|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Twone op 10-05-2003 6:41] |
|
Forest, een bandje uit rusland is echt een aanrader. Mix darkthrone met isengard en je hebt forest. Tevens staat er een nummer "winter howling" op die een sfeer uistraalt die bijna alle black metal eruit knalt. |
|
tipsstop |
|
quote: U bent dronken? |
|
Nee hoor, ik heb er nu genoeg(van) |
|
Ok, dan mag ik nu ook een keer: SLOOOOOOOOOTTTTTTTTJJJJJJJUUUUUUHHHHHHHHHH! |
|
quote: Ja, maar dat betekent nog niet dat ze beinvloed zijn door COF, het is dan nog eerder andersom. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kan iemand de topic titel veranderen in "Black Metal TIPS" net als de death metal versie? Ik kan iedereen into duistere black metal de band Weakling aanraden! Total fucking darkness! Verder ook Bloodline (met Nattefrost (CF) en Sasrof (Setherial)! En Thy Primordial! Die nieuwe plaat knalt verschrikkelijk!! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 18-03-2004 23:04] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
iedereen al bekend met SIGRBLOT? argh argh argh! www.sigrblot.se en verbaast uzelf. |
|
quote:hmmm die denkbeelden trekken me niet echt, maar waar vind ik de mp3's?? Ben wel benieuwd naar de muziek. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
www.jernbyrde.com Download de samples maar eens. Vampire Mag. noemde het bijzonder goed, in de stijl van Darkthrone en Urgehal. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: die zijn gewoon te vinden op de site. |
|
quote:ja gevonden Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Abigor Mayhem Lunar Aurora Graveworm Avirse Severa Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Graveworm in je anus, bilneuker! |
|
quote:Klinkt best goed ja. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Graveworm heerscht gast! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
nee, en al helemaal niet in dit topic. waarom lees ik steeds 'wil Black Metal afschaffen."? |
|
quote: Het is Averse Sefira. *edit* En Graveworm is gay. *editedit* en al helemaal geen black metal! [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 19-03-2004 1:18] |
|
hallo! ik hou helemaal niet van blackmetal, maar ik heb gehoord dat zyklon, funeral mist, xasthur, antaeus, von, blut aus nord, disiplin, vintersorg, secrets of the moon, mayhem, behemoth, mysticum, koldbrann, branikald, ulver, bathory, demoncy, nargaroth, ildjarn, limbonic art, mactatus (geen puntjes nee...), isengard, anorexia nervosa, hate forest, darkthrone, dissection, satyricon, emperor, windir, myrkskog, enslaved, fluisterwoud, gorgoroth, grand belials key, taake,judas iscariot, immortal, master's hammer, mörk gryning, ondskapt, thorns. One for the pain and two for my name |
|
quote: Oke, wat heb je nou eigenlijk gehoord? |
|
dat het heerscht One for the pain and two for my name |
|
kan er weinig bands uit halen die echt de moeite waard zijn hehe maar goed dat is dan weer mijn mendsing Je moeder. |
|
quote: en van jouw mendsing moet men afblijven! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |