|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
De zang is prima, maar verder heb je imo wel gelijk, ik erger me ook aan dat ge- UUUUUUh. Oud Vuil. |
|
je HOEFT er niet naar te luisteren hoor.. |
|
quote: Mmmm, ik hoor de hele dag radio op m'n werk. En laatst was de laatste single mega-nog wat en dus ieder uur te horen. Dan hoor ik dat en dan denk ik: Als je in de studio zit, dan hoor je dat toch ook zelf? Ik kan me slecht voorstellen, dat de zanger dat zelf wel mooi vindt. Oud Vuil. |
|
zodat het live net zo klinkt, zoals bij echte bands hoort..... |
|
quote: Ik vind dat er juist bijhoren bij zijn manier van zingen... Anders klopt het gewoon niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
mmm, begint op den duur knap te irriteren deze band This is Zodiac speaking... |
|
Mij niet. Muse regeert. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 31-07-2004 22:39] Touché, pussycat! |
|
ik vind/vond muse heel sterke muziek hebben maar na een tijd luisteren is de zang goed vinden, veranderd in: GODVER LAZER OP MET DAT KATTENGEJANK VAN JE een mens veranderd he...haha Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
quote: Ik erger me aan jouw gelik iedere keer bimo Ik heb Muse een half uur mogen aangeschouwen op Pinkpop, op de cd is het minder maar wat die zanger op zn gitaar allemaal niet uithaald is ongelofelijk In ieder geval beter dan Brain May en de rest en de rest [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 01-08-2004 19:52] |
|
quote: zoals veel bands die ik vroeger luisterde, wel leuk maar verveeld te snel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
FUCKIN GAY ROCKERS MET EEN ZEIKSTEM het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Fantastische beargumentatie! Ga toch in je leren pakje Judas Priest luisteren, Heameau. |
|
muse is op zich wel ok, maar die stem is soms idd een beetje veel van t goeie en er zitten ook wat poppy-nummers tussen, maar ze hebben zeker ook wat stevigere nummers. dus gewoon een ok band. |
|
vind ze ni slecht , alleen die stem , kan iemand nog harder zagen dan diene seg??? doet er 5 minuten over om 1 zin te zingen ofzo wel vind die afwisseling tussen hun pop-achtige nummers en dan hun stevige nummers wel ok Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: beetje rare vergelijking, het zijn toch best verschillende stijlen? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
K'heb gister Orgin weer eens beluisterd... Die muziek staat gewoon echt als een huis! Voor dat het geen metal is dan.. En muziekaal gezien klopt het ook gewoon allemaal prcies... alleen maar lof... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Dit jaar komt er een nieuwe plaat als het goed is. Ik ben benieuwd, supervette band!! |
|
Hmm da's mooi! weer wat om naar uit te kijken!! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
3 juli komt hij uit! Ow, en ik zie net dat ze op Werchter spelen.. Hmmmm... Tempting, very tempting.. Even de NL festivals afwachten. |
|
Stiekem heb ik ergens stille hoop dat ze op lowland komen... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: LOL, het LL topic schop ik net omhoog met dezelfde gedachte |
|
Haha mooi! Nu nog verder hopen... Ik denk dat de kans redelijk groot is.. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Check het Lowlands topic |
|
Als ministry en muse komen moet ik toch ook maar gaan ehehe.. Wel fucked dat het nog tot juli duurt voor de nieuwe plaat uit is.. Ik dacht dat ie in mei uit zou komen damnit! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |