands die binnen nu en volgend jaar iets uitbrengen op CBI en een death metal band uit de oude doos

Bespeur ik hier afgunst? Wat kan CBI er nu aandoen dat ze de beste extreme bands van Nederland onder hun hoede hebben?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2003 17:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Denk maar zo, als mensen jaloers zijn doe je het goed!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-08-2003 17:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 17:37 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Bespeur ik hier afgunst? Wat kan CBI er nu aandoen dat ze de beste extreme bands van Nederland onder hun hoede hebben?

Niks mis met CBI natuurlijk, eindelijk een label die goeie Nederlandse metalbands onder hun hoede neemt en die daar veel en goed promotiewerk voor doet.

Maar ik ben het er mee eens dat metalfestivals in Nederland een hele voorspelbare line-up hebben.
Katafalk, Monolith, INRI, Altar(native), To Elysium etc...die zie je toch op elke bill staan.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com