IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Nieuw Anathema album in de herfst!! Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 08-05-2003 14:52 by Asherah Profiel van Asherah

Asleep is the rose, in tired innocence...
dreaming time away. Secure in the comfort of
slumbers faint embrace. Blissfully ignorant,
unaware of the imminence...
Recurring memories emerge from the deep...
of old secrets unforgotten sleep. They sink
beneath the surface just long enough for you to breathe.
Then return to choke you when you wake
up alone. Shredded inside... there's one place left to turn.
A long-term problem, a temporary
remedy, but fuck it all anyway you can pretend to be happy.
So many years of pathetic lies, empty promises and unfulfilled
dreams are scattered like dust
into the winds. There was only ever one day...
but now it's too late.

Meer van datte!

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 08-05-2003 14:54]

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 18-05-2003 1:03 by Asherah Profiel van Asherah

*sjot*

Er zijn twee Anathema concerten in Nederland vlgd weekend... chansards... 24 mei id Bibelot in Dordrecht, en 25 mei in euhm... Hardenberg ofzo. Ik onderneem in iedere geval een poging richting Dordrecht...

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 18-05-2003 9:30 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 18 mei 2003 1:03 schreef Asherah het volgende:
*sjot*

Er zijn twee Anathema concerten in Nederland vlgd weekend... chansards... 24 mei id Bibelot in Dordrecht, en 25 mei in euhm... Hardenberg ofzo. Ik onderneem in iedere geval een poging richting Dordrecht...

En natuurlijk heb ik dan al weer iets. Beetje jammer ( ik pas me taalgebruik aan aan de jongere onder ons. ) Komen ze niet toevallig ook nog op een festival?

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 18-05-2003 11:04 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

Denk dat ik 25 mei in Hardenberg te vinden ben. Tot mijn spijt heb ik ze nog nooit live gezien en Orphanage speelt dan ook en die band kan ik ook wel waarderen. Ben wel benieuwd wat de nieuwe cd gaat brengen tot nu toe vind ik alle Anathema cd's vrij goed. De sterkste zijn naar mijn mening Serenades, the Silent Enigma en Judgement

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 18-05-2003 14:24 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 18 mei 2003 11:04 schreef Vlkodlak het volgende:
Denk dat ik 25 mei in Hardenberg te vinden ben. Tot mijn spijt heb ik ze nog nooit live gezien en Orphanage speelt dan ook en die band kan ik ook wel waarderen. Ben wel benieuwd wat de nieuwe cd gaat brengen tot nu toe vind ik alle Anathema cd's vrij goed. De sterkste zijn naar mijn mening Serenades, the Silent Enigma en Judgement

Orphanage komt ook...en ik kan niet. Ok die betekend dat ik maatregelen moet gaan treffen. Dan maar ff geen vrienden.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 19-05-2003 13:59 by Inside-Lie Profiel van Inside-Liehttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 18 mei 2003 1:03 schreef Asherah het volgende:
*sjot*

Ik kan weer al niet

Anathema doet zijn naam wel eer aan, ik geloof dat ze echt vervloekt zijn. Altijd als ze komen dan mislukt het mij om er heen te gaan...

*zucht*

Sater
Usericon van Sater
Posted 19-05-2003 15:46 by Sater Profiel van Sater

Ik ga niet denk ik, tamelijk ver voor mij en heb ze afgelopen jaar al twee keer gezien, misschei ndat ik weer ga als het nieuwe album uit is (en te pruimen)

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 19-05-2003 16:12 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Ik zou er wel heen willen voor Orphanage, maar dan moet ik ook voor Anathema betalen...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 22-07-2003 0:06 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Anathema Homepage : Anathema have entered Parkgate Studio, UK, to record their new album

Things are going very well here. For the fist time in a while we recorded live together. Drums, bass, guitars and even vocals on a few songs. The sounds we have got going are very powerful. We aim to keep things simple on this album, maximising the tones that we have, feeling that its not neccesarry to stack lots of elements together to create a big sound. The songs themselves lend themselves to this simplified approach, being uncomplicated songs that get to the heart of the matter without having to go round the block to get there,if you see what I mean.

Its fair to say you can expect a variety of songs and soundscapes on this one, from peaceful and ambient tones, to sonically massive great noises that we are barely able to control.

There is a very cooperative and productive athmosphere between us, setting all our targets on a common goal of making a good album without ever compromising integrity, and without ever 'over doing' it.

The production side of things is being handled by us, wih the engineer Dan Turner doing a great job of organising and recording what we do. We seem to understand what needs to be done and how to do it, and to that effect I can only say that if all goes to plan then this will be a good album that we can be proud to put our names to.

cheers, Dan.

Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 22-07-2003 0:10 by Toffe_Ellende Profiel van Toffe_Ellende

het maakt me werkelijk geen ene fuck uit hoe deze moet plaat gaan klinken. Al stoppen ze er industrial in, ik vind het toch wel goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 22-07-2003 0:39]

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 22-07-2003 0:12 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

Que

[Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 22-07-2003 0:55]

Sater
Usericon van Sater
Posted 22-07-2003 9:19 by Sater Profiel van Sater

Wat isser?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 22-07-2003 10:30 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

hehe, eindelijk!

Ik vind vanaf Eternity eigenlijk alles briljant van Anathema en live zijn ze helemaal geweldig...
Nieuwe album wordt vast weer een meesterwerk, ongeacht welke stijl ze gaan spelen.

no text supplied

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 22-07-2003 12:23 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Klinkt veelbelovend, dat stukje van Danny. Ben benieuwd.

Touché, pussycat!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-07-2003 14:35 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

Dit is goed nieuws!!!!!!
Alleen moet ik nogsteeds albums van hun hebben

Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 22-07-2003 15:18 by Toffe_Ellende Profiel van Toffe_Ellende

welke dan?

Tormented soul
Posted 22-07-2003 15:34 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

allemaal

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 22-07-2003 20:41 by NolthuarII Profiel van NolthuarII

quote:
Op 22 juli 2003 15:34 schreef Tormented soul het volgende:
allemaal

............... Zo'n nicknaam en dan geen enkel album van Anathema?

Ik denk trouwens dat het nieuwe album nog slechter/anders word. Ik heb al 1 half nummer gehoord tijdens een concert en ik vond het totaal NIKS.

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 22-07-2003 21:10 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

Jij velt je oordeel al na één half nummer? Dat is snel

Tormented soul
Posted 22-07-2003 21:12 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

quote:
Op 22 juli 2003 20:41 schreef NolthuarII het volgende:
............... Zo'n nicknaam en dan geen enkel album van Anathema?

Ik denk trouwens dat het nieuwe album nog slechter/anders word. Ik heb al 1 half nummer gehoord tijdens een concert en ik vond het totaal NIKS.

mn nick komt uit een nummer van Graveworm

en ik heb zat nummers in wianmp staan en luister regelmatig bij een maat van me

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 04-09-2003 21:00 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

Releasedatum van 'The Natural Disaster': 20 oktober aanstaande...

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 04-09-2003 21:02 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 4 september 2003 21:00 schreef ~Narsil het volgende:
Releasedatum van 'The Natural Disaster': 20 oktober aanstaande...

Ik heb het shirt al

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 04-09-2003 21:03 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

Waar heb je het gehaald? Ik wil die girlie wel erg graag...

Ik ben echter wel bang dat dit nieuwe album veel te soft gaat zijn

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 04-09-2003 21:04 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 4 september 2003 21:03 schreef ~Narsil het volgende:
Waar heb je het gehaald? Ik wil die girlie wel erg graag...

Ik ben echter wel bang dat dit nieuwe album veel te soft gaat zijn

http://www.displeasedrecords.com
Girlie niet gezien erbij

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

BKOD
Usericon van BKOD
Posted 06-09-2003 23:27 by BKOD Profiel van BKOD

Dit stond er over nieuwe Anathema-album op Doom-metal.com

The new Anathema album, entitled 'A Natural Disaster', has been recorded and mixed and will be out sometime around November through Music for Nations. The songs for this, the bands seventh album, have the following name's: 'Harmonium', 'Balance', 'Closer',
'Are you there?', 'Childhood Dream', 'Pulled Under', 'A Natural Disaster', 'Flying', 'Electricity', and 'Violence'. Two of these will be instrumentals, and the CD will last roughly 55 minutes. It was recorded and mixed at Parkgate Studio's, apart from two of the songs that were mixed in Nottingham at Electric Mayhem, and 'A Natural Disaster' was produced by the band and engineered by Dan Turner, with cover artwork from Travis Smith.

Danny of the band had this to say about the new album: "[The album] should appeal to some of the anathema fans I am sure. It's a decent album, but not one that will be repeated, the next one will be taking a different approach.".

Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will...

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com