|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Rechts, klein beetje links. |
|
quote: Of ie functioneert is nog maar de vraag... dat dachten ze ook van CDA-LPF en die andere... Die Balkenende is bij ons op school geweest... wat een eikel!! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: |
|
Nouja, we zullen zien, 't is in ieder geval altijd beter dan een linkse regering. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: GEEN regering lijkt mij toch de beste oplossing... (geen gezeik meer) It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
dat wordt 4 jaar de puinhopen van alkenende 2. |
|
IK WIL NIEUWE VERKIEZINGEN!!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Een vieze gore kutzooi is het. Hoe verneuk ik de stemmen van mijn kiezers. Het maakt gen ruk uit waar je op stemt, om te regeren pleuren ze 1 voor 1 zonder schaamte al hun verkiezingsbeloftes overboord. Bazzio Attacks!!! |
|
Yeah, mogen we elkaar ongestraft de harses inslaan Reactie op Mevrouw Zwavelstokje [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 14-05-2003 20:32] |
|
quote: Als ze het überhaupt 4 jaar volhouden... ik gok op... ehm... 70 dagen...?? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Een grote puinhoop, economie straks naar den klote! Bedankt balkenende! |
|
oh god...die bezuiniging maatregelen gehoord?? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ze zouden niet hoeven te bezuinigen als ze hun geld niet uitgaven aan onzin zoals die Joint Strike Fighter dingen... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: *houdt zich in* ...... *werd ff heel lastig*.... lama, anders vervallen we weer in bekende discussie... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ja.. ..Balkenende = 1 bak ellende. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ongegronde kulredenatie |
|
ja, ik vind het zwaar kut. |
|
beter dit dan de SGP Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dan was ik onmiddelijk geëmigreerd, als die gristenhonden van SGP in de regering waren gaan zitten...CDA alleen is al erg genoeg Ik ben allang blij dat er überhaupt weer een kabinet is. En elke andere formatie had flink moeten bezuinigen, daar ontkomen we niet aan. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Maar dat is weer het andere uiterste. "SGP...Weg Ermee!" Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
STEM VOOR STEM SGP! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Bijna goed: Stem Voor Stem SP! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Idd, het bidden heeft ze niet mogen helpen |
|
quote: ja, mee eens, SP heerst! Vooral dat leuke nummertje, ken er goed op dansen |
|
quote: *Staat te dansen.* Sjeezus! Dat swingt!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |