|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
shining en summoning Je moeder. |
|
Kreator/Sodom/Destruction... al die Thrashbands... |
|
quote: Maar je luister het dus wel???anders kan je ze ook niet door elkaar halen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Jostiband en Slayer. I am the 1%. |
|
quote: neehee, slipknot en jostiband: - ze zijn met velen - ze zien er niet uit - de muziek laat zich de wensen over |
|
quote: Onderhand heeft deze "grap" een langere baard dan dat ik vroeger had... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
@jansuh - ze zien er niet uit jij praat positief over jezelf [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 25-10-2005 19:16] |
|
doom dumb en dumber signature |
|
Ik haal Ondskapt en Funeral Mist constant door elkaar sinds ik die twee ken. Geen idee waarom eigenlijk. |
|
U2 en REM mvg wk10 |
|
Unleashed en Immolation. Geen idee waarom, nee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Children of Bodom en Norther |
|
My Bloody Valentine en Bullet for my Valentine. |
|
Geen idee, maar ik hoorde tijdens een Goatsnake show ooit een meid zeggen: "dit is toch heel anders dan die soundtrack van the Scorpion King". Dat klopt want dat is Godsmack, trut. You have time. You are doing fine. |
|
Ik verwar Goatsnake wel gemakkelijk met Goatwhore, ook al verschilt het qua muziek wel enorm. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 18-03-2012 16:49] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: te briljant gewoon Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:en Suffocation. |
|
Cryptopsy en Psycroptic. En er zijn nog veel meer van dat soort, metal moet hopeloos ontoegankelijk lijken voor dyslectici. Hoeveel bandnamen beginnen wel niet met Goat? Vast niet zoveel als die eindigen op tion maar het komt in de buurt. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 18-03-2012 17:41] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Death Angel en Dark Angel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Op één of andere manier altijd moeite gehad met From Autumn To Ashes, From First To Last en Funeral For A Friend. Waarschijnlijk te veel f-en. Ik heb een vloer, nou en? |
|
Year Of No Light en A Storm Of Light Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
lunar aurora en aura noir |
|
Amebix en Acephalix |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |