|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
misschien naar lowlands, ben benieuwd Je moeder. |
|
Goed om te horen dat Supermassive Black Hole het rustigste nummer is, daar vond ik niet zoveel aan.. Vond het zelfs niet eens "muserig".. |
|
Nouja er staat uiteraard ook een ballad op, maar het is qua hitpotentie het meest ingetogen nummer IMO. Het valt me nou eigenlijk ook pas op dat de zanger minder hoge uithalen heeft op deze plaat.. Weet nog niet of ik dat positief of negatief vind hehe.. Maar nogmaals. Hij HEERST! |
|
Ok dan. Ik ren naar de winkel zodra de nieuwe plaat uit is En ik ga ze op Lowlands zien natuurlijk |
|
Hmmm..... Muse! Heb ze ooit een keer in het voorprogramma van Live gezien in Den Haag. Waanzinnig goede muzikanten en goede nummers, maar na een nummer of 4/5 had ik die zanger wel gehoord, met zijn zeikerige uithalen. Voor mij dus het grootste nadeel aan deze band, voor de rest is het best te pruimen. [Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 20-06-2006 8:35] |
|
al sinds 2001 is Muse mijn favo band. en dat nieuwe album is helemaal tof. :d klaar ! |
|
quote: Ik heb een import gekocht van Black Holes and Revelations met liveDVD erbij. Indruk na de 1e luisterbeurt: dikke vette heersch! |
|
19 december ga ik ze live zien in België! |
|
Ik ga ze op Lowlands zien Ik vind de nieuwe plaat trouwens bij elke luisterbeurt (nog) beter worden! De meest gebalanceerde en tevens meest gevarieerde plaat van Muse tot nu toe. |
|
Absoluut mee eens.. En ik ga ze ook op Lowlands zien.. Wordt vet!! Knights of Cydonia is trouwens wel een geniaal nummer.. Of het 2e nr.. (titel kwijt).. Of.. Of.. Godverdomme, hele cd is geniaal! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ken alleen de nieuwe single en die vind ik erg goed. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
moet het nieuwe album nog luisteren, maar als het beetje is zoals de oudere dan vind ik het wel ohwk denk ik |
|
Ik ga ze de 28e zien JEEJ!! Concert schijnt bijjjjjna uitverkocht te zijn. Nieuwe plaat is ook heersch al had er van mij iets meer gitaar op gemogen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Godverdomme, is dat concert nu al uitverkocht?? Ik kan online iig geen kaarten meer krijgen.. Ziet er wel naar uit.. Godverdomme.. Op marktplaats al 70 euro voor een kaartje, jezus gristus.. AAAAAAAAAAAAAARGH! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-09-2006 11:45] |
|
HAHAHAHAHAHAHAHHAHA |
|
Muse is geweldig, vooral de schijf 'Origin Of Symmetry. Ik heb de laatste schijf nog niet in bezit, maar daar komt binnenkort verandering in. /EDIT: Typtering. [Dit bericht is gewijzigd door Aeternitas op 13-09-2006 19:02] |
|
Muse heeft wel een paar goeie nummers , maar verder vind ik het geen geweldige band. |
|
hm, krijg steeds meer spijt dat ik de laatste dag lowlands half heb gemist nu blijkt dat 28 november is uitverkocht Je moeder. |
|
NAAAANAANAAANAAANAAAAAAAAAAANAAAAAAAAA |
|
trut Je moeder. |
|
Knul toch, als je je er beter door voelt, ik ga er ook niet heen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
hehe trouwens vik wou je msn hebben maar ik ben hem vergeten door al die msnadres wissels de afgelopen jaren Je moeder. |
|
Wat blijft Muse toch geniaal, met name de albums Showbiz en Origin of Symmetry blijven toch mijn favoriet. Daar kan de rest niet tegen op. |
|
check! o en om mn laatste gejank even aan te vullen: ik heb ze inmiddels alsnog gezien op pinkpop Je moeder. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |