IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Muse Vorige pagina | Volgende pagina
Dark master
NON-VIKING BITCHES!
Usericon van Dark master
Posted 26-09-2003 9:22 by Dark master Wijzig reactieProfiel van Dark masterQuote dit bericht

Muse maakt echt heersende muziek , en de stem is duidelijk nie gejat van radiohead . in de tijd dat muse bekend werd stond er nou net een hele lading bands klaar om het lage gegrom van die tijd te vervangen met hoge emo stemmen


theo!
Hammertime
Usericon van theo!
Posted 04-10-2003 12:23 by theo! Wijzig reactieProfiel van theo!Quote dit berichthttp://www.signoflife.nl

die zanger zingt zo hoog omdat ze vroeger geen microfoon hadden toen ze oefenden
anders kwam zijn stem er niet boven uit, het geeft wel een heel apart effect


signature


winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 04-10-2003 12:24 by winter throned Wijzig reactieProfiel van winter thronedQuote dit bericht



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 04-10-2003 12:26 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Hoe kun je nou een stem jatten, je stem klinkt gewoon zoals-ie is.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-10-2003 12:41 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wow! The Stockholm Syndrome is toch wel het hardste Muse-nummer ooit!
Ook meteen het meest heerschende nummer imo!!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


katharina
Usericon van katharina
Posted 27-10-2003 0:12 by katharina Wijzig reactieProfiel van katharinaQuote dit bericht

Muse is zaaaalig, mijn dag is geslaagd als ik "time is running out" op de radio in mijn auto hoor. Ik wou gewoon dat ik erbij kon zijn op 4 november...


Prime Evil
Usericon van Prime Evil
Posted 27-10-2003 0:17 by Prime Evil Wijzig reactieProfiel van Prime EvilQuote dit berichthttp://www.forcefield.tmfweb.nl/

quote:
Op 19 september 2001 0:02 schreef skullfuck het volgende:
de zang is alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gejat van Radiohead.


Ik vind het wel veel lijken op de de muziek van Jeff Buckley

[Dit bericht is gewijzigd door Prime Evil op 27-10-2003 0:24]


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 27-10-2003 12:07 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Muse is leuk! Ben helemaal verslaafd aan "Bliss", niet normaal!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 07-05-2004 12:38 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik ben Absolution weer eens aan het luisteren en wat heerscht het toch eigenlijk


Zenial


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-05-2004 13:57 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik ben helemaal verlsaafd aan Absolution en vooral aan het nummer Time Is Running out.. Het is zo een van die nummers waar je exact begrijpt waar de schrijver het over heeft en waar elke zin gewoon lijkt te kloppen..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-05-2004 14:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Muse is goed te pruimen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 07-05-2004 14:23 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Muse is saai.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 07-05-2004 14:24 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Ik vind Muse een erg goede band!!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-05-2004 14:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 13:57 schreef Sharteel het volgende:
Ik ben helemaal verlsaafd aan Absolution en vooral aan het nummer Time Is Running out.. Het is zo een van die nummers waar je exact begrijpt waar de schrijver het over heeft en waar elke zin gewoon lijkt te kloppen..
Schitterende song


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 11-05-2004 11:58 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

Van Absolution vindt ik de andere single Hysteria ook wel een lekker nummertje. Muse is een erg fijne afwisseling tussen de metal door.

[Dit bericht is gewijzigd door Doomsday op 13-05-2004 23:39]


ReapeR85
In Age and Sadness...
Usericon van ReapeR85
Posted 12-05-2004 14:01 by ReapeR85 Wijzig reactieProfiel van ReapeR85Quote dit berichthttp://www.inageandsadness.tk

Sing for Absoluuuuuuuuuuutiooonnnnnnnnn!!!

Gewoon een erg mooi nummer...


Prog. doom/death :: www.inageandsadness.tk


Micro-MUSE
Do you remember when we first met?
Usericon van Micro-MUSE
Posted 15-05-2004 15:12 by Micro-MUSE Wijzig reactieProfiel van Micro-MUSEQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/Micro-muse

Ik vind muse wel een gave band...
maar live zijn ze wel goed, alleen spelen ze pcies de cd's na, nouja, toch wel zo ongeveer... het voegt niet heel veel toe


Nothing you say matters to us


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-05-2004 22:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nou, ik heb dus pas deze week voor het eerst echt geluisterd naar Muse, wat een geweldige band zeg...

"No shit, Sherlock".

Nou nog even ergens "The Origin of Symmetry" scoren en dan heb ik alle drie de full lengths (zijn er toch drie??).
Prachtige muziek, en die vocals vind ik helemaal geweldig, zeer typerend. Ik hoop dat ze dit jaar ook nog eens in een tent als de Melkweg of zo staan.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-05-2004 22:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2004 22:39 schreef M. het volgende:
Nou, ik heb dus pas deze week voor het eerst echt geluisterd naar Muse, wat een geweldige band zeg...

"No shit, Sherlock".




quote:

Nou nog even ergens "The Origin of Symmetry" scoren en dan heb ik alle drie de full lengths (zijn er toch drie??).


Yeap, Showbizz, TOoS en Absolution..

Er is ook nog een dubbel-CD met b-kantjes en een live-registratie, Hullabaloo.

quote:
Prachtige muziek, en die vocals vind ik helemaal geweldig, zeer typerend.


Er zijn genoeg mensen die hoofdpijn van zijn zang krijgen, vinden het te "over the top".

Ik niet, ik kan er geen genoeg van krijgen hehehe

quote:
Ik hoop dat ze dit jaar ook nog eens in een tent als de Melkweg of zo staan.


Hmmm... Dat zie ik niet snel gebeuren aangezien ze vorig jaar al in Ahoy stonden.

Ze stonden trouwens ook in de Melkweg, daar hebben ze het nieuwe album gespeeld voor genodigden (lees--> loting via de Oor)

Ik heb ze toen helaas niet gezien omdat ik in de studio zat met mijn band. Hopelijk komen ze dit jaar naar een TOF zomerfestival (Pinkpop staan ze ook maar daaar ga ik no way naar toe..)

Lowlands zou te gek zijn, Auf der Maur staat daar ook


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-05-2004 22:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, maar tijdens Lowlands zit ik op Sziget in Hongarije.

Dus dan moeten ze daar maar komen . En Auf der Maur ook, natuurlijk. Baal er nog steeds van dat ik dat heb moeten missen, ik ben ook altijd te laat met het ontdekken van dat soort bands...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-05-2004 22:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Muse vind ik best oke.


JelmerB
Usericon van JelmerB
Posted 18-05-2004 16:31 by JelmerB Wijzig reactieProfiel van JelmerBQuote dit bericht

Muse is soms (eerste twee cd's) inderdaad een erg gave band. Al vind ik die laatste cd vet bagger.


André Hazes leeft!!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 18-05-2004 16:37 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik moet er altijd even aan wennen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 31-07-2004 0:11 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nu op mtv, rock am ring.


Oud Vuil.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-07-2004 0:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

HEERSCH!

Ik ga nu kijken


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen