|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ophiolatry & Obituary 5 Euro's? Op je muil!! |
|
DE MADELIEFJES en LAST DAYS OF HUMANITY, omdat Stalin Joep de terrortubbie nu houthakkert is geworden bij laatstgenoemde band, en beide bands zijn gewoon herrie |
|
Asphyx en Hail of Bullets |
|
Necros Christos en Corpus Christii Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Behemoth en Belphegor Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
The Devil Wears Prada en The Black Dahlia Murder Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:en Incantation hadden we ook nog. Allemaal US Death en net zo oud ongeveer. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 18-03-2012 23:24] |
|
Shining en Shining. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Gehennah en Gehenna. Bareuh... |
|
King Diamond en Mercyfull Fate Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Sabbat en Skyclad Bareuh... |
|
TMDC en Nile. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Incantation en Immolation signature |
|
quote:Dat kan ik wel onthouden, omdat Kyle van Incantation een snor heeft. Met dank aan wijlen Seth Putnam.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
oja Abscess en Autopsy signature |
|
quote: |
|
Dark Fortress en Dimmu Borgir Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Abscess vind ik toch meer punkinvloeden hebben, naast het lompe deathgehalte. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: troe ik heb soms wel wat moeite om Spermswamp, KOTS, SMES en Anus Tumor uit elkaar te halen signature |
|
quote:Daarom luister ik ook altijd alleen maar Cock 'n Ball Torture. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
de oude platen dan, de nieuwe zijn vrij doorsnee death metal signature |
|
Fuck The Facts en Face The Facts. |
|
Gorgasm en Gorguts Of Gorguts en Morgoth, om de een of andere reden. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |