|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
@ Narsil:Ik begrijp wel wat je ongeveer bedoelt. Het meest recente optreden dat ik van ze heb gezien, was ook een tegenvaller. Ze leken meer interesse te hebben in een gratis jointje dan het geven van een goed optreden. Over het oude werk: ik weet niet of ze het met tegenzin spelen. Het hangt waarschijnlijk ook wel af van hoe het publiek zich opstelt. Als dat een houding heeft van "Vergeet die nieuwe troep, wij willen ouwe shit" zou ik oud werk ook met tegenzin ten gehore brengen. Over het album: ik heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal in hetzelfde straatje. En al had ik het wel, boeide het me denk ik nog niet. Ik volg die band al vanaf "Crestfallen" en volg vooral ook haar ontwikkeling. Die gaat wel eens met pieken en dalen, maar uiteindelijk vind ik steeds weer elke plaat prettig om naar te luisteren. Er zitten sterke en zwakke kanten aan elke cd die ze afgeleverd hebben. Ik vind de laatste niet de beste, maar om er nu één aan te wijzen die dat wel is... Moeilijk. De ene keer heb ik meer zin in de ene plaat, de andere keer pak ik heel iets anders. Touché, pussycat! |
|
quote: Ik ook nog steeds hoor, behalve de laatste dan... |
|
Is die laatste zo anders dan? Die heb ik nog steeds niet durven te beluisteren... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
... ik heb er spijt van 'm gehoord te hebben,... [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 15-04-2004 22:37] |
|
Dat had ik bij de op één na laatste al...wat is er zo anders aan die laatste? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Niet veel. |
|
Waar de op één na laatste zich in mijn ogen nog redt met een paar extreem goeie stukjes erin, is de allerlaatste helemaal stuurloos geworden... nu ja, dat vind ik dan toch. quote: Jaweeeel [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 15-04-2004 22:40] |
|
Aha, precies hetzelfde dus... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
De laatste is wel degelijk anders dan die daarvoor. Het is duidelijk dat ze dezelfde stijl spelen als op A Fine Day To Exit, maar A Natural Disaster is wat minder britpop, iets meer naar Alternative 4 toe, iets rauwer, iets compacter en iets steviger. Ik vind AND VEEL beter dan AFDTE. Het oude materiaal kan ik overigens ook goed waarderen, vooral Pentecost en the Silent Enigma. quote: Ik vind juist AND veel beter, gelukkig maar dat smaken mogen verschillen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik denk dus exact het omgekeerde quote: Héhé, zo blijkt maar weer eens ja |
|
Hmmm...iets meer? Zal alsnog net niet te doen zijn ben ik bang... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Nee maar ik doe een moord voor hun "An Illiad of Woes" demotape. Als je die kan krijgen Zenial |
|
@Narsil: Laten we het erop houden dat jij gewoon geen smaakt hebt Nog een vraagje: op welke albums van welke bands vind je de Anathema van A Natural Disaster lijken dan? Ik kan er zo snel niet wat bedenken waardoor ze on-origineel zouden zijn, en bij de Anathema van AFTE juist wél quote: Het is moeilijk te zeggen natuurlijk, het zijn alledrie duidelijk andere albums... Vond je Alternative 4 wel goed dan? De beste manier om erachter te komen is luisteren, natuurlijk... Als een op zichzelf staand album is AND erg goed, misschien wat minder als je Pentecost IV verwacht edit: veracht? verwacht! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-04-2004 0:32] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ALternative was nog zwaar OK ja...zal hem binnenkort vast wel eens horen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Doe maar, ja. En als je zelfs Twarres leuk kan vinden, moet dit ook nog wel kunnen hoor! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hmmm...Twarres is kvlt...Anathema niet... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Da's wel waor, eigenlijk, ja... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: nee hoor, begint met 't en het is in E |
|
pe? |
|
quote: hoe weet jij nou dat ik Epe bedoel , hij dacht dat het Apeldoorn was in de Ozzy maarja gehe |
|
Oeps, heb ik het nu voor je verklapt? |
|
Er komt een DVD uit in juni... Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Hebbuh, hebbuh, hebbuh...... Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: nee lijkt alleen maar zo |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |