|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ohja Bestial Mockery 11.45: restate my assumptions |
|
what he said ik onderstreep ff Mütiilation, GBK, Tsjuder Ik vraag me af hoe Moonblood klinkt? [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 06-05-2003 23:02] |
|
quote: Slechte geluidskwaliteit overheerst, overschatte band vind ik (met de cultus die ze nu hebben dan) Doch zijn er wel goede albums, o.a. The Winter Falls Over The Land. |
|
Iedereen vergeet weeral eens Emperor verder: Satyricon Enslaved Limbonic Art Mayhem Marduk Lunar Aurora Dimmu Borgir Sigh Immortal Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ulver - Nattens Madrigal !!!!!!!!!!!! |
|
De Moonblood/Deathspell Omega is erg gaaf, en de Taste our German Steel lp heerst ook wel. Er zijn alleen ZO enorm veel bootlegs van, gewoon niet normaal meer. Laatst bood een kerel op ebay.de een vijftal verschillende aan, allen limited 30. Dat is dus zo'n prutser die een paar demootjes op cd brand thuis, en dit dan aanbied als zijnde kvlt Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
jewbay Ik ben nog steeds bezig met bm te oriënteren, muziek leren kennen etc. dit soort topics zijn best wel handig |
|
Op je knie en pijp voor genade! |
|
uhm. Nachtmystium Negura Bunget Forest Pest (duitse) Craft Obtained Enslavement Akerbeltz Hate Forest GrabnelbelFursten Black Crucifixion (rerelease van beherit side project uit 1990/1991) blackdeath (zelf nog niet gehoord maar moet goed zijn) |
|
Blackdeath- Saturn Sector is een leuke CD die gasten zijn alleen een stel arrogante figuren, althans, zo kwamen ze over in een interview |
|
Wat is nou het duidelijke verschil tussen Black En Death Metal. Ik vind het allebei herrie. Kan het wel waarderen. Even twee voorbeelden. Wat is Dimmu Borgit en wat is Cradle of Filth? Ik heb thuis nog een leuk plaatje SoulReaver. Wat het ook mag zijn het past in dat straatje en het is mega hard en bruut. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Dimmu en Cradle zijn iig geen black metal. en soulreaver is ook niet megahard en bruut |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 06-05-2003 23:31] |
|
quote: Ok. Wat zijn Dimmu en Cradle dan? En wat is dan wel hard. De tering dat moet ik hebben. Athans wel muziek met een duidelijk ritme. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Brodequin drums zorgen voor melodie vooral op Festival of Death Tja, wat ken je allemaal? Morbid Angel? |
|
quote: Dimmu en Cradle zijn black metal met heel veel invloeden van de gothic metal. Zo ongeveer... edit: en dit moet je hebben: (Melodieuze) Black: Dissection Sacramentum Satyricon Sigh Manes Limbonic Art Death: Dismember Entombed Death Morbid Angel eerste 2 albums van Hypocrisy [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 06-05-2003 23:35] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
cradle is nu progressieve dark metal oid |
|
hhmmzzik zie hierendaar toch echt wat niet black bands maarhet meeste interessante is geloof ik wel genoemd. misschien behexen, volkurah, cirith gorgor, ork, onheil of nagaroth. |
|
quote:rot toch een eind op, dark metal is muziek als aeternus en seirim. |
|
er werd gevraagd om nieuw underground spul en toch worden er de hele tijd oude en bekende bands genoemd naast de al genoemde: - skalder - myrkwid - necrofrost - unpure - lugubre - ewiges reich - demoncy (niet echt nieuw maar goed) - funeral mist - infestum - kerberos - morrigan (vind het persoonlijk niet veel aan maar misschien wel interessant) - anael - vultyr (al genoemd?) - adorned brood - hati - svartsyn en nog wat reeds genoemde bands. deze kunnen mij bijna allemaal wel even zoet houden iig dus jou misschien ook wel Je moeder. |
|
rot toch op man! dark metal is marduk! kejjeda? |
|
quote: Ok. Maar wat vind je dan van Soul Reaver? Ik vind het begin echt mega hard. Athans ik verwacht elke keer weer zo'n kerk orgeltje. En de solo vind ik mega bruut. Ze zitten erg goed in elkaar en zijn behoorlijk snel. Niet té. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:ga je oren uitspuiten man. das toch heel andere muziek dan aeternus. |
|
quote: Adorned Brood is eerder folkmetal als je het mij vraagt, totaal geen black metal Morrigan is wel retevet idd Verder nog In Battle, echt geschift Astarte is ook wel erg goed Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |