|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hou je niet tegen hoor |
|
Feit is alleen dat ik dan Anathema niet meer kan afzeiken... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
|
|
idd.: "Kill yourself, now!" (met dank aan P.S.) Touché, pussycat! |
|
een nieuwe anathema, cool, ik vond de vorige wel goed (dat was toch "a fine day to exit?" ... erg heerschende plaat 'k ben benieuwd of ze op het goeie pad blijven. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Nee, ze schijnen ons weer voor een verrassing te gaan zetten... |
|
Wat een anathema afzeik topic is dit geworden zeg... Als je dur niks aan vind loop dan niet te replyen!!!! Stelletje zeikerds! Ik vind anathema gewoon een wereld band die van mij nog honderden cd mag maken!!! DUS.... I Find That I Am Not There... |
|
Go Asherah |
|
Geen slecht woord over Anathema in mijn bijzijn hé... |
|
quote: |
|
Het gekke is dat ik dat met andere bands die mijn voorkeur krijgen wel nog kan hebben... kraak bv Children of Bodom af zoveel je wil, whatever Maar met Anathema echt niet, omdat ik zo'n beetje ben opgegroeid met hun muziek, dus toen ik 14 of 15 was heb ik die leren kennen via The Silent Enigma... en de evolutie die hun muziek en teksten hebben doormaakt, heb ik zelf doorgemaakt... raar is dat, tijdens de stiltes tussen de albums door ga ik dus verder met 'denken' in feite, en als er n nieuw album uitkomt, blijkt dat altijd perfect aan te leunen bij wie ik dan ben, en waar ik sta... *zeldzaam sentimenteel moment van ondergetekende* |
|
Aaaaach, wat lief Touché, pussycat! |
|
quote: Klinkt bekend inderdaad... Begon ook met The Silent Enigma, een geweldig album! Die evolutie spreekt me ook zeer zeker aan! Tof om je achterliggende gedachten te horen |
|
Fantastisch hé... *zucht* |
|
quote: (tis fijn om een mede-Anathema freak te vinden!!) |
|
De overgang van "Pentecost III" naar "The Silent Enigma" vond ik erg indrukwekkend. Vooral live, qua presentatie. Ik geloof dat dit ook al eens aan bod is geweest in "Anathema's beste instapper"-topic (o.i.d.). [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 06-05-2003 14:12] Touché, pussycat! |
|
Klopt... Het is gekomen omdat Darren weg ging bij ze. Toen heeft Vincent de zang overgenomen en zijn ze meteen wat toegankelijker gaan klinken... Voor mij de beste stap in de carriere van Anathema!! |
|
Ik heb de pre-Silent Enigma albums ook, maar da's dus eigenlijk n beetje van voor mn tijd ofzo... die heb ik toen gemist. Damn, ik wilde dat ik vier jaar vroeger was geboren! Idd, erg goed dat ze die Darren White toen voor de keuze hebben gesteld, tien dagen studio ofzo kreeg ie, en hij moest iets goeds hebben opgenomen qua vocals... dat kon hij dus niet, en toen hebben ze m buitengesmeten [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 06-05-2003 14:16] |
|
Vind je dan ook niet dat meneer Cavanagh ten tijde van "Eternity" uit de band gegooid had moeten worden? Op dat album bakt hij er ook niet veel van? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik vind Vincent één van de beste zangers ooit. Hij doet het veeel beter dan Darren! Bovendien is de muziek beter geworden vanaf The Silent Enigma |
|
Tja toch raar... Ik kan me helemaal vinden in de opgroei momenten van Asherah en Inside Lie!! Kheb hetzelfde meegemaakt! The Silent Enigma... man daar heb ik al mijn eindexamens van het VWO bij geleerd! Super! toen was ie net uit! de stap naar eternity vond ik een magistrale stap! De zang vind ik geweldig en wordt op elk album beter!! gaaf! Ik ben dus ook erg benieuwd naar de nieuwe schijf van ze! de opmerking dat het weer meer terug zou gaan naar het oudere werk is alleen maar goed! Ik hoop dat ze ons allemaal gaan verrassen en een meesterwerk neer zetten!!!!! ANATHEMA RULES!!!!!!!!!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
Van mij mag het wel weer meer de Alternative 4 kant op, maar A Fine Day To Exit is ook niet mis Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: En daar gaan we voor!! |
|
quote: Dit heb ik met soilwork.. maar meer van de muziek die op dat moment mooi vind die maken ze dan net... ik zelf ben ook steeds melodieuzer en sfeervoller geworden qua death metal enzo... gaaf is dat he? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |