|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Night conquers day Bazzio Attacks!!! |
|
*Abigor (Nachthymnen, Supreme Immortal Art) *Lunar Aurora (Weltenganger) *Setherial *Taake *Limbonic Art *Dissection *Satyricon *Mayhem *Burzum *Hades (Dawn of the Dying Sun) *Anaal Nathrakh *Golden Dawn (Art of Dreaming) *Borknagar (Borknagar, Olden Domain) *Dark Funeral (Vobiscum Sathanas) *Enthroned (Towards the Skullthrone, Carnage in Worlds Beyond) *Gehenna (2nd Spell-Seen through the Veils) *Marduk *Necromantia (Scarlet Evil Witching Black) *Behemoth (Sventevith/Pandemonic Incantations) *Absu (Sun of Tiphareth, Tara) *Immortal *Summoning (Stronghold) *Covenant (In Times Before the Light) *Mutant (Aeonic Majesty) *Dodheimsgard *Kvist *Helheim *Windir *Obsidian Gate *Old Man's Child *Frost *Celebratum *Thy Primordial Allen zijn Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
en de meeste ook knap oud.. Je moeder. |
|
quote: mwah das waar, had het al een tijdje niet gehoord, hoorde het toevallig vanochtend weer en je hebt gelijk Je moeder. |
|
quote: karnivoor, effe off-topic, hoe kan ik de nieuwste Vazal te pakken krijgen? |
|
quote: Lang niet allemaal begin jaren 90 dacht ik zo. Had by the way niet de hele topic doorgelezen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
tis je vergeven quote: emailadres staat op de site of bestellen bij o.a. staalhart Je moeder. |
|
De beste redelijk recent uitgebracht black metal schijf is "Virus West" van Nagelfar. Tum podem extulit horridulum... |
|
Hmmm... Ik heb weinig toe te voegen aan de al aangedragen lijstjes. maar toch vind ik dat je deze 2 niet mag missen: Grievance - "The Phantom Novels" Ishtar - "Krig" 2 magistrale platen! I Find That I Am Not There... |
|
Aura Noir Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Waar vind ik deze? En Tsjuder kan ik ook nergens vinden. Ben ik ook wel benieuwd naar. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
- niden division 187 - desaster |
|
check dit topic effe uit! veel meer info over GRIEVANCE!!!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=669435 ook een website met een mp3! verder is ie moeilijk aan te komen denk ik..... (ik heb hem lekker wel!!! ) I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ja haha !! *lacht sarcastisch* Ik zou nog op die topic reageren zodra ik de cd gehoord had, maar ja... Maar ik ben blij dat jij 'm wel hebt Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ik lekker ook. |
|
quote: KAPPEH!! Is vast gewoon een 13-in-een-dozijn k*tband! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 07-05-2003 11:58] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nou die k*tband heb ik lekker wel! Lekker puh!!! dat wordt toch zoeken want uit die 13 in die dozijn is dit wel de nummer 1!!! he he heb ie die mp3 nou al uitgechecked??? super gaaf nummer! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ja nog zoiets. Mijn Realplayer is er mee gequit! Ik zal 'm z.s.m. opnieuw downloaden en dan zal ik die MP3 's effe checke. Maar ja, stel ik vind het niks, dan heb ik 'm voor niks gedownload. En stel ik vind het ontzettend HEERSCHEN...dan baal ik des te meer dat ik 'm niet kan vinden. Een DILEMMA heet zoiets. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wat nieuwe platen: Pest - Hail the Black Metal Wolves of Belial Vargsang - Call of the Nightwolves Weltmacht - And to Every Beast it's Prey De rest is al voorbijgekomen, deze had ik nog niet gezien. |
|
quote: stuur me je adres effe. dan maak ik wel een kopietje voor je. |
|
wel oud, maar wel goed! Dimmu Borgir - For All Tid Dimmu Borgir - Stormblast En verder natuurlijk Darkthrone, Satyricon etc. etc. Maar dat is meer oude Black |
|
Anaal Nathrakh Armagedda Mutiilation Craft Lugubrum Sammath Ildjarn Setherial |
|
quote: Is goed. Doe ik. Jij nog iets nodig? Roep maar misschien heb ik het wel. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Idd maar dit had ik wel moeten verwachten van zo'n thrashead als jij. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |