IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : De mens , de alien Volgende pagina
Maelstrom Mephisto
Usericon van Maelstrom Mephisto
Posted 26-05-2003 17:01 by Maelstrom Mephisto Wijzig reactieProfiel van Maelstrom MephistoQuote dit bericht

Ik heb er niet veel verstand van , maar ik denk er weleens over na namelijk: dat er veel gaten in de evolutie theorie zijn en vooral als je dat toepast op de mens.
Waarvan zouden we zijn geevolueerd? Apen? das mogelijk maar dan zou de directe voor ganger van de mens ook behoorlijk succesvol zijn geweest lijkt me en daardoor meer sporen hebben moeten achter laten ( beetje vage zin)
daarom de volgende theorie:
Lang geleden liepen er een stel apen lekker onbezorgd rond een beetje semi-intelligent te zijn tot er een aantal aliens dit soort ontdekten.
Aangezien de aliens nieuwsgierig zijn dachten ze "laten we met deze levens vorm wat gaan experimenteren! En na wat geklooi met de genen van die apen en toevoegingen aan hun apen dna (met alien dna) en een tijdje geduld en voila de mens.
Wat denken jullie ervan zou zoiets mogenlijk zijn? Gooi jullie reacties en eigen theorien er tegen aan en laat van jullie horen!


AKA Sir Robin the not quite so brave as Sir Lancelot, Who had nearly fought the Dragon of Angnor, Who nearly stood up to the vicious Chicken of Bristol, And who had personally wet himself at the battle of Badon Hill


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-05-2003 17:04 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik heb meer een tip voor je: STOP MET BLOWEN!


Ow en "gaten" in een theorie zijn geen excuus om dan maar je eigen sprookje er van te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-05-2003 17:04]



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-05-2003 17:04 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Als je die ene zin (die jij zelf omschrijft als vaag) verduidelijkt, dan wordt het misschien iets handiger, Maelstrom.

verder denk ik dat je gek bent geworden.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 26-05-2003 17:06]


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 26-05-2003 17:05 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

dan vind ik de evolutietheorie toch heel wat logischer



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-05-2003 17:06 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Eujm... tussen haakjes: volgens de evolutietheorie verandert de aap niet plotseling in de mens, dus het was niet aap-->boem!-->mens. De mens ontwikkelde zich met een steeds grotere intelligentie, roeide zijn rivalen uit (neanderthalers en anderen) en verspreidde zich.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-05-2003 17:09 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Elke keer weer als ik dit soort alien-mens-pseudo-evolutietheorieen tegenkom moet ik helaas aan m'n overleden broertje denken. Hij was nl. overtuigd dat we een alien experiment zijn en dat "het experiment" binnenkort opgedoekt wordt (=de aarde wordt gesteriliseerd o.i.d. We worden iig uitgeroeid).
Hij werd "gek" en kon met z'n "kennis" nergens terecht. De "royals" van de wereld (o.a. de Oranjes) en alle presidenten en dictators zijn allemaal afstammelingen van elkaar en zijn gewoon vermomde aliens die toezicht houden over de rest.

Nou weet je...het kan me allemaal weinig boeien. Straks spring jij je ook te pletter van je studentenflat.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 26-05-2003 17:12 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 26 mei 2003 17:04 schreef Azagthoth het volgende:
Ik heb meer een tip voor je: STOP MET BLOWEN!





Don't blush when I rip you open


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 26-05-2003 17:14 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 26 mei 2003 17:06 schreef Misanthrope het volgende:
Eujm... tussen haakjes: volgens de evolutietheorie verandert de aap niet plotseling in de mens, dus het was niet aap-->boem!-->mens. De mens ontwikkelde zich met een steeds grotere intelligentie, roeide zijn rivalen uit (neanderthalers en anderen) en verspreidde zich.


Inderdaad... het kwam doordat er meer vlaktes kwamen en de mens zich daarop heeft aangepast... op een vlakte kan je je toch niet verbergen dus klein zijn is niet nodig, je kan nergen in klimmen enzo, dus daar werd de mens ook al op aangepast, en als je rechtovereind staat kan je veel meer zien.. vooral op een open vlakte... dus zo is de mens rechtop gaan lopen...

En hier hebben weet ik hoeveel mensen met heel wat meer kennis hierover dan jij (de topicstarter) waarschijnlijk, en daarom lijkt het me ook gewoon het meest logisch...



Maelstrom Mephisto
Usericon van Maelstrom Mephisto
Posted 26-05-2003 17:19 by Maelstrom Mephisto Wijzig reactieProfiel van Maelstrom MephistoQuote dit bericht

damn bedankt voor de tip! maar om eerlijk te zijn ben ik daar al ff mee bezig, maar t lijkt erop dat ik ff op het resultaat ervan moet w8ten.Of dit is nu juist t resultaat
anyway, ik weet dat ik t een beetje cru heb omschreven maar ik denk dat er best een kern van waarheid in zou kunnen zitten, niet dat ik het zelf geloof dat aliens de "ontwerpers" van de mens zijn ofzo maar ik heb wel artikelen gelezen van mensen die vinden dat de theorie van darwin achterhaald is. Ik zeg niet dat er niets van klopt maar misschien een paar elementen onjuist zijn. Maarja we zullen t denk ik nooit echt te weten komen....behalve als onze scheppers weer terug komen om poolshoogte te nemen


AKA Sir Robin the not quite so brave as Sir Lancelot, Who had nearly fought the Dragon of Angnor, Who nearly stood up to the vicious Chicken of Bristol, And who had personally wet himself at the battle of Badon Hill


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 26-05-2003 17:30 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

@Mephisto: YOU'RE F*CKIN' CRAZY!!! Damn! Denk je nu echt dat er aliens naar deze k*t planeet komen alleen maar om wat mensjes te creeëren? Dat is gewoon te maf voor woorden...


FREEZE


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 26-05-2003 17:32 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 26 mei 2003 17:19 schreef Maelstrom Mephisto het volgende:
damn bedankt voor de tip! maar om eerlijk te zijn ben ik daar al ff mee bezig, maar t lijkt erop dat ik ff op het resultaat ervan moet w8ten.Of dit is nu juist t resultaat
anyway, ik weet dat ik t een beetje cru heb omschreven maar ik denk dat er best een kern van waarheid in zou kunnen zitten, niet dat ik het zelf geloof dat aliens de "ontwerpers" van de mens zijn ofzo maar ik heb wel artikelen gelezen van mensen die vinden dat de theorie van darwin achterhaald is. Ik zeg niet dat er niets van klopt maar misschien een paar elementen onjuist zijn. Maarja we zullen t denk ik nooit echt te weten komen....behalve als onze scheppers weer terug komen om poolshoogte te nemen


er zijn zoveel theorien... maar verreweg de meeste wetenschappers hebben dezelfde mening en gaan voor de evolutietheorie...

en voor deze theorie zijn nog een aantal bewijzen gevonden... maar de theorie van aliens bijvoorbeeld is gewoon een verhaaltje... wel leuk verzonnen... maar de kans dat dat klopt is echt nihiel...verwaarloosbaar.

Alleen die aliens al... wie zegt dat er leven buiten onze planeet is? en wie zegt dat wij dat soort leven waar kunnen nemen? En wie zegt dat die ook een drang hadden om het universum te verkennen.. en wie zegt dat ze er dan nog zin in zouden hebben om andere vormen van leven te gaan beinvloeden...

Het is echt een theorie van niks dus



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-05-2003 17:32 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Misschien zijn we wel gecreeerd door een groot computer programma die de mens als batterij gebruikt....

Hmmm...



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 26-05-2003 17:33 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 26 mei 2003 17:32 schreef Azagthoth het volgende:
Misschien zijn we wel gecreeerd door een groot computer programma die de mens als batterij gebruikt....

Hmmm...


en ik ben The One! Ik kan niet voor niets 6,5 meter ver spuiten!



Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 26-05-2003 17:33 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 17:33 schreef Kramy het volgende:
en ik ben The One! Ik kan niet voor niets 6,5 meter ver spuiten!


FREEZE


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-05-2003 17:38 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Godver.... Kijk eens op www.clonaid.com

Dit is allemaal BULLSHIT!!!

lachwekkend gewoon!


I Find That I Am Not There...


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 26-05-2003 17:40 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Bekijk Southpark - Cancelled (704)...
Dan wordt alles duidelijk...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 26-05-2003 18:09 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Kijk eens in Natuur en Techniek van deze maand (mei 2003) en lees daar dat er toch vrij veel te vinden is in de "gaten in de evolutietheorie."
Wetehschappers zijn echter nog lang niet zeker van het exacte verloop van de evolutie, maar ze komen er wel.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 26-05-2003 18:19 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Aap, Vis,............... What ever !!!

we weten het niet, en zullen het ook de komende 500.000.00 jaar nog niet weten.

Waarom dus tijd en energie verspillen voor deze zinloze onderwerpen

Hmmmmmm,............ aap


Wiegen Meister !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-05-2003 18:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zolang er maar leuke sf films over gemaakt worden vind ik alles best


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-05-2003 19:05 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 17:09 schreef MBMarduk het volgende:
Elke keer weer als ik dit soort alien-mens-pseudo-evolutietheorieen tegenkom moet ik helaas aan m'n overleden broertje denken. Hij was nl. overtuigd dat we een alien experiment zijn en dat "het experiment" binnenkort opgedoekt wordt (=de aarde wordt gesteriliseerd o.i.d. We worden iig uitgeroeid).
Hij werd "gek" en kon met z'n "kennis" nergens terecht. De "royals" van de wereld (o.a. de Oranjes) en alle presidenten en dictators zijn allemaal afstammelingen van elkaar en zijn gewoon vermomde aliens die toezicht houden over de rest.

Nou weet je...het kan me allemaal weinig boeien. Straks spring jij je ook te pletter van je studentenflat.


De Koningshuizen in Europa zijn wel 1 groot incesthuis.


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 26-05-2003 19:08 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

waarom heeft iedereen toch het beeld van Aliens voor zich van mega hoog ontwikkelde wezens die voor de verandering wél sneller dan het licht kunnen en 3000000 jaar oud worden...
Sorry ik vind dit te dom voor woorden, in films is het erg leuk. Maar om dit nou als serieuze verklaring te gaan zoeken voor ons ontstaan van leven nee dank je.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-05-2003 20:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 17:06 schreef Misanthrope het volgende:
Eujm... tussen haakjes: volgens de evolutietheorie verandert de aap niet plotseling in de mens, dus het was niet aap-->boem!-->mens. De mens ontwikkelde zich met een steeds grotere intelligentie, roeide zijn rivalen uit (neanderthalers en anderen) en verspreidde zich.


dat de mens de neanderthaler "uitroeide"is niet geheel duidelijk. het kan ook zijn dat de neanderthaler in ons is opgegaan(oftwel is weggekruisd).

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-05-2003 20:01]


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 26-05-2003 20:08 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

[laat maar]

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 21-09-2006 9:11]


Touché, pussycat!


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 26-05-2003 20:15 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Over dit soort mogelijkheden nadenken is niets mis, het stimuleert de creativiteit om soms over onwaarschijnlijke dingen na te denken. Zolang iemand er niet vast in gaat geloven en naar handelen (zoals bij schizofrenie en psychoses) is er niets mis met wat fantaseren.

Ik vind dat de topic-beginner wel hard wordt neergesabeld.

Overigens zie ik niets in de gedachtengang die hij of zij voorstelt.



ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 26-05-2003 20:17 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

von daniken lezen!


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 26-05-2003 20:19 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 17:01 schreef Maelstrom Mephisto het volgende:
Ik heb er niet veel verstand van , maar ik denk er weleens over na namelijk: dat er veel gaten in de evolutie theorie zijn en vooral als je dat toepast op de mens.
Waarvan zouden we zijn geevolueerd? Apen? das mogelijk maar dan zou de directe voor ganger van de mens ook behoorlijk succesvol zijn geweest lijkt me en daardoor meer sporen hebben moeten achter laten ( beetje vage zin)
daarom de volgende theorie:
Lang geleden liepen er een stel apen lekker onbezorgd rond een beetje semi-intelligent te zijn tot er een aantal aliens dit soort ontdekten.
Aangezien de aliens nieuwsgierig zijn dachten ze "laten we met deze levens vorm wat gaan experimenteren! En na wat geklooi met de genen van die apen en toevoegingen aan hun apen dna (met alien dna) en een tijdje geduld en voila de mens.
Wat denken jullie ervan zou zoiets mogenlijk zijn? Gooi jullie reacties en eigen theorien er tegen aan en laat van jullie horen!



Mensen stammen niet af van de apen. Apen en mensen hebben een gezamenlijke voorouder.Daarnaast zijn er niet zo vreselijk veel gaten meer en is het redelijk kloppend.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen