|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
dimensies Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Volgens mij zijn wij de enige diersoort die er zo'n twintig jaar over doet om z'n kroost groot te brengen (komt natuurlijk ook door die grote hersenen van ons).....correct me if i'm wrong. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Volgens mij zijn we ook de enige met problematische geboortes door datzelfde hoofd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat is daar bijzonder aan dan? het is gewoon een gevalletje "trade off", dat komt erg veel voor in de biologie en ook bij geboortes. Nu is het een strijd tussen 2 eigenschappen de ene een zo kort mogelijk larve stadium van het dier(dus zo snel mogelijk zelfstandig zijn) en zo'n groot mogelijk hoofd voor zo groot mogelijk intelligentie. Maar bij andere dieren vind je dat ook wel een strijd tussen zo zelfstandig mogelijk jong, en het formaat van het beestje. Een kangoeroe heeft een tussen oplossing gevonden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Keizersnee is onze tussenoplossing? |
|
klopt, wordt al enkele duizenden jaren toegepast(sinds 1500 weet de moeder ook te overleven) Dit zal uiteindelijk van invloed kunnen zijn op de evolutie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ergens heb ik ook zo'n idee, maar ik denk ook dat aliens mensen zijn uit een verre toekomst /andere dimensie etc..de theorien lopen behoorlijk door elkaar in mijn hoofd |
|
*zet aluhoedje op* |
|
|
|
|
|
<misantroop>Als die buitenaardsen écht intelligent zijn én uit de toekomst komen, dan zijn ze niet intelligent. Dan hadden ze best enkele tienduizenden jaren verder terug kunnen gaan en de menselijke ontwikkeling in de kiem kunnen smoren.</misantroop> Anyway: ik vind het redelijk logisch is dat er leven buiten de aarde is, maar ik betwijfel of we die ooit tegenkomen, gezien de gigantische afstanden waarover we praten. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
die lui van scientology geloven dit topic ook wel. Misschien lezen ze wel mee. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dat had gekund, maar wij weten niet wat hun bedoelingen met ons zijn. Oh ja, aliens: Eerst zien, dan geloven. Net als met alles. |
|
quote: "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
kuch... Disclosure! Now! neoplasma malignum |
|
Ik denk dat er op zo'n 1000 lichtjaren van hier, om ons heen allemaal ruimteborden rondzweven met de boodschap hier weg te blijven als ze zichzelf een plezier willen doen. It's better to be hated for what you are, then to be loved for what you are not. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |