|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey album is echt geniaal!!! Nog beter dan verwacht. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
'Are You There?' is echt geweldig... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Geweldig saai bedoel je Zenial |
|
hehe Ik vind het een hele fijne CD, elk nummer heeft wel iets bijzonders en is ook nog prachtig mooi. En volgens mij heeft Vincent zich nu eindelijk volledig waargemaakt als zanger! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Iemand interesse in hun demo 'All Faith Is LOst' toen ze nog logge doom/death speelden? Mailen naar svartsyn@skynet.be |
|
aah gaaf een nieuw album van hun , toch heb ik liever dat ze folk of wat gave covers hier in de kroeg (zoals Jamie en Danny elk jaar doen) spelen. wel jammer trouwens dat Jamie niet verder met zijn black metal band ging, klonk wel gaaf |
|
Ach ja...die covers in de kroeg zijn bijna net zo belabberd als de laatste twee albums dunkt me... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: ach toch altijd wel gezellig |
|
Dat wel... Maar dat was het zonder hun ook wel geweest...m.a.w. voegde weinig toe... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Wat is het voor een soort muziek NU???? iemand een voorproefje via een link ofzo?? Bassist |
|
nou dat kroegje hier in dit dorpje in gelderland, komt normaal nooit zoveel volk...nouja geen boeiend volk en of ze der nou goede muziek draaien? nou nee de laatste jaren niet meer, wel jammer 2 jaar terug was er nog goede muziek als Slayer beter dan dat er nu gedraaid wordt. dus zo'n concertje is niet weg, ze draaien der ook nauwelijks folk namelijk...wel jammer |
|
Een soort Pink Floyd / Radiohead met een eigen smoel. Nog steeds heel mooi. Link heb ik niet bij de hand, maar gooi anders Soulseek of Kazaa even aan. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:Mja...qua muziek maakt het niet veel uit, ik doelde meer op de personen met wie ik er was...en ik denk dat ik wel weet welk kroegje je bedoelt... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: nou welke dan? gehe |
|
quote: wat is soulseek dan weer Bassist |
|
quote: een peer tot peer file sharing programma, zoiets als kazaa dus al weet ik niet zeker of de database van kazaa wel of niet centraal wordt opgeslagen, die van slsk iig niet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: een soortgelijke programma als Kazaa , alleen doet ie wat irritanter maar je kan daar meer metal vinden. www.slsknet.org |
|
quote: Je bedoelt zoals bij Napster? Neen. Je download van de user, niet vanaf een centrale server. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: dat wist ik wel, maar ik bedoelde de database met op welke pc wat te vinden ik, niet de bestanden zelf Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wel, Anathema komt dus nu, zo'n goeie vijf jaar te laat, aanzetten met een inmiddels al hopeloos uitgemolken concept... Als je echter graag stoned in je zetel hangt is dit een CD die je zeker moet hebben. |
|
En nu weer even over Anathema ipv P2P kortom ontopic. @ Narsil check je Yahoo mail! [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 15-04-2004 21:03] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Dat was ontopic (enne -nog héél even- jij bent van MSN verandert ofzo ) |
|
ontopic smontopic er klopt toch geen zak meer van de titel, deze herfst een nieuw anathema album? dacht het niet quote: Da's dubbelop! Of ze zijn te laat, of het is een uitgemolken concept. Maar kun je daar iets over uitwijden? Want behalve de Radiohead invloeden, welke spaarzaam aanwezig zijn en ook nog eens goed geplaatst, vind ik het juist een hele frisse CD... ...en zeker niets om stoned bij in je zetel te hangen, daar vind ik hem juist VEEL te veel energie (da's dus iets anders dan tempo ) voor hebben. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
"ze zijn te laat want het concept is inmiddels al hopeloos uitgemolken" (en dan heb ik het maar dubbelop, ik kan niet duidelijk genoeg wezen... ) Nee, ik bedoel dus dat er al meer dan genoeg bandjes zijn die muziek maken zoals de laatste van Anathema... beetje rock, beetje soundscapes, beetje experimenteel en psychedelisch doen... en dat er van die bandjes mogen bestaan dat is zeker waar, maar ik zeg dit omdat ik vind dat Anathema vroeger een uniek geluid had... en nu dus niet meer. Echt totaal niet, het lijkt net zo'n bandje dat zegt 'komaan, we zijn nu al zolang bezig met goeie metal spelen, we verdienen er nog steeds niks mee, laten we dan maar eens wat softer, poppier en mainstreamer gaan doen - misschien vinden ze ons dan wel leuk'. Ook de manier waarop ze tegenwoordig nummers die echt op een voetstukje staan in mijn jeugdherrinneringen even gaan spelen -tegen hun zin dus- vind ik maar niks. Vraag aan een willekeurig metalliefhebber z'n idee over een nummer als Sleepless,... ach. Vroeger vond ik Anathema echt fantastisch, maar ze zijn zichzelf ergens voorbijgelopen - of kwijtgeraakt eerder. Het is net of het een schande is om metal te zijn in hun ogen... Dat stonede sloeg eigenlijk vooral op het concert dat ik van 'A Natural Disaster' heb gezien... als je erbij was snap je wel wat ik bedoel? Vooral naar het einde toe, ik geloof dat het Empty Spaces was waarop ze zichzelf wel even heel geniaal waanden, en alle stonede mensen in het publiek ook, maar ik vond er niks aan... jammer. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |