|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Nick & Simon & Garfunkel |
|
quote:Die indd. Jammer dat Chemin de Haine zo weinig werk gemaakt heeft. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Helemaal mee eens. En stiekem vergeet ik altijd een beetje hoe goed hun spul op die eerste twee splits ook alweer is omdat ik Seigneur Voland geweldig vind. |
|
Death Breath & Black Breath. |
|
Gorath en Deafheaven. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: |
|
Gorath en Horus Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Storm Warrior en Gamma Ray als ze op random voorbij komen in de playlist |
|
quote: Klopt natuurlijk niks van, Gorath is nog veel hipper [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-06-2013 23:29] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
"was" |
|
Destiny's Child & Beyoncé signature |
|
quote:Beyoncé = Destiny's Child. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
laat Kelly het maar niet horen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kelly mag m'n ster bleachen. INTERPUNCTIE PIK! [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 24-06-2013 15:28] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Als interpunctiepik hier als zelfstandig naamwoord is bedoeld, mag je het ook aan elkaar schrijven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Vieze interpunctiepik. Bij Spectre dus niet. Misschien een komma? [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 24-06-2013 16:35] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Lacuna Coil en Cult of Luna blijkbaar. Cult of Luna was gaaf, helemaal omdat ik dus iets heel anders verwachtte. |
|
Alle bands van Martin van Drunen |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |