|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
ben ik de enige die een peavey heeft iedereen zou het wel weer afkraken merk moet zich eigenlijk nog plaatsten op de markt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zelf heb ik ook een Eko, italiaans merk die dacht ik in 1999 zijn activiteiten hernomen heeft (denk ik), met twee Dimarzio humbuckers,21 frets, heel goed geluid voor blues/rock en Jazz. Hoe oud is jouw gitaar? After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Ik zou het niet weten. Ik hem hem ooit gekregen van m'n gitaarleraar toen ik een jar of 10 was. Het ding valt ook al behoorlijk uit elkaar. Moest em maar eens gaan opknappen. Het is een country-and-western gitaar, overigens. Oebe heeft nog een short-scale basgitaartje van Eko, by the way. Model "Snack-baby," als ik het wel heb. En Dood Spoor heeft er ook één, maar een ander model. Touché, pussycat! |
|
ik wilde eigenlijk een Gibson. Maar zoals hier al eens genoemd. ze hebben geen echt metal geluid. na een paar keer op een epiphone te hebben gespeeld en te merken dat deze kwalitatief echt zwaar OK zijn, heb ik een epiphone gekocht en er emg's op gegooid. samen met mn rectifier heb nu echt het geluid waar ik al jaaaaaaren naar op zoek ben |
|
quote: Thx! De EKO's zijn dus nog niet uitgestorven After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Ik ben begonnen op een Warlock BC Rich, toen overgegaan op Ibanez (daar jaren op gespeeld, heb nog steeds een exemplaar thuis), maar als je eenmaal op Musicman gaat spelen, wil je niet minder meer, dit is merk is gewoon het beste (maar jammergenoeg ook duur hahahahha). Ik ben ook te spreken over de Conklin gitaren van Shreddie en Cummie. Dit merk gaat nog groot worden, trust me Conrad |
|
Ik speel op een Ibanez JS100, maar heb te weinig verstand van gitaren om te kunnen zeggen wat het beste gitaarmerk is. |
|
Firewood |
|
Heerlijke bas dit, speelt erg lekker. (Ja, ik heb deze ) Dit is natuurlijke het ultieme..... |
|
quote:YEAAAAAAAAAAH DAT is dus precies de gitaar die ik op het punt sta te kopen. In het zwart. Wat een gitaar www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:HAha ik had niet anders verwacht www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: ik ook niet.... |
|
Ibanez is qua vormgeving het mooiste gitaarmerk, vind ik. Vooral de JEMs zijn prachtig. |
|
Ben begonnen met een fender stratocaster, en speel nu op een Ibanez RG(570?). Wat een verschil zeg. Dunne hals, lage actie, perfecte tremolo en geweldig geluid. Ibanez rules!! |
|
Schandelijk... heb ik dit topic aangemaakt... *kuch*Gibson*kuch* Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Zeker niet, zoals je zelf al aangaf, het merk bestaat weer (nadat ze aanvankelijk failliet(?) waren gegaan). [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 14-02-2003 12:16] Touché, pussycat! |
|
quote:Ok dan, Speciaal voor Az. Ik heb nog Les Paul rip-off model van het merk Pearl (jaja) staan. Met bijpassende koffer, 't is net echt (not) Ik noem hem (haar?) altijd liefkozend mijn "Les Pearl." Touché, pussycat! |
|
quote:ze spelen echt klote als je ze niet gewend bent, ik speel al jaren charvel/jackson en ibanez dat vind ik de toppers en bij gibson kan ik mijn geluid niet voorelkaar krijgen,bij bc rich heb ik na een paar maanden alweer weg gedaan.kut ding |
|
uiterlijk is het ene maar als het speelt als een roestige bakfiets kom je er niet echt ver mee. [Dit bericht is gewijzigd door Thommortal op 17-02-2003 16:11] HEERSCHT |
|
Ik wil nog s een gibson explorer, zwart, zonder dekplaat. Óf zo'n explorer waar Hetfield op speelt (zwart met burnt deer skull en barbed wire) (Hammett z'n Boris Karloff "The Mummy gitaar is ook vet kicke) Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
iemand interesse in een Marshall TSL 100w Tube Amp??? with Marshall Footcontroller Three Channels with Reverb Heb namelijk een mesa boogie gekocht.De marshall is nu ongeveer een jaar oud en in een perfecte staat [icl doos,footswitch,papieren] Mail me voor een goed bod GrizzlyRob666@hotmail |
|
Grizzly heeft mail, maar niet voor de versterker zooi, hehehehehe. |
|
quote: ?????? |
|
Ik zelf heb een B.C.Rich Kerry King Signature, ik vind hem wel fijn spelen....Alleen jammer dat er geen tremelo op zit... .. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |