|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Massacre en Massacra 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Black Flag en Flag. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Between the buried and me en Bring me the Horizon. Shining en Shining. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Katatonia - Kataklysm |
|
Sentenced en Sentence I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Sick of It All, Madball en Agnostic Front signature |
|
Black Cobra en Goatsnake Horns up! |
|
Akai en Revox Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Goodyear en Continental Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Haal ik nooit door elkaar, Krisiun - Kataklysm echter zeker wel... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Haha geniaal dat laatste. Volgens mij zijn er zelfs nog wel meer Shinings. Ik haal BTBAM en BMTH ook altijd door elkaar. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
BUIS en Dio |
|
quote: quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Moest 'm ff terugzoeken. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Door elkaar halen kan meerdere oorzaken hebben. Namen kunnen op elkaar "lijken" (Kataklysm - Katatonia, beide beginnen hetzelfde), of de muziek heeft veel overeenkomsten (zoals voor jou het geval is bij Krisiun en Kataklysm). |
|
quote: Ohjajoh? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Oh ja, nog een leuke; Dictated - Dicapitated. Qua stijl en qua naam best wel verwant aan elkaar, alleen is de een ietsje bekender. |
|
Het is Decapitated, misschien lukt het nu beter ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Palms en Psalm Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Carcass en Carglass. Nou ja, soort van, dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
lugubrum/lugubre IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nick en Simon ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hetzelfde hier! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 20-06-2013 14:48] |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |