|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
King Diamond & Neil Diamond. |
|
quote: Dat zijn toch broers? Dat zie je meteen! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Tom Jones en Englebert Humperdink signature |
|
Zijn Monolith en Nile al geweest? Edit: ja dus.. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 21-10-2005 21:47] |
|
solly signature |
|
Cirith Gorgor en Liar of Golgotha |
|
99 van de 100 standaard deathmetal bands "Ik ben Bruut en doe Morbid Angel na" |
|
Goddess of desire en serenade of darkness. Geen idee waarom. |
|
quote: Dat is niet veel goeds, zeker omdat jij redactie bent. |
|
quote:Als je op let zul je zien dat ik maar zeer zelden deathmetal recenseer, juist daarom ..... Geef mij maar doom, daar zit een enorme ontwikkeling in op het moment ... |
|
quote: weet ik wel weet ik wel. Maar doom is volgens mij een trend aan het worden. Straks als death minder populair word. Argh! [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 21-10-2005 23:22] |
|
quote:Ach je hebt altijd pieken en dalen. Voordeel van doom blijft dat het nooit populair als death of blek zal worden door het teringtrage tempo ... je zult dus niet zo'n enorme piek van bands krijgen als in de deathmetal waar je teveel bands hebt die dezelfde stijl spelen. |
|
Snelle doom, dát is dé volgende trend als je het mij vraagt. Maar ja, niemand vraagt mij iets... |
|
of misschien rustige death oh wat ware dat mooie topics ooit |
|
Hehehe, rustige death, das waar ook. Great days. |
|
quote: Rustige death De gorefest uit de chapter 13 periode? Trouwens een power doom bandje klinkt best interessant . Want de power metal is zoiezo heel erg in opkomst. [Dit bericht is gewijzigd door arnibes op 21-10-2005 23:56] |
|
Ik haal Gorefest en Gorerotted altijd qua naam door elkaar. Qua muziek ook, maar dat komt meer omdat het beide onoriginele, oninteressante en bovenaal ongeloofelijk slechte meuk is. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ik mis tussen deaf en death metal signature |
|
quote: He, pas op jij he? |
|
quote: Omdat ze allebei kut zijn? |
|
Euhh, Immortal en Kiss. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: heavy metal is the law |
|
hehehe, gister dacht iemand dat wij consolation waren... |
|
klopt dat de meeste dm bands niet vernieuwen, maar het niveau van spelen is behoorlijk hoog. Daarom zijn er ook maar weinig die echt opvallen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |