IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Muse Vorige pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-11-2018 14:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ja, voor Rammstein was ik lid geworden van de fanclub om eerder kaarten te kunnen kopen (maar verder krijg je er niet zo veel voor). Nu had ik in ieder geval nog een cd voor dat geld.

En ik kwam erachter dat ik de voorlaatste cd en de cd daarvoor nog niet had, dus die heb ik maar gelijk bij bol.com besteld.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-11-2018 15:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 14:46 schreef altx het volgende:
Ja, voor Rammstein was ik lid geworden van de fanclub om eerder kaarten te kunnen kopen


Het is een complot om de arme concertganger ook zijn laatste geld uit de zak te kloppen.

Wat ik je brom.

Wij overwegen zelfs de aanschaf van een AMEX kaart omdat mijn Mastercard niet van die handige voordelen heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-11-2018 15:43]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-11-2018 15:44 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 15:39 schreef XXL het volgende:
Het is een complot om de arme concertganger ook zijn laatste geld uit de zak te kloppen.

Wat ik je brom.

Wij overwegen zelfs de aanschaf van een AMEX kaart omdat mijn Mastercard niet van die handige voordelen heeft.


Met de Muse pre-sale was het wel gerechtigheid dat de AMEX pre-sale morgen (woensdag) pas begint.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 13-11-2018 15:45]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-11-2018 15:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hmmmm. Voor de prijs van de goedkoopste AMEX heb ik ook een jaar fanclub van een band.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2022 11:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




revelant


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-08-2022 11:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



best een goed emo nummer


signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 29-08-2022 13:12 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Vond deze ook best verrassend. Behoorlijk 'metal', voor Muse-begrippen. Die breakdown op 2:58 bijvoorbeeld


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen