|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Pfff die SG supremes vind ik wel heel mooi! Maar ze moeten er eens wat behoorlijks flametops opdoen zijn maar uit de AA klasse, dat verpest zo'n hele gitaar! |
|
iemand postte onder mijn naam ik vind hem wel heel erg mooi maar nog niet de mooiste. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: en die iemand dat was ik dus even gebrek aan nietluiheid en ging dus nog maar niet registreren gibby sg supreme niet mooi...AAAA dat kan niet Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
Gieteraar in dit topic, hehehe. Gave naam. Oud Vuil. |
|
quote: jep. maar als het goed is heb ik binnenkort een 2e charvel dus kan die Ibanez aan de muur geplakt worden |
|
LOL |
|
quote: hehehe, Gaaf.... 3D gitaar behang!!!!! |
|
Ik zeg maar niks, als Ibanez idolaat persoontje... Vanavond 2X slagpartijen opgenomen in de studio van onze drummer... wat had ik in mijn handen? Een charvel... Maar speelt wel lekker. Oud Vuil. |
|
quote: en klinkt lekker!!!! |
|
quote: yeah. quote: yeah. dit is ie trouwens. (binnen 10 dagen is ie binnen ) |
|
Wat is jullie mening over het merk Maverick, de F1 specifiek? sorry, klein plaatje Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote: Ik heb er nog nooit een bespeeld, dus ik kan niets zeggen over de speelbaarheid of het geluid, maar het model vind ik wel mooi. |
|
quote: Zeker! Zie je die volume knoppen, erg handig. Ik kende het merk ook niet, tot ik er gisteren op had gespeeld. Blijkbaar is het bedrijf pas opgericht in 2000. Wil nog een paar meningen horen(vooral over die volume 'rollers'). Maar ik denk wel dat ik 'm koop (in 't zwart). Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
Lievelingsmerk lijkt me duidelijk... Heb naast 2 strats een platinum warlock met vastgezet tremolo. Standaard humbuckers klinken lekker maar er gaat natuurlijk gewoon EMG in. Binnenkort maar eens voor een jr.V kijken, een platinum pro of een NJ, alleen die nieuwe NJ serie is oerlelijk met dat speedloader systeem van FR, zo'n kale headstock. Ook lijkt het feit dat je voor zo'n brug speciale snaren nodig hebt me niet echt handig... brachten ze die pat 'o brien V nu maar uit als een signature... [Dit bericht is gewijzigd door ReapeR85 op 20-06-2004 22:14] Prog. doom/death :: www.inageandsadness.tk |
|
quote: Op zich een mooi gitaartje, maar de plaatsing vd elementenschakelaar en die volume rollers lijken me niks!!!!!! |
|
Die meneer van fear factory had vanavond een aantal zeer leuke custom 7 snarige jackson's zeg! Vooral die rode |
|
Gibson is Ok, maar ik kan je een Musicman aanbevelen. Waanzinnig vooral de John Petrucci signature. |
|
Gibson Heersht! maar mijn fender ook Volg mij niet. Ik verdwaal keer op keer. |
|
quote: Ziet er vet uit, nooit op gespeeld alleen.. ik ken wel iemand die em gebruikt en er hele coole dingen uit haalt : http://www.roysegers.com |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 29-06-2004 13:29] |
|
foto zegt genoeg toch? ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
geef mij maar ESP ipv LTD Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
en deze is helemaal (thanks for borrowing your pic tommy!) sorry maar moest ff laten zien waar ik zijn gitaar ging posten ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: Dat komt omdat ze de standaard pickups van Fender eruit rossen en er DiMarzio Hot Rails mini-humbuckers inzetten. Verder komt klank ook uit de vingers, iemand die niet spelen kan laat zelfs een gitaar van $ 4000 kut klinken. ...only dead people are cool... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |