|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Sammath Viking Crown |
|
quote: Serieuze tips, Jenje Nehëmah, Grand Belial's Key, Xasthur, Blut Aus Nord!! *edit* Craft [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-05-2003 22:04] |
|
Cradle of filth Dimmu borgir Rammstein. No meat is sweater |
|
Niks mis metBlack Metal uit begin jaren 90. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Darkthrone Burzum oude Immortal oude Dark Funeral Satyricon Cirith Gorgor (Hollandsche bodem) God Dethroned [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 06-05-2003 22:12] |
|
Taake Hate Forest Sear Bliss etc... |
|
Golden Dawn - The art of dreaming heerschplaat! |
|
quote: Das toch geen black metal!! Heb zelf geen tips want ik volg de black metal al lang niet meer I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
1349 mag hier ook niet vergeten worden ook een van de meer heerschende nieuwere bands |
|
quote: Daar hebt u volkomen gelijk in, was nog vergeten te vertellen, dat ik ook midden en eind jaren 80 Black metal luister, maar ik wil graag iets hebben van de nieuwe lichting. |
|
Ik ben helaas niet thuis in de Black Metal... luister het alleen in combinatie met.... changed to 'ouwe' |
|
quote: Nee? Zullen we het in het blackmetal topic uitvechten? Ik vind van wel namelijk |
|
zie edit |
|
quote: Hate Forest Darkenend Nocturn Slaughtercult Absu (Black/Thrash?) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Als ik 1 tip mag geven: Temnozor |
|
quote: Das meer folk black geworden erich... Aanrader: Darkenend Nocturn Slaughtercult |
|
quote: *heft zuisten op* nee hoor, hoewel ik het geen black metal vind is het wel een hele toffe plaat (die Mooz_666 van mij heeft kwijtgemaakt you bastard ) Ik vind zelf Bewitched ook wel tof I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Al deze namen die worden genoemd, ken ik reeds, Barad Dur, Nehemah, Warloghe, Azaghal, Horna, Thy Primordial, Absurd, Frozen Shadows, Galgenberg, Frost, Arkona enz enz, ik heb het over de lichting 2001 tot 03. Het gaat bij mij om de Black metal underground. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 06-05-2003 22:19] |
|
quote: Hate Forest - The Most Ancient Ones (2002) Darkenend Nocturn Slaughtercult - Follow the Calls for Battle (2002) Absu - Tara (2001) Die 3 cd's zul je dan echt eens moeten beluisteren Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Clandestine Blaze, Bael |
|
quote: KOM DAN quote: Das kut.. En het is geen überbrakke black natuurlijk. Maar wel een fijne afwisselende plaat quote: Die thrashband?? Daar vind ik nou echt geen fuck aan, slaapverwekkend zelfs |
|
Op het moment ben ik warhead aan het luisteren, kruising tussen NSBM en rac, klinkt zeer goed. |
|
watain pagan winter craft vazal fluisterwoud haatstrijd armagedda black witchery conqueror maniac butcher nicatas drumer taake zijn aan te raden bm bands van de laatste paar jaar en tegenwoordig We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Krieg (vooral de cd destruction ritual) Axis Of Advance (black/death/thrash) Tsjuder Myrkskog (deathmachine) Lugubre Salacious gods Lugubrum Fluisterwoud Funeral Mist (oude) Behemoth Antaeus Bathory 11.45: restate my assumptions |
|
tsjuder was ik idd vergete We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |