|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: juista 2!@ Je moeder. |
|
De oude Sear bliss, lekker origineel!met trompet en zon heerlijke kraaiestrot...aan te bevelen !!! |
|
reeds in bezit, is inderdaad fascinerend arckanum trouwens ook signature |
|
Ondskapt, 2e van Watain, Funeral Mist, Deathspell Omega (vanaf 'Si Monumentum...'), Demoncy, Grand Belial's Key, ouwe Manes, laatste van Shining. Enzo. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Top Hypnos.....arcturus dan???enne...ach ja...impaled nazarene ken je al..das een van mijn favos, naast ajatarra |
|
quote: Arckanum |
|
Ondskapt ken ik niet en vind ik ook nergens. Ik moet het eigenlijk niet zo hebben van Marduk en consoorten eigenlijk. IS wel okee in mijn oren, maar het sleept me niet mee. Blijkbaar niet normaal maja. Xasthur was een echte ontdekking, maar daar is het wat blijven steken. Veel bands die folk invoegen zijn wel erg degelijk. Maar het lijkt wel of het aanbod is klein. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-06-2005 0:51] signature |
|
Ondskapt ligt niet in de Marduk hoek hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zie M. zijn post, vooral de laatste Deathspell Omega is fantastisch! + *<code> *Gehenna *Frost - Talking to God (met lid van Anaal Nathrakh *Taake *Thunderbolt *Apotheosis (Maltese eenmansband, beetje in straatje Limbonic Art, Obsidian Gate maar dan minder snel) *Forgotten Tomb *Kvist *Lunar Aurora *laatste Morgul *Secrets of the Moon *Beatrik *Leviathan (de Amerikaanse black metal band dan, beter dan Xasthur imo) dat waren de namen die mij zo te binnen schieten. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 15-06-2005 1:19] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Angst Heresi Ofermord Sigrblot Woods of Infinity Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Drudkh (zeer sfeervol imo) |
|
Kludde Iuvenes Graveland Mütiilation Nyktalgia Sombre chemin "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Absurd |
|
DARK FORTRESS I Find That I Am Not There... |
|
Ik hoop dat de topic starter veel vrije tijd heeft om dit allemaal te gaan beluisteren. MIjn advies: gewoon her en der wat BM reviews gaan lezen (in zines en e-zines). Iedereen kan wel megalange bandlijstjes neerpleuren, schiet niet echt op naar mijn mening. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Heb je wel gelijk in. Maar lijstjes maken is leuk. |
|
geef maar lijstjes, zo zie ik ook nieuwe namen. Ik heb es rondgekocht op Ebay. Direct de volledige collectie Windir gekocht (DUUR!) maar zalige zaaalige muziek. Nog beter : Shining! Ik verkoop direct de helft van mn muziek om nog van die groep te hebben, wat een geesteswerk van hoogstaand niveau is me dat zeg!!!!!! en die had ik hier nergens gezien in lijstjes ! en natuurlijk : MAJOR teleurstelling : Nargaroth... wat een vervelende hoop gejingle is me dat, kan ik totaal niet hebben (LP das geliebte...)zag er nochtans goed uit BAH ZIJN ER NOG SHINING LIEFHEBBERS? TIPS? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-06-2005 14:27] signature |
|
quote: jah... ik heb dus niet goed gekeken en zit nu met een ouwe death metal cd opgescheept signature |
|
Nargaroth is geweldig ! Rasluka Part II is echt een goeie plaat. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
bah .. ik zit hier met een geliebte des regens... ik hoor al 7 minuten dezelfde "riff" en dezelfde melodie van een gitarist die om de zoveel tijd te laat invalt. Is dit Black of hoe noem je dit? Iemand ruilen? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-06-2005 14:35] signature |
|
iemand nog tips voor me? Liefst recent uitgekomen black signature |
|
Helrunar Paragon Impure Graupel Kriegsmaschine Infinity Sortsind Nocternity The Ruins of Beverast Emit Deathgate Arckanum Todesstoss Vitsaus Zorn Winter of Apokalypse Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wat voor black zoek je eigenlijk, Hypnos? Welk(e) straatje/stijl, op welke bands 'moet' het lijken? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: à la Sear Bliss (Phantoms), Leviathan (Verräter), Lunar Aurora, mag ook Nattefrost-like zijn, Satyricon (Rebel)-style of Judas Iscariot (Heaven in Flames) ofwel meer folky zoals Skyforger - Thunderforge of genre Arkhon Infaustus (de laatste dan) signature |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |