|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://www.evils-darkland.de/b_anathema.htm Ergens in het midden. |
|
En in het boekje van de Eternity CD |
|
Het is géén cover |
|
Nog even gezocht en nu met de woorden van Duncan Patterson: "It's a song that David Gilmour wrote for his project-disc with Jimmy Page of Led Zeppelin . We thought it was a great song and asked for their permission , which was immediately okay ." http://www.dma.be/p/mindview/uk/new/iviews/anathema.htm |
|
Tadaaaa, geen cover dus |
|
quote: En weer heeft ze gelijk. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Of wel, als ze het gebruikt hebben, is het dus een cover, zo niet dan dus niet. |
|
Nee, want dat nummer werd dus nooit eerder UITGEVOERD... No Nonsense: natuurlijk |
|
Mooi nummer hoor, wordt weer kopen dus Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Deze discussie over Hope is 2 jaar terug ofzo ook gevoerd: Ja, het is WEL een cover van een nummer dat WEL is UITGEVOERD door Harper (ofzo). En dat weet ik zeker , want ik heb het gehoord (Origineel klinkt verschrikkelijk). Een vriend van mij heeft dat nummer op LP. Precieze titel enzo weet ik niet meer... Edit: toevoeging: En trouwens, stel dat Hope nooit was uitgevoerd, hoe konden ze bij Anathema weten dat ze het mooi vinden? Komen ze bij Gilmour op de koffie en spieken ze in z'n oude dagboeken?? Of hebben ze de bladmuziek gevonden in de bieb?? Neen. Ze hebben het origineel gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 26-09-2003 20:06] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
... niet door Pink Floyd bedoelde ik dus, had je gezien als je vorige pagina ook had gelezen... |
|
...had ik gezien , maar je voorlaatste opmerking had een veel absolutere inhoud. En nu weet de rest het ook weer. Anyway, die nieuwe albumhoes ziet er mooi uit! Erg goed bedacht (en gephotoshopt) A fine day to exit is samen met Crestfallen het album van Anathema dat ik het minst draai. Welke ik het beste vind weet ik niet. Ik vindt wel dat Kingdom (Pentecost III) de beste opbouw/structuur heeft en één van de beste nummers is... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Zijn we er in ieder geval weer achter. |
|
quote: quote: quote: quote: Hmmmmmm dubieus... Zenial |
|
... de meeste mensen trappen daarin schat Enfin, ik bedoelde in ieder geval wel "door PF". |
|
Ik ben het laatste album gaan appreciëren, maar niet als Anathema-cd. Het klinkt gewoon als een andere, weliswaar erg goeie, band, maar niet als Anathema. Ik zweer bij Alternative 4. Serenades vind ik ook wel te pruimen, maar da's ook al niet echt te vergelijken. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ja ja eindelijk de nieuwe anathema! Hoop dat ze wel weer iets meer richting cds voor a fine day to exit gaan (alhoewel die ook supertje goed is trouwens!) MAAR VOND HET WERK DAARVOOR OOK WEL HGEEL ERG VET! Darkness Descends, Everyone Dies! |
|
Ja ja eindelijk de nieuwe anathema! Hoop dat ze wel weer iets meer richting cds voor a fine day to exit gaan (alhoewel die ook supertje goed is trouwens!) MAAR VOND HET WERK DAARVOOR OOK WEL HGEEL ERG VET! Darkness Descends, Everyone Dies! |
|
Now playing: Anathema - A Natural Disaster |
|
quote: aaaah meen je niet, vertel vertel... hoe is ie ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Ik weet echt niet wat ik ermee aanmoet.. Het is zo'n maffe plaat geworden.. Aan de ene kant klinkt het als een logisch vervolg op A Fine Day To Exit maar aan de andere kant draven ze nu wellicht wel iets te ver door met o.a. het gebruik van een Rhodes piano, stemvervormers en Antimatter-achtige elektronica... |
|
quote: Dat klinkt goed! Dat wordt kopen. Maar waar heeft u die eigenlijk vandaan??? Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:Ik mag hem gaan bespreken voor Lords of Metal (net zoals ik met A Fine Day en Resonance 2 ook al gedaan heb...) |
|
quote: Eén van mijn ergste nachtmerries wordt werkelijkheid... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |