|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Die eerste (dacht ik) Where No Life Dwells is echt een super album. Voor de rest ken ik alleen Victory en Warrior, beide minder. Ben vooral gecharmeerd van hun sound. Ze mogen van mij wel weer in de baroeg komen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Where no life dwells is idd hun eerste, en die moet ik nog steeds een keer beluisteren. Ik heb "Hell's Unleashed" gehad, maar die viel achteraf toch tegen. |
|
Het was een van de eerste Death Metalbands die ik kon. Shadows in the Deep was een van m'n eerste Death Metal CD's. Across the Open Sea heb ik helemaal kapotgedraaid destijds. Ik draai het eigenlijk nauwelijks meer, maar heb nog steeds grote bewondering voor ze. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik ben ook erg fan van hun werk, super spul, erg ondergewaardeerd! En ja! Ik ben ook voor Unleashed in Baroeg |
|
ja precies die gasten zijn zo integer in wat ze doen dat dwingt bij mij ook enorm respect af bovendien hebben ze live altijd zo enorme uitstralin en staan ze dicht bij de fans! Die eerste albums zijn wat extremer, de latere wat meer "groovy" maar ze hebben hun roots nooit verloochend, vind het lateer werk ook erg goed met name "victory" en "hell's unleashed" |
|
"I don't want to be born!!" wuust robuust |
|
Groovy?? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Precies I SEARCH FOR THE DISHES THE SURGEON HAS LEFT, DISSECTIONLEFTOVERS FOR ME! HAHAHAHAHA |
|
quote: JAJAJAJ maar ga nu niet gelijk aan urbn dance squad denken! |
|
Ik heb nog een toffe video van die gasten ook ergens... |
|
quote: wuust robuust |
|
quote: Waahahaha... In al die Zweedse Deathmetal zit wel een zekere groove in! |
|
Ik heb wel een videoclip op een rock hard verzamel video een nummer van across the open sea! welke was het ook alweer..... |
|
quote: Ik doe ook wel eens dergeljke uitspraken over thrash dan dekne ze gelijk aan R 'n B of Rap of whatever, toch is het op een bepaalde manier "swingend" en "groovy" maar niet op een TMF manier! Ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen |
|
quote: The One Insane |
|
quote: Dat is dus echt een tof nummer |
|
I AM GOD, I KILL PEOPLE JUST FOR PLEASURE! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Inderdaad... Zweedse Death is echt wel geweldig |
|
prachtige band, vooral live geweldig show op graspop enkele jaren geleden Do androids dream of electric sheep? |
|
Hell's Unleashed viel me eerst een beetje tegen. Later ging het wel een stuk beter. Ik vind die semi-zuivere zang niet zo... In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
erg gave band!!! Ik heb zelf hell`s unleashed en victory... Ik zag ze vorig jaar op wacken wat was dat gaaf! |
|
quote: Dude, haal die eerste schijven in huis! |
|
Unleashed!Tof! |
|
ik ken enkel victory, en das gewoon een zwienewild album. Hun show op graspop was ook super |
|
Zekers tof, ooit nog nummers van hun gecoverd, simpel maar lekkere herrie. Helaas nog niet live gezien Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |