|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeg verstandskies, ik kan me anders wel herinneren dat de SP al eens heeft voorgesteld om onderzoek te laten doen naar de praktijken en monopolieposities van concertpromotors. Dus ik ben echt niet de eerste en enige die met dit idee komt. Bovendien vind ik het wel belangrijk dat cultuur en concerten voor iedereen toegankelijk blijven, dus niet alleen voor mensen met een dikke portemonnee. Sterker nog, ik heb al meerdere keren concerten moeten laten schieten wegens achterlijk hoge toegangsprijzen of de onmogelijkheid via internet op fatsoenlijke wijze tickets te bemachtigen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De nieuwe 'The Resistance' is een verdomd goed plaatje geworden, veeeeel afwisseling, Queen referenties en diepte. Vet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De nieuwe single wordt hier op de radio compleet kapot naar de tering gedraaid. Ben het nu alweer zat. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Dat is een van de redenen dat ik de radio vaak uit laat. Maakt niet uit hoe goed een plaat is, ze krijgen het wel voor elkaar om hem stuk te draaien. Verder ben ik zeer te spreken over de nieuwe cd weer. Wat een band is het toch ook. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Boeiend, vette plaat. En wat Ralph zegt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: SP heeft in de lente van 2008 met een andere partij (volgens mij CDA) een initiatiefwet ingediend die verkoop tegen woekerprijzen (en daarmee het opkopen van kaartjes door handelaren) tegen moet gaan. Tot op heden is deze nog niet behandeld. Ze zijn niet zo rap in Den Haag.. EDIT: Her originele ANP'tje: 22 mei 2008 Initiatiefwet woekerwinst wedstrijd- en concertkaarten De SP en het CDA hebben vandaag een initiatiefwet ingediend tegen het met forse winst doorverkopen van toegangsbewijzen voor culturele en sportieve evenementen. Volgens de partijen zijn sport en cultuur belangrijke waarden in de samenleving en wordt door speculatie met kaartjes de prijs opgedreven, waardoor de toegankelijkheid in het geding is. De initiatiefwet moet paal en perk stellen aan dat speculeren door dubieuze handelaren en ticketbureaus. SP-Kamerlid Arda Gerkens: "Met regelmaat krijg ik klachten van mensen die geen kaartjes meer kunnen krijgen, terwijl op internet legio kaartjes worden aangeboden tegen woekerprijzen. Bijvoorbeeld tot 1250 euro voor een kaartje voor het EK voetbal, of 150 euro voor een kaartje voor Marco Borsato. Dubieuze handelaren en ticketbureaus kopen de kaartjes massaal op, ze veroorzaken vaak zelf de schaarste die hen in staat stelt woekerprijzen te vragen. Zo worden de evenementen slechter bereikbaar zijn voor mensen met een bescheiden inkomen." De wet regelt dat het onmogelijk wordt kaartjes door te verkopen met winst. Slechts voor gemaakte kosten mag een klein bedrag worden gevraagd. Wanneer een aanbieder toch voor een hogere prijs de toegangsbewijzen aanbiedt, kan de Consumentenautoriteit boetes opleggen. Mocht een kaartje onverhoopt al verkocht zijn tegen een hogere prijs dan de oorspronkelijke, dan kan de consument het teveel betaalde bedrag terugeisen, desnoods via de rechter. Gerkens: "Met dit wetsvoorstel geven we de consument middelen in handen om zijn recht te halen. Dat maakt het voor aanbieders een stuk onaantrekkelijker om toegangsbewijzen tegen belachelijke prijzen aan te bieden. En het gaat ons echt om die aanbieders, die zonder een prestatie rijk worden op de inspanningen van artiesten en sporters ten koste van de echte fans." Het SP-Kamerlid is blij met de toezegging van organisatoren om het aanbieden van kaartjes boven de kostprijs te helpen signaleren. "Hiermee is de handhaving gewaarborgd. Na de signalering kan de Consumentenautoriteit actie ondernemen," aldus Gerkens. (ANP/APS) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 19-10-2009 17:31] |
|
Is weer een erg goede cd geworden. Favo nummers hier zijn 'Resistance', 'MK Ultra' en 'I Belong To You'. Maar wat is dat frans in I Belong To You verschrikkelijk En van de "symfonie" had ik toch ook iets meer verwacht. Anyway, Muse blijft geweldig |
|
Die Symphony delen vindt ik vrij briljant Hele plaat eigenlijk, serieuze jaarplaat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vanavond! |
|
Het was geniaal! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Damn, muse is echt zo'n band die ik niet standaard in de mp3 player heb zitten maar als ik ze hoor, dig ik het toch altijd weer erg hard. Briljante muzikanten! Vooral de gitarist/zanger/pianist. Wat een gast! |
|
quote: mee eens ...echt een vette show gister |
|
Wat een spektakel gister. Erg goed! |
|
quote:Cool. welke songs speelden ze? en vertel eens wat meer over de show? |
|
quote: nee, dan had je zelf maar moeten gaan De show was spectaculair, veel van de nieuwe en wat klassiekers,'t is opgenomen dus dan dan zou ik maar de dvd aanschaffen |
|
quote:En dan gezellig een keer met jou kijken? Ik wacht wel even op de dvd dan...wanneer komt die uit? |
|
Gisteren dus Muse mogen meemaken in Werchter. Voorprogramma's waren SX (aanstekelijke '80 synthpop/funck met een knappe, in een catsuit gestoken zangeres met een zeer eigen, prachtige stem) en Balthazar (compleet verwaarloosbare middle-of-the-road suffe doordeweekse popmuzak). En dan Muse...Een reuzegrote robot die, tijdens het opstellen van het podium, het publiek komt entertainen! Knallend vuur (heet zeg)! Perfect op de maat gesneden videoclips op een reuzegroot scherm! Acteurs die Muse-geld (de Muso) het publiek insmeten! Een enorm grote, over het publiek zwevende lamp waar een trapeze-artieste uit tevoorschijn kwam! Een (kleine) zanger die iedereen op de eerste rij een handje kwam geven! En hit na hit na hit..natuurlijk. Enfin, groots, bombastisch over the top a la carte entertainment. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Nieuwe is zeker lekker. Doet me een beetje denken aan de periode van "Absolution". En dat was zeker een lekkere plaat. Alhoewel haalt de nieuwe dat niveau niet. |
|
Die hoes van de nieuwe |
|
Morgen maar ff tickets scoren voor 27 Juni. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tickets binnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ook. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Album gepreordered (Kolere, hoe schrijf je dat? Ge-pre-ordered???), ja? Zit alleen nog op mijn album te wachten. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-11-2018 11:47] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vooruitbesteld. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |