|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
wie gaan hier allemaal heen??? zowiezo DMTR Arson Hammer & vriendin Jenje & Shera |
|
DMTR Arson Hammer & vriendin Jenje & Shera Sharteel Pil NP: Raunchy - Nothing Else Matters For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ik zal er ook zijn. Wordt vast gezelli... Can't wait to meet you guys, zullen we maar zeggen. |
|
Speelt Grinroth ook ? |
|
Nee, niet dat ik weet. Als we onze demo een beetje op tijd af hebben spelen we volgend jaar wel op Braindead, was ons beloofd. Het merendeel van de band zal zaterdag in ieder geval wel aanwezig zijn als publiek. |
|
Als wij een demo klaar hebben, dan spelen we op Braindead volgend jaar. Echter we moeten niet al te lang wachten, er zijn immers meer bands die er graag willen spelen. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 22-07-2003 15:57] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
He Scottie, jij ook hier? Dat van die demo had ik al verteld hoor... Zie de reply boven jouw reply.. |
|
Ah ik ga jullie eveneens op GMC zien Heb jullie een tijd terug gezien, op dat zombiesuicidenogwattes dagje in Winschoten. Was tof! |
|
Oh ja, die recencie was van jou. Thnx!! Nou, we zien je zaterdag dan wel... Zal'k es even kijken wat Katafalk tegenwoordig voor herrie maakt. |
|
quote: Jeps ik loop zaterdag weer rond met me meissie (de fotograve). Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar Die Reiter, The Provenance en Aborted. Oh en de metalmarkt .. |
|
quote:Je bedoelt mij? Reken maar van yes! Maar hoe weet ik nog niet. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Master = Master Pleurisy ook mee gespeeld op Nuclear Storm. Behemoth was er ook Alleen jammer dat ik dit keer niet naar Stonehege kan There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
ben dr ook bij |
|
quote: Ja, natuurlijk bedoel ik jou. Ik doe ook al niks anders dan je SMS-en gek . Maaruh, moeten we dan niet maar eens kaartjes gaan bestellen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nee joh, hoeft niet, dan bezorg je me een fijne dag |
|
@XnegativeX, hoe ga jij heen?? `k ga waarschijnlijk met de trein. [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 22-07-2003 18:44] |
|
quote: Nou, ik hoopte eigenlijk met McDoom. Maar ik zou natuurlijk ook lekker met jullie mee kunnen Ik ga vanavond gewoon een kaartje bestellen. Lekker een dagje Jenje pesten I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Kom maar .. probeer maar .. |
|
quote:Mij SMS-en heeft geen zin. Ik heb die telefoon bijna nooit in mijn handen. MSN. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Later op de avond... Nu ga ik slapen. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Gaan jullie naar Stonehenge? Christy ook? Hmmm, *denkt*... Maar het is de zaterdag voor Wacken (m.a.w. geld komt ook goed van pas op Wacken)... ................................... Nee gaat toch maar niet... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: je moet wat minder denken..., en ja christy gaat ook.... stonehenge is een leuke wacken pre party!! |
|
quote: Ja weet ik! Had het ook leuk gevonden, maar ja je kan niet alles hebben he... Leef van een studiefinancierinkje en m'n baantje bij de C1000, schiet ook niet echt op ..."Hate can only create more hate"... |
|
[quote]Op 22 juli 2003 15:04 schreef Pil het volgende: DMTR Arson Hammer & vriendin Jenje & Shera Sharteel Pil Zillah Hoe herkennen we elkaar?? Ik ga gewoon aan iedereen vragen of ze een zet emmer zijn Mij herken je wel, blond (dom, ) Vleermuistattoo op onderrug, en ik ben samen met Beef van God Dethroned..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |