|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik poog je wel ff te laten schrikken met mijn verschijning The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
*vloekt ende sheldt* Goffer, weer veel te laat mijn nest in gedoken gister (rond 5 uur), in ieder geval, ik ga zo op pad, voor degenen die het inetresseert, ik heb een Blind Guardian - Follow The Blind shirt (bootleg) aan, en een kater... Whoa... gister weer veel te veel geld uitgegeven... NP: Elvenking - Oakenshield Edit: maar tenminste schijnt de zon hiero! [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 26-07-2003 9:56] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
ik ga ook zo weg... half 11! en het zonnetje schijnt (nog) mocht iemand het intereseren. ik loop in de buurt van xnegx. heb een wacken `03 shirt... en mijn vriendin loopt in een gothic jurk! heb dr zin an! |
|
En het bleef voornamelijk droog. Qua weer dan. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:Meer is je niet opgevallen...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hehe.. Was me dat schrikken!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik heb jou ook nog gezien. Maar je had het te druk *snif* I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ooow.. sorry.. Wanneer was dat dan? btw, ik vond die Apokaliptische Reiter het beste van de hele dag.. En Aborted was ook beregoed, enkel jammer van die stroompanne tegen eth einde van hun set.. en het lamme publiek.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik had je gespot bij Aborted en bij The provenance. Bij The provenance heb ik nog vlak naast je gestaan maar je was foto's aan het maken en ik wilde je niet storen. De volgende keer tik ik je wel even op je schouder ofzo. Mijn eerste keer op Stonehenge was zeker voor herhaling vatbaar. Het is een erg gezellig festival. Ik ben een aantal vrienden/collega's/ZM-ers tegen het lijf gelopen. Zelfs nog 2 vrienden die ik al jaren niet meer gesproken had. Qua bands was het ook dik in orde. Katafalk was de eerste band die ik zag en die blies me direct omver. Wat vind ik dat een waanzinnig gave band! Enorm knap hoe ze zulke extreme muziek kunnen maken en toch nog herkenbare nummers kunnen schrijven. Daarna was het de beurt aan TMDC. Ook die gaven een enorm vette set weg. De interactie met het publiek was ook dik in orde. Alleen begon het me aan het eind van de set toch wat te vervelen. Sorry jongens. Van Altar ben ik nooit een grote fan geweest (volgens Jenje heb ik geen smaak). Dus ik even 3 nummers meegepikt en daarna ben ik naar cd's gaan kijken. Aborted was een van de bands waar ik voor kwam en ze stelde niet me zeker niet teleur. Ik heb nogsteeds pijn in mijn nek . (Kan het trouwens zijn dat ik Mutilator nog vooraan zag staan?). Maar het publiek was inderdaad enorm lui. Zelfs een grote beer als Jenje wou niet even met me pitten...MIETJE . Van the Provenance kon ik maar 3 nummers zien omdat ik 's avonds nog andere afspraken had. Maar ook die stelde niet teleur. Ik had niet verwacht dat ze het live er zo goed af zouden brengen maar toch speelde ze de sterren van de hemel. Het geluid was bij alle bands niet altijd even geweldig maar je kunt niet alles hebben. Als het aan mij ligt ga ik volgend jaar gewoon weer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik vond stonehenge tegen vallen dit jaar. |
|
ik von stonehenge weer erg heerschen zoals altijd! altar-native was erg gaaf! the nile deathcult von ik ook wel goed alleen "it`s good to be back in holland" alleen jammer dat ik master moest missen omdat ik de laatste trein moest halen. en het bier was lekker koud!!! |
|
"it's good to be back in holland" Wat is er mis mee om blij te zijn met je terugkomst in nederland?? |
|
quote: Zoiets van: samen slapen????? En vind dat gek dat jenje dat weigert? |
|
quote: Had ook gekunt aangezien Jenje een mooi roze bandje om had. Maar ik bedoelde moshen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Was erg gezellig -Katafalk was goed -The Monolith Deathcult was ronduit slecht -Altarnative is de enige echte Altar en was zwaar gaaf -Aborted was ok, maar totaal niet boeiend -De Apocalyptische Reiter was vreselijk -InrI was knalhard en superbruut, ubergaaf! -Het bier was gratis en ok, de afterparty was een sauna. Bijna nog een matpartij tussen de Putrefied gitarist en 4 Murken, ging helaas niet door toen de murken een zwarte horde op zich af zagen komen. *brak* |
|
quote: Ja dat zag je goed en maar bangen die gozer Hier in conclaaf met Beef; Altar(native); Aborted; The Provenance; Die Apokalyptischen Reiter; headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ik vond het eerlijk gezegd dit keer een beetje tegenvallen. Raar sfeertje... Niet perse vervelend... Maar niet zoals de jaren daarvoor. Maar misschien ervoer ik het zo. En ik miste ook een boel mensen! Daarbij had ik maar drie uur slaap gehad, niet echt genoeg om het hele festival mee te maken. Ik denk dat ik om een uur of 19:00 al weer in de trein naar huis zat. En ik was nog nuchter ook, verdomme! |
|
Correct me if I'm wrong maar als je bezopen bent zou een kleedhokje van een zwembad nog een enorm feest kunnen zijn. Je weet toch niet meer wat je doet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Het was tof. Goede bands Goede stalletjes Alleen die skaters... |
|
quote: Tsja, waar is nu die foto waar duidelijk opstaat dat je niet van me af kunt blijven met je roze bandje? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Komt zo knul ... |
|
Stonehenge was bruut... Xenomorph was een beetje een verassing voor mij. TMDC was erg oke. Altar heerschte zwaar. Aborted was goed maar werd snel saai. Inri heerschte ook al en Master... tja master.. oh ja Die Akopalyptischen Reiter (quote van de gast die de aankondigingen deed) suckte enorm en voor alle ZM'ers die ik voorbij zag lopen.... stelletje kneuzen! (had geen zin om iemand aan te spreken, sorry volgende keer beter None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: heheh; ik had nog onbedoeld gepoogd het hek met mijn neus te splijten Plz share ons de kiekjes die je van schrik gemaakt hebt Resumerend: Stonehenge was TOF! Helaasch kwamen we te laat aan (vlak voor Altar -> nostalgie!) en moesten we voor het einde weg -ik was wel kort genoeg om over een graspolletje onderuit te gaan - wat mij betreft volgend jaar weer; schijnbaar met Anathema (ouwe stijl) als headliner! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wie was trouwens die gitarist die bij Monolith meespeelde ? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |