IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Muse Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 31-07-2004 0:14 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ik irriteer me dood aan de zanger van muse, waarom mixen ze in godsnaam dat vervelende ge-inadem van die gay er niet uit? zou al stukken minder irritant klinken, bah!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 31-07-2004 0:20 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

De zang is prima, maar verder heb je imo wel gelijk, ik erger me ook aan dat ge- UUUUUUh.


Oud Vuil.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-07-2004 0:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

je HOEFT er niet naar te luisteren hoor..


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 31-07-2004 0:45 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 juli 2004 0:43 schreef Snaack het volgende:
je HOEFT er niet naar te luisteren hoor..


Mmmm, ik hoor de hele dag radio op m'n werk. En laatst was de laatste single mega-nog wat en dus ieder uur te horen.

Dan hoor ik dat en dan denk ik: Als je in de studio zit, dan hoor je dat toch ook zelf? Ik kan me slecht voorstellen, dat de zanger dat zelf wel mooi vindt.


Oud Vuil.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 31-07-2004 0:46 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

zodat het live net zo klinkt, zoals bij echte bands hoort.....


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-07-2004 0:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2004 0:14 schreef Argh het volgende:
ik irriteer me dood aan de zanger van muse, waarom mixen ze in godsnaam dat vervelende ge-inadem van die gay er niet uit? zou al stukken minder irritant klinken, bah!


Ik vind dat er juist bijhoren bij zijn manier van zingen... Anders klopt het gewoon niet...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 31-07-2004 18:27 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

mmm, begint op den duur knap te irriteren deze band


This is Zodiac speaking...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 31-07-2004 22:39 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Mij niet. Muse regeert.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 31-07-2004 22:39]


Touché, pussycat!


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 31-07-2004 23:01 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

ik vind/vond muse heel sterke muziek hebben
maar na een tijd luisteren is de zang goed vinden, veranderd in: GODVER LAZER OP MET DAT KATTENGEJANK VAN JE

een mens veranderd he...haha



Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 01-08-2004 19:51 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2004 0:14 schreef Argh het volgende:
ik irriteer me dood aan de zanger van muse, waarom mixen ze in godsnaam dat vervelende ge-inadem van die gay er niet uit? zou al stukken minder irritant klinken, bah!



Ik erger me aan jouw gelik iedere keer bimo
Ik heb Muse een half uur mogen aangeschouwen op Pinkpop, op de cd is het minder maar wat die zanger op zn gitaar allemaal niet uithaald is ongelofelijk In ieder geval beter dan Brain May en de rest en de rest

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 01-08-2004 19:52]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-08-2004 23:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 juli 2004 23:01 schreef Gieteraar het volgende:
ik vind/vond muse heel sterke muziek hebben
maar na een tijd luisteren is de zang goed vinden, veranderd in: GODVER LAZER OP MET DAT KATTENGEJANK VAN JE

een mens veranderd he...haha




zoals veel bands die ik vroeger luisterde, wel leuk maar verveeld te snel


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 09-08-2004 0:53 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

FUCKIN GAY ROCKERS MET EEN ZEIKSTEM


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-08-2004 1:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Fantastische beargumentatie!

Ga toch in je leren pakje Judas Priest luisteren, Heameau.


slaemperayreon
Usericon van slaemperayreon
Posted 03-01-2005 11:43 by slaemperayreon Wijzig reactieProfiel van slaemperayreonQuote dit bericht

muse is op zich wel ok, maar die stem is soms idd een beetje veel van t goeie en er zitten ook wat poppy-nummers tussen, maar ze hebben zeker ook wat stevigere nummers.
dus gewoon een ok band.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-07-2005 15:58 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

vind ze ni slecht , alleen die stem , kan iemand nog harder zagen dan diene seg??? doet er 5 minuten over om 1 zin te zingen ofzo

wel vind die afwisseling tussen hun pop-achtige nummers en dan hun stevige nummers wel ok


Faustian Spirit of the Earth


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 29-07-2005 23:50 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

quote:
Op 1 augustus 2004 19:51 schreef Faust het volgende:
.. In ieder geval beter dan Brain May en de rest en de rest..


beetje rare vergelijking, het zijn toch best verschillende stijlen?


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 09-04-2006 21:44 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

K'heb gister Orgin weer eens beluisterd...
Die muziek staat gewoon echt als een huis!
Voor dat het geen metal is dan..
En muziekaal gezien klopt het ook gewoon allemaal prcies... alleen maar lof...


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-04-2006 21:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dit jaar komt er een nieuwe plaat als het goed is. Ik ben benieuwd, supervette band!!


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 09-04-2006 21:55 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Hmm da's mooi! weer wat om naar uit te kijken!!


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-04-2006 22:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

3 juli komt hij uit!

Ow, en ik zie net dat ze op Werchter spelen.. Hmmmm... Tempting, very tempting..

Even de NL festivals afwachten.


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 09-04-2006 22:12 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Stiekem heb ik ergens stille hoop dat ze op lowland komen...


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-04-2006 22:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2006 22:12 schreef Botzwaard het volgende:
Stiekem heb ik ergens stille hoop dat ze op lowland komen...


LOL, het LL topic schop ik net omhoog met dezelfde gedachte


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 09-04-2006 22:17 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Haha mooi!
Nu nog verder hopen...
Ik denk dat de kans redelijk groot is..


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-04-2006 22:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Check het Lowlands topic


trol
Usericon van trol
Posted 10-04-2006 1:52 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Als ministry en muse komen moet ik toch ook maar gaan ehehe..
Wel fucked dat het nog tot juli duurt voor de nieuwe plaat uit is.. Ik dacht dat ie in mei uit zou komen damnit!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen