|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb meer een tip voor je: STOP MET BLOWEN! Ow en "gaten" in een theorie zijn geen excuus om dan maar je eigen sprookje er van te maken. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-05-2003 17:04] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Als je die ene zin (die jij zelf omschrijft als vaag) verduidelijkt, dan wordt het misschien iets handiger, Maelstrom. verder denk ik dat je gek bent geworden. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 26-05-2003 17:06] |
|
dan vind ik de evolutietheorie toch heel wat logischer Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Eujm... tussen haakjes: volgens de evolutietheorie verandert de aap niet plotseling in de mens, dus het was niet aap-->boem!-->mens. De mens ontwikkelde zich met een steeds grotere intelligentie, roeide zijn rivalen uit (neanderthalers en anderen) en verspreidde zich. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Elke keer weer als ik dit soort alien-mens-pseudo-evolutietheorieen tegenkom moet ik helaas aan m'n overleden broertje denken. Hij was nl. overtuigd dat we een alien experiment zijn en dat "het experiment" binnenkort opgedoekt wordt (=de aarde wordt gesteriliseerd o.i.d. We worden iig uitgeroeid). Hij werd "gek" en kon met z'n "kennis" nergens terecht. De "royals" van de wereld (o.a. de Oranjes) en alle presidenten en dictators zijn allemaal afstammelingen van elkaar en zijn gewoon vermomde aliens die toezicht houden over de rest. Nou weet je...het kan me allemaal weinig boeien. Straks spring jij je ook te pletter van je studentenflat. |
|
quote: Don't blush when I rip you open |
|
quote: Inderdaad... het kwam doordat er meer vlaktes kwamen en de mens zich daarop heeft aangepast... op een vlakte kan je je toch niet verbergen dus klein zijn is niet nodig, je kan nergen in klimmen enzo, dus daar werd de mens ook al op aangepast, en als je rechtovereind staat kan je veel meer zien.. vooral op een open vlakte... dus zo is de mens rechtop gaan lopen... En hier hebben weet ik hoeveel mensen met heel wat meer kennis hierover dan jij (de topicstarter) waarschijnlijk, en daarom lijkt het me ook gewoon het meest logisch... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
damn bedankt voor de tip! maar om eerlijk te zijn ben ik daar al ff mee bezig, maar t lijkt erop dat ik ff op het resultaat ervan moet w8ten.Of dit is nu juist t resultaat anyway, ik weet dat ik t een beetje cru heb omschreven maar ik denk dat er best een kern van waarheid in zou kunnen zitten, niet dat ik het zelf geloof dat aliens de "ontwerpers" van de mens zijn ofzo maar ik heb wel artikelen gelezen van mensen die vinden dat de theorie van darwin achterhaald is. Ik zeg niet dat er niets van klopt maar misschien een paar elementen onjuist zijn. Maarja we zullen t denk ik nooit echt te weten komen....behalve als onze scheppers weer terug komen om poolshoogte te nemen AKA Sir Robin the not quite so brave as Sir Lancelot, Who had nearly fought the Dragon of Angnor, Who nearly stood up to the vicious Chicken of Bristol, And who had personally wet himself at the battle of Badon Hill |
|
@Mephisto: YOU'RE F*CKIN' CRAZY!!! Damn! Denk je nu echt dat er aliens naar deze k*t planeet komen alleen maar om wat mensjes te creeëren? Dat is gewoon te maf voor woorden... FREEZE |
|
quote: er zijn zoveel theorien... maar verreweg de meeste wetenschappers hebben dezelfde mening en gaan voor de evolutietheorie... en voor deze theorie zijn nog een aantal bewijzen gevonden... maar de theorie van aliens bijvoorbeeld is gewoon een verhaaltje... wel leuk verzonnen... maar de kans dat dat klopt is echt nihiel...verwaarloosbaar. Alleen die aliens al... wie zegt dat er leven buiten onze planeet is? en wie zegt dat wij dat soort leven waar kunnen nemen? En wie zegt dat die ook een drang hadden om het universum te verkennen.. en wie zegt dat ze er dan nog zin in zouden hebben om andere vormen van leven te gaan beinvloeden... Het is echt een theorie van niks dus Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Misschien zijn we wel gecreeerd door een groot computer programma die de mens als batterij gebruikt.... Hmmm... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: en ik ben The One! Ik kan niet voor niets 6,5 meter ver spuiten! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: FREEZE |
|
I Find That I Am Not There... |
|
Bekijk Southpark - Cancelled (704)... Dan wordt alles duidelijk... |
|
Kijk eens in Natuur en Techniek van deze maand (mei 2003) en lees daar dat er toch vrij veel te vinden is in de "gaten in de evolutietheorie." Wetehschappers zijn echter nog lang niet zeker van het exacte verloop van de evolutie, maar ze komen er wel. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Aap, Vis,............... What ever !!! we weten het niet, en zullen het ook de komende 500.000.00 jaar nog niet weten. Waarom dus tijd en energie verspillen voor deze zinloze onderwerpen Hmmmmmm,............ aap Wiegen Meister ! |
|
zolang er maar leuke sf films over gemaakt worden vind ik alles best |
|
quote: De Koningshuizen in Europa zijn wel 1 groot incesthuis. |
|
waarom heeft iedereen toch het beeld van Aliens voor zich van mega hoog ontwikkelde wezens die voor de verandering wél sneller dan het licht kunnen en 3000000 jaar oud worden... Sorry ik vind dit te dom voor woorden, in films is het erg leuk. Maar om dit nou als serieuze verklaring te gaan zoeken voor ons ontstaan van leven nee dank je. |
|
quote: dat de mens de neanderthaler "uitroeide"is niet geheel duidelijk. het kan ook zijn dat de neanderthaler in ons is opgegaan(oftwel is weggekruisd). [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-05-2003 20:01] |
|
[laat maar] [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 21-09-2006 9:11] Touché, pussycat! |
|
Over dit soort mogelijkheden nadenken is niets mis, het stimuleert de creativiteit om soms over onwaarschijnlijke dingen na te denken. Zolang iemand er niet vast in gaat geloven en naar handelen (zoals bij schizofrenie en psychoses) is er niets mis met wat fantaseren. Ik vind dat de topic-beginner wel hard wordt neergesabeld. Overigens zie ik niets in de gedachtengang die hij of zij voorstelt. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
von daniken lezen! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Mensen stammen niet af van de apen. Apen en mensen hebben een gezamenlijke voorouder.Daarnaast zijn er niet zo vreselijk veel gaten meer en is het redelijk kloppend. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |