|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ff dave mustaine quoten ik vind hem super! some guys make guitars sing mine just throws up! hahaha ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: Ik heb altijd al eens het idee gehad een Gibson "Lucille" te voorzien van DiMarzio X2N's LOL en lekker blazen maar! |
|
quote: PRS en GIBSON het beste?? HAHHAHAHAH...ik vraag me vaak af of de mensen die dat roepen ooit er wel eens een echt in hun handen gehad hebben.... Volgens mij gaan de meesten alleen op prijs, image en verhalen af, ten eerste zijn er vrij wienig mensen die een gitaar van 3000 EURO kunnen cq. willen betalen en als iemand er een heeft heeft hij dan ook vergelijkbare gitaren....ik bedoel als je een PRS hebt en verder een Koreaanse fender ja dan kan ik me voorstellen dat je de PRS beter vind.. als je PRS mooi vind (ik absoluut niet) kun je beter eens naar de DEAN hardtail kijken, die zijn (iets) goedkoper, en ik heb van een heel aantal mensen GEHOORD die zowel een PRS (en) en deze DEAN hadden dat ze hem duidelijk prefereerden boven de PRS.. hier is een HT in trans-amber quilt....zoals ik al zei ik vind het model 3 x niets maar als je een PRS mooi vind zal dit de PRS liefhebbers ook aanspreken [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 30-06-2004 10:46] |
|
quote: Hmm, zie Entombed (zwarte Gibson ES 335, bijna gelijk aan een Lucille) ...only dead people are cool... |
|
Heeft iemand toevallig een Brian Moore? Kep er eens over gespeeld, geweldig spul. Wel prijzig. Ook niet helemaal mijn plank, maar kwalitatief gezien super! Zelf heb ik oa. een Carvin Neckthru. Da's pas waar voor je geld!!! Normaal altijd Ibanezjes (waarvan ik vrijwel meteen de elektronica vervang, standaard (de RG-tjes)sux IMO) maar voor dat geld kun je dus hele mooie USA Carvins vinden. Alleen irritant dat zo'n Floyd Rose altijd onder mn klauwen weg roest. Moet nu met een schroevendraaier er in rammen om mn snaren los te krijgen lol.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-06-2004 11:05] |
|
quote: Ik heb dat dan ook niet beweerd, maar dat snapte je volgens mij al... quote: Image bepaalt bij merken als Gibson en Fender de prijs. Ze hebben een historie en een naam hoog te houden. Als je daar bij de Custom Shop een gitaar laat bouwen (nog een stap boven de USA produktie-gitaren) dan mag je minimaal €5000 ophoesten, maar dan heb je ook wat. B.C. Rich is nog een vrij jong merk, hoewel ze al een grote naam in de rock en metal hebben opgebouwd. Hier vind ik de $2500 - $3000 voor een Handmade Custom Shop model volledig terecht, ze zitten daarmee met deze prijs gelijk aan die van een Gibson Les Paul Standard seriemodel. Er wordt bij B.C. Rich echter nog met zorg een stuk hout uitgezocht, de gitaar wordt helemaal gemaakt zoals jij dat wil hebben en je kan er zeker van zijn dat je een uniek stukje kwaliteit krijgt zonder gebruik van inferieure grondstoffen (echt parelmoer of zelfs abalone ipv plastic inlays, zoals bij een Gibson Standard). quote: Dat kan ik me heel goed voorstellen. PRS gebruikt op zijn seriemodellen een brug die niet eens te intoneren is, wat in mijn ogen voor een gitaar in deze prijsklasse vrij inferieur is. [Dit bericht is gewijzigd door grevdrake op 30-06-2004 11:05] ...only dead people are cool... |
|
quote: |
|
quote: M'n Charvel Fusion Pro gitaar is voorzien van 'n Dimarzio X2N humbucker (en de hotrails). Blaast idd. erg lekker. |
|
samick?? is dat wat? [Dit bericht is gewijzigd door darkforrest op 01-07-2004 18:50] |
|
quote: het is wat, maar niet veel ..... |
|
Technics! Is da wat? |
|
quote: Als ik later groot ben en de centjes heb hé... |
|
Wat voor elementen heeft men zoal, in mijn dean v heb ik een stock neckpickup en een dimarzio evolution bridge waarover ik erg te spreken ben. In mijn ibanez rg550 ltd heb ik een emg 81, maar die scheurt me iets te veel door m'n 5150, op mijn H&K attax 80 klinkt de emg echter goed. grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
een echte Bontempi, scheurt als een gek dat ding!!! |
|
quote: ROFL |
|
quote: maar hij heeft geen CE keurmerk, je moet uitkijken dat je hem niet inslikt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb de volgende PU's DEAN ML # 42/50 TBZ Bill Lawrence L 500 XL/Dimarzio pafPro DEAN Z #32/50 TBZ Bill Lawrence L 500 XL/ DiMarzio PafPro DEAN ML # 4/25 BB DiMarzio Super Distortion/DiMarzio pafPro DEAN ML custom TBB 1/1 DiMarzio Super II/DiMarzio PafPro DEAN ML Flame 1981 TBZ Bill Lawrence L 500 XL/Dimarzio Super Distortion DEAN ML Flame 1981 CB DiMarzio X2N/DiMarzio Super Distortion DEAN V TCR 1/1 DiMarzio Super II/DiMarzio PafPro DEAN 1980 E'lite TCB DiMarzio Super Distortion/DiMarzio Super Distortion DEAN 2003 DOA Caddy Stock DEAN PU's. ESP Viper Standard EMG 81/EMG 81 verdre heb ik nog het volgende los liggen: Seymour Duncan Invader (2x) DiMarzio X2N (2x) DiMarzio Super Distortion (2x originele 80's!) Bill Lawrence L 500 XL (2x, de echte!) Seymour Duncan Distortion |
|
tijdje terug op een RR jackson gespeeld echt geweldig die dingen ga der ook eentje halen |
|
gibson! |
|
quote: Wat is dat eigelijk, zo'n Floyd rose tremelo? Wat doet dat voor je geluid? En zijn die dingen duur? |
|
quote: hehe, zij die losse nog om in te bouwen, of ga je die van de hand doen? |
|
de beste weet ik niet, zoveel verstand heb ik er niet van. maar BCrich vind ik de mooiste |
|
PRS rules! Ik heb er 1 (custom 22 artist package whale blue)en klinkt magistraal!! Mijn Gibson standard klinkt ook supergoed!! Lekker werkbeest Heb nog Jackson RR5 en deze klinkt ook supergoed! Allemaal kwestie van smaak natuurlijk Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Wowwwww, das bijna 5 jaar geleden dat in deze topic is gepost! Enfin, Bo~EL guitars rules!!! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |