|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik verwacht er al eigenlijk niks meer van. Ik volg het niet eens meer |
|
quote:Ik vind dat die regering een blaas proef moet verplichten voor iemand een forum op komt. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat is nog maar afwachten. Ik ben blij dat het land geregeerd gaat worden. Ik vind wel dat het kabinet ERG veel wil. EN de economie vlot trekken, EN de werkloosheid terugdringen, EN bezuinigen, EN in vier jaar het begrotingstekort wegwerken... het begint een klein beetje op 'het ene gat vullen met het andere' te lijken. |
|
quote: . Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Beter vele ambities dan geen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Balkenende = 1 bak ellende! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Balkenende = 1 bak ellende! |
|
"Vooral de zwakkeren in de samenleving zullen getroffen worden" zegt de NOS wat een verassing zeg, dat had ik nu helemaaaaaaaaal niet verwacht met de VVD in het kabinet |
|
quote: Idd, kutkakkers Balkenende: "De tijd dat koopkracht gegarandeerd werd is voorbij. Iedereen zal er rekening mee moeten houden dat ie minder gaat verdienen." Klootzak |
|
behalve hijzelf natuurlijk, reken er maar niet o dat Balkenellende er 1 boterhammetje minder om zal gaan eten |
|
quote: in welk opzicht "functioneert" de aanstaande regering????? |
|
quote: Wat is dat nou voor lam gezaik, heb je soms de illusie dat een ander kabinet niet had moeten bezuinigen ofzo? flikker gauw een teringeind op zeg |
|
quote: beargumenteer dan... ? Zo kul lijkt het me niet. Maar ik kan alleen maar hopen dat m'n voorgevoelens over dit kabinet onjuist zijn, we zullen het wel merken denk ik... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Nou het feit (of ligt de NOS soms) dat juist de zwakkere getroffen gaan worden vind ik verontrustend. Gooi het vermogensbelasting voor de hele rijke maar omhoog, er kan best wel een kaviaar en Moët party minder gegeven worden dit jaar. |
|
quote: 'Kutkakkers'? Kan je uitleggen wat je hiermee bedoelt? Is dit een platform voor verontwaardigd plebs of zo? |
|
Ik denk ook wel dat er bezuinigd moet worden, maar nu wordt het roer wel ineens heel heftig omgegooid (te zwaar bezuinigen), waarvan ik vermoed dat dit niet goed zal gaan. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik vraag me af of de regering er rekening meehoudt dat een loondaling van topman van shell van laten we zeggen 10.000 euro niet zo zwaar telt als 50 euro bij een bijstandsmoeder. lastig allemaal. |
|
Bovendien bezoemen ze de bevolkingagnst in wat een negatief effect zal hebben op de consument en haar aankopen, wat niet goed is voor bedrijven, wat die goed is voor de werknemers van de bedrijven, die dan weer in koopkracht dalen.......... The Downward spiral |
|
quote: Ik wist wel dat ik beter niets kon zeggen in een politiek topic, aangezien je toch altijd gezeik krijgt, wat je ook zegt. Na goed, het lijkt me duidelijk dat VVD een partij is die probeert het beste eruit te halen voor de beter bedeelden. Daarbij weinig rekening houdend met minder bedeelden, zoals studenten, bijstandsgezinnen e.d. Vandaar, kutkakkers. Maar wie ben ik? |
|
quote: Denk om je hart Snaack |
|
kakkers is een beetje een basisschool woordje, misschien lag het daar aan |
|
quote: sja ik vraag me echt af of deze bezuinigingen niet een hoop gezinnen, die nu al amper meer rondkomen, nekken. Want voor mijn gevoel komen deze bezuinigingen het hardst aan bij de minder rijke mensen in Nederland. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ze gaan 15 miljard bezuinigen toch? Nu ben ik niet zo een ster in wiskunde maar uitgaande van 15 miljoen volwassen in Nederland dan zou dat 10 euro per persoon moeten zijn. Als ze nu eens een verplichte enmalige collecte houden dan hoeven die bezuinigingen ook niet door te gaan *droomt weer verder* |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |