|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
tsjah, het is en blijft GIBSON! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Gibson yeah en voor Bassgitaren: MUSIC MAN!! I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
hmoamz.. die ibanezzen zijn ook best fijn.. alleen ik vind ze er (persoonlijk) niet uitzien... ik zit nog steeds te wachten op de 7-snarige bcrich warlock.. totdat die winkel-op-de-hoek hem ook eens krijgt, dan kan ik hem uittesten.. ('k koop natuurlijk niet zomaar wat) ;].. God hates us all ! God hates us all ! |
|
ohja.. gibson is ook best fijn hoor! God hates us all ! God hates us all ! |
|
ff kijken, wat is dat ookalweer.. gibson gothic explorer?? kandat? die heb ik ook eens uitgeprobeert.. geloof ik.. maja, 'k spendeer best wat uurtjes in het gitaarshopje op-de-hoek.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
top 5 1. Gibson 2. Ibanez 3. Jackson 4. ESP 5. B.C. Rich Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ondanks het vette geluid vind ik Gibson niet echt een metalgeluid hebben Top5 (metal)gitaren -Jackson -Ibanez -BC Rich -ESP -Washburn Basgitaren: -BassCollection -Ibanez -Gibson -Jackson -BC Rich (lage plaats vanwege slechte gewichtsverdeling) - |
|
quote: Dat ligt natuurlijk ook aan de amp en/of de preamps die gebruikt worden. En dan kan je nogaltijd veranderen van de elementen. Maar ik ben het ermee eens dat uit een Jackson een betere metal geluid komt (zonder teveel effecten er doorheen te gooien). Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
- Blade (voor rock en blues) - ESP (voor de metal) |
|
b.c.rich & jackson |
|
Op 18 september 2001 20:00 schreef Ixl het volgende: gibson gothic explorer?? . er is een model dat studio gothic heet van Gibson[een bijna geheel mat-zwarte Les Paul] was dat hem misschien??? [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 21-09-2001 3:52] |
|
Gothic Studio ?? Ik ken wel de Les Paul Studio. Maar, Explorer is een soort vorm. een soort eh, moeilijk uit te leggen, ff wachten dan zoek ik het plaatje op... Persoonlijk vind ik de vorm niet echt heel mooi. En bedoelde je deze Gothic Les Paul ??? Persoonlijk vind ik deze echt KWIJL [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-09-2001 22:36] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
die onderste is die studio gothic idd ik zag hem trouwens nog hangen bij Tierolf in roosendaal ik ben dan wel drummer ,maar ik heb me een partij te staan kwijlen toen explorer vorm lijkt op de RR modellen van jackson enuh heeft gibson ook flying V modellen mijn favo gitaar/bas model is de B.C Rich BEAST wat voor een gitaar gebruik jij btw [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 24-09-2001 4:36] |
|
ff op de gibson site gekeken die V zit dus ook in de gothic serie en die studio gothic wordt idd bij gibson les paul gothic , maar hij staat bij tierolf en bij een musicstore [groot duits mailorder bedrijf voor muziek instrumenten] onder de naam les paul studio gothic [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 27-09-2001 23:05] |
|
ik gebruik een Gibson Nighthawk en Les Paul Studio Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ibanez. Deze gitaar heeft alleen geen eigen geluid in vergelijking met een fender of een gibson. Deze gitaar kun je laten klinken als een ... en een ... , maar speelt wel ontzettend fijn. |
|
ibanez wat? er zijn er nogal veel van ibanez namelijk en Azagthoth ze zijn zeer mooi/cool dus Gibson koomt ook in mijn lijstje van favoriete gitaren te staan |
|
Ja, wat het beste is weet ik niet. Maar ik heb dus een Les Paul van Epiphone (Gibson) en die speelt onwijs lekker! |
|
Ik speel zelf op een BC Rich Beast NJ op een crate versterker, en 't tis een heel apart trashy geluid wat ik nog met geen andere combinatie eruit heb gekregen, ben er zeer over te spreken, lekker zwaar, boltthrower-geluid, met 0.9 snaartjes. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Zo'n ESP-wavecaster is ook vet kicken.. (niet in de winkel verkrijgbaar). Ik heb daar Kirk Hammett een keer op zien spelen. Zo'n doorzichtige met wavemachine vloeistof erin(wat altijd bij de tandarts staat ).. Zoiets, en dan in de vorm van de BC-RICH warlock .. Zou dat te betalen zijn? God hates us all ! God hates us all ! |
|
Hier : Wel een beetje moeilijk te zien, maar het is dus gewoon van dat vet.. fucking kicken [Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 01-10-2001 10:49] God hates us all ! God hates us all ! |
|
Donders wat klooien met die plaatjes.. ik kan ook geen 2 plaatjes in 1 reply?.. anyway, hier is er nog 1 God hates us all ! God hates us all ! |
|
Misschien kan Mr. Hammett beter bij Aqua gaan gitareren. |
|
Ik heb dus dit model ff plaatje van gezocht speelt best lekker alleen de eerdergenoemde gewichts verdeling is ZWAAR kut Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hmmm heb vandaag zo'n Randy Rhoads geprobeerd van Jackson... zo'n geval van 1700 piek... Ik heb 'm geprobeerd op een Marshall JCM 2000-TSL... dat moet lekker kunnen scheuren lijkt mij... maar niet dus... veel te warm en modderig geluid komt er uit die brughumbucker... ik wil hard scheuren en rammen... maar heb al 2 van die Randy Rhoads dingen geprobeerd... beide waren veel te warm en clean en modderig geluid enzo... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |